اول؛ آن تبلیغاتی است که به طور اعجاب انگیز بسیاری از مسیرهایی را کـه در نگهـداری آن مشـکل داشته اید نشان میدهد و دوم آن تبلیغاتی است که اکثر مدیران آنها را انجام میدهند و معموﻻً هیچ اثری ندارد. حال شما کدامیک را برمیگزینید؟
به عقیده من، حقیقت در میان این دو قرار دارد.
اولین گام برای پیشرفت در هر گونه داد و ستدی محل مناسب است و تبلیغات میتوانـد بـه سـاختن یک محیط بهتر و گرمتر کمک کند؛ در واقع جایی که مردم به شنیدن سخنان شما علاقه مند میشوند.
اگر شما علاقه آنها را با یک آگهی خوب برانگیزند، به راحتی میتوانید آنهـا را در مـوقعیتی حسـاس جایی که آنها به محصوﻻت و سرویسهای شما نیاز دارند یا حتی محتاج اند؛ آنها را تحـت سـلطه خـود بگیرید. در این جا شما شانس بیشتری برای به دست آوردن شغل یا فروش بهتر دارید و از دیگران جلـو می افتید.
پس چه چیزی شامل تبلیغات موثر است؟ قانونهای ذکر شده برای داد و ستد چیستند؟