شرکت وارد کننده تجهیزات تصفیه آب و پمپ – دوزینگ پمپ – مواد شیمیایی تصفیه آب

بازرگانی و فروشگاه مستر پمپ (آقای پمپ) به عنوان مرکز فروش و تامین کننده و بزرگترین وارد کننده تجهیزات تصفیه آب صنعتی از جمله فروش انواع دوزینگ پمپ – فروش انواع پمپ های صنعتی و کشاورزی – فروش مواد شیمیایی تصفیه آب – فروش انواع دستگاه تصفیه آب صنعتی RO  و فیلتر ممبران اسمز معکوس به صورت آنلاین فعال است.

شما می توانید محصولات با کیفیت و با ضمانت را از طریق فروشگاه مستر پمپ به صورت اینترنتی و آنلاین تهیه کنید. محصولات تصفیه آب و فاضلاب مستر پمپ هم از برندهای ایرانی و هم از بهترین برندهای خارجی می باشد که می تواند نیازهای مشتریان با هر بودجه ای در بالاترین سطح ممکن برآورده کند. اگر بخواهیم محصولات ارائه شده در این فروشگاه را دسته بندی کنیم عبارتند از:

محصولات مرتبط با دوزینگ پمپ های تصفیه آب و پمپ تزریق مواد شیمیایی

یکی از تجهیزات تصفیه آب صنعتی پمپ های دوزینگ یا دوزینگ پمپ ها هستند. بازرگانی مستر پمپ  به عنوان نماینده و وارد کننده اصلی انواع دوزینگ پمپ ها از برندهای مختلف ایتالیایی و آلمانی و ایرانی همچون دوزینگ پمپ اتاترون، دوزینگ پمپ  سکو، دوزینگ پمپ اینجکتا و … توانسته بهترین محصولات را با ضمانت به مشتریان ارائه دهد.

محصولات مرتبط با مواد شیمیایی تصفیه آب

شما می توانید محصولات مرتبط با مواد شیمیایی تصفیه آب را نیز در این فروشگاه با کیفیت بالا تهیه کنید. مواد شیمیایی تصفیه آب صنعتی از جمله کربن اکتیو به منظور تصفیه آب، رزین تبادل یونی ، اسید دیسکلر (رسوب زدا) به منظور حذف رسوبات ناشی در صنایع، آنتی اسکالانت به منظور عدم رسوب گذاری در سیستم های تصفیه اب اسمز معکوس و … که از برندهای خارجی و ایرانی در این فروشگاه موجود است.

محصولات مرتبط با پمپ های آب و کشاورزی

این فروشگاه دارای انواع پمپ های آب خانگی، کشاورزی و صنعتی برای انتقال آب و مواد مختلف است. پمپ های آب خانگی از برندهای مختلف ایرانی با تنوع مدل و قیمت موجود است. علاوه بر این، انواع پمپ های مختلف برای کاربردهای صنعتی از جمله پمپ ضد اسید، پمپ روغن داغ، پمپ بشکه کش و … در این فروشگاه آنلاین ارائه می شود. همچنین شما می توانید انواع پمپ های شناور چاه کشاورزی عمیق و نیمه عمیق – انواع پمپ های کف کش و لجن کش از برندهای ایرانی و مارک های معروف دنیا را در این فروشگاه مشاهده کنید.

محصولات مرتبط با دستگاه های تصفیه آب صنعتی RO

این فروشگاه آنلاین در زمینه فروش دستگاه تصفیه آب صنعتی RO و انواع دستگاه های تصفیه آب نیز فعال بوده و قطعات و لوازم دستگاه تصفیه اب صنعتی از جمله فیلتر ممبران RO ، هوزینگ فیلتر ممبران و بسیاری از قطعات مرتبط با این حوزه را نیز به مشتریان ارائه می دهد.

برای اطلاعات بیشتر یا اطلاع از قیمت روز محصولات فروشگاه آنلاین پمپ – دوزینگ پمپ و تصفیه آب صنعتی مستر پمپ (آقای پمپ) می توانید به وب سایت این مجموعه به نشانی mr-pump.ir مراجعه کنید.

شماره تماس : 09304443328
اشتراک گذاری

جدیدترین ها

فروش پودر شارکول ذغال فعال بیمارستانی – سهند تجهیز نوین

سهند تجهیز نوین. واردات و تهیه کلیه لوازم یکبار مصرف پزشکی و بیمارستانی. فروش پودر شارکول خوراکی 20 گرمی، فروش…

2 هفته پیش

سالن زیبایی دکتر زارا – شرق تهران، نارمک

سالن زیبایی دکتر زارا به عنوان یکی از برترین سالن های زیبایی شرق تهران در حال حاضر در لاین های:…

3 هفته پیش

خرید فروش انواع کانکس تعمیرات ساخت در محل

ساخت و تولید انواع کانکس خرید فروش کانکس دست دوم سفارشات پذیرفته میشود.تعمیرات کانکس های فرسوده در .

1 ماه پیش

چاپ جعبه لامپ ال ای دی

تولید جعبه برای تمامی لامپ ها با طراحی رایگان✔️ حداقل تعداد سفارش ۵۰۰۰ عدد✔️ صفر تا صد خدمات : طراحى…

1 ماه پیش

چاپ جعبه لامپ

توضیحات: طراحی ، چاپ و تولید جعبه لامپ تولید جعبه برای انواع لامپ ال ای دی ، حبابی ٫ هالوژن…

1 ماه پیش

سایر آگهی ها