ماموریت اصلی همه روشهای تبلیغات آنلاین و تبلیغات اینترنتی ، اطلاع رسانی و هدایت کاربران به صفحه فرود مشخص شده است. به همین دلیل باید سایت خود را برای پذیرایی از کاربران ورودی آماده کنید. رعایت نکات تجربه کاربری در کنار طراحی گرافیکی خوب و سرعت بارگذاری مناسب از جمله مواردی است که باید به آن اهیمت دهید.
دانستن اینکه چگونه میشود صفحه فرود را برای دریافت نرخ تبدیل Conversion Rate بیشتر بهینه سازی کرد میتواند در ارزیابی و نتیجه نهایی کمپین شما تاثیر گذار باشد.تبدیل یا کانورژن Conversion در هر وبسایت به معنای هدف نهایی تلقی میشود و میتواند شامل فروش یک محصول، ارایه خدمات، عضویت در لیست خبرنامه و غیره باشد.
ممکن است شما از انواع روشهای تبلیغات آنلاین استفاده کنید، اما اگر بدون هدف و استراتژی عمل کنید، فقط کاربران را گیج و بودجه خود را هدر دادهاید. بنابراین بازار هدف خود را بررسی و شخصیت مخاطبان مورد نظرتان را تعریف کنید. پس از تقسیم بندی آنها میتوانید تبلیغات تاثیریگذاری داشته باشید
انتظار شما از اجرای کمپین تبلیغات آنلاین چیست؟ میخواهید تعداد اعضای خبرنامه افزایش یابد، فروش بیشتر را تجربه کنید، برندینگ داشته باشید یا هر هدف دیگری که مدنظر دارید را باید مشخص و تبلیغات خود را در رسیدن به این هدف متمرکز کنید.
سعی کنید از کلماتی روشن برای دکمه های فراخوان استفاده کنید. برای مثال اگر قصد دارید یک کتاب را بصورت رایگان ارایه دهید به روشنی بنوسید “دریافت رایگان کتاب” و از کلماتی شبیه “دانلود”،”اشتراک” و “ارسال” استفاده نکنید.
درواقع جمع آوری داده ها و تجزیه و تحلیل آنها به شما کمک میکند تا بدانید چه چیزی انتشار دهید و چگونه مسیر پیش رو را برنامه ریزی کنید.