حال این رسانه های اجتماعی میتوانند برای یک کسب و کار در محیط تبلیغات اینترنتی و بازاریابی اینترنتی ، بسیار سودآور باشد. در زیر به توضی پیرامون استراتژیهایی میپردازیم که میتواند باعث پیشرفت کسب و کار شما در شبکه های اجتماعی شود برای پیشرفت در تبلیغات و شبکه های اجتماعی :
یکی از اصولی که در ارتباط دو جانبه با مشتری باید مد نظر گرفته شود این است که بتوانیم برای ورود به بازاریابی و تبلیغات یک سوال طرح کنیم و یا از مشتری خود یک سوال در زمینه محصولات و نیازش بپرسیم . سوال کردن از مشتری مقدمه ایست برای درک اینکه ما بتوانیم مشتری را در مسیر تصمیم گیری قرار دهیم . ما میتوانیم با کلماتی نظیر : چطور ، کی ، چی ، کجا ، چرا ، بالاترین آگاهی را نسبت به مشتری خودمان کسب کنیم .
در شبکه های اجتماعی هم همینطور است ، این یک تکنیک ساده در بازاریابی اینترنتی و تبلیغات اینترنتی است، فقط کافیست سوال خود را بپرسید و منتظر پاسخ باشید. با استفاده از این تکنیک می توانید کاربران را به فعالیت، کامنت گذاشتن و لایک کردن تحریک کنید ، یک نکته مهمی که خیلی از بازاریابان از این امر غافل میمانند این است که فکر کنیم فروشندگی فقط حرف زدن و ادبیات است اشتباه کرده ایم ، فروشندگی یک هنر ظریف است . رسالت یاک فروشنده ، فروش نیست . تنها کاری که یک فروشنده انجام میدهد این است که خریدار را در دایره ای تنگ به اسم تصمیمگیری قرار میدهد . سوال کردن اولین قد برای ارتباط برقرار کردن فروشنده و خریدار میباشد. پس در فروش سعی کنیم حداقل چند عنوان سوالی طرح کنیم تا بتوانیم با جوا گرفتن از سوی مشتری ذهنیت او را بشناسیم .
در مقالات بعدی بیشتر ابن موضوع را بررسی خواهیم کرد با ما همراه باشید …