بنرهای بزرگ در آگهی اینترنتی

یکی از ویژگیهای منحصر به فرد تبلیغات و آگهی اینترنتی این است که آگهی دهنده ها و نمایش دهنده ها میتوانند، همه چیز را در آن تحلیل کرده و نتیجه گیری کنند. اخیرا تحقیقاتی روی سایزهای بزرگ بنرهای تبلیغاتی صورت گرفته و در نتایج آن موضوع غیر قابل پیشبینیای عنوان شده است.

بنرهای بزرگ به یک سری دلایل تاثیرگذاری بیشتری دارند که عبارت است از :
  • شما میتوانید اطلاعات بیشتری به مخاطب ارائه دهید.
  • با استفاده از طرحهای موثرتر، شما میتوانید راحتتر مخاطب جذب کنید.
  • محیط بزرگتری برای نمایش محصول خود خواهید داشت.
  • این بنرها حجم بیشتری از صفحه را اشغال میکنند.
  • همان طور که در دنیای رسانهها همه به دنبال جلوههای بصری بزرگ و نمایشگرهای بزرگتر هستند، در دنیای تبلیغات دیجیتال.
  • و تبلیغات PPC هم چنین قانونی صدق میکند

 

  • بنرهای بزرگ در آگهی اینترنتی

بنر آگهی اینترنتی

بنر آگهی اینترنتی یکی از مهمترین قسمت های اگهی اینترنتی شما می باشد ، تصویر و اندازه تصویر نقش بسزایی در جذب مشتری و کلیک شدن روی اگهی شما دارد پس همیشه در سایت هایی اقدام به ارسال اگهی نمایید که اندازه بنر شما رو به صورت استاندارد ارائه کنن نه صرف اینکه یک تصویر کوچک که همین کوچک بودن تصویر آگهی اینترنتی و یا تبلیغات اینترنتی باعث عدم اعتماد نزد بازدید کننده خواهد شد به هر حال بنر شما نماینده کسب و کار و یا خدمات شما در اینترنت می باشد.

آیا آگهی اینترنتی عوارض بدی در کسب و کار دارد ؟

این سوال شاید به ذهن کمتر کسی بیاید که ایا ضرری برای کسب و کار من وجود خواهد داشت با ارسال آگهی اینترنتی و یا تبلیغات در اینترنت ؟ خوب جواب اینه که میشه ضرر هم رسوند خب با یه مثال این قضیه رو توضیح میدم فرض کنید کسب و کار شما رونق زیادی از طریق بازاریابی سنتی داره ولی وقتی وارد بازار یابی مدرن میشین با قدرت  کمتری اقدام میکنید و پیش خودتون فکر میکنید که خوب اگه گرفت توسعش میدم این فکر واقعا خیلی خطرناکه که تقریبا میتونم بگم 90 درصد افراد در همین فکر هستن حالا خوشبختانه یا شوربختانه راهو برای ده درصد بعدی فراهم میکنن ، که با تبلیغات خوب و کامل بتونن جذب مشتری های خاص و دلخواه خودشون باشن.