فروش عمده انواع سیم و کابل به قیمت کارخانه

 

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

اطلاعات تماس

شماره تماس09124249734

کارخانه تولیدکننده سیم و کابل هادی سیم

کارخانه هادی سیم توانسته با تولید انواع سیم و کابل های برقی، جزو رتبه های برتر این صنف قرار گیرد و بار خود را به کشور های عرب زبان صادر کند. حال این مجموعه تصمیم گرفته تا تمامی محصولات خود یعنی انواع سیم و کابل های برند هادی سیم و سیمپود را به قیمت کارخانه به دست مصرف کننده برساند.

بنابراین اگر برای پروژه خود، مغازه الکتریکی و … نیاز به بهترین و باکیفیت ترین سیم و کابل ها هستید که قیمت بسیار پایینی داشته باشد، پیشنهاد میکنیم حتما یک بار از برند های هادی سیم و سیمپود خرید کنید.

مزایای خرید سیم و کابل از مجموعه هادی سیم

با خرید سیم و کابل خود از مجموعه هادی قطعا شامل مزیت های بسیار زیادی خواهید شد که در ادامه بیشتر در مورد آن صحبت میکنیم:

  1. خرید مستقیم از کارخانه
  2. قیمت بسیار پایین در کنار کیفیت صادراتی
  3. گارانتی بی قید و شرط برای تمامی کالا ها
  4. امکان مرجوع کالا به هر دلیلی
  5. ارسال رایگان
  6. امکان خرید حضوری از فروشگاه هادی سیم در لاله زار تهران
  7. استفاده از خلوص مس 100%
  8. دارای کد استاندارد 10 رقمی مورد تایید ناظر
  9. و …

مجموعه هادی سیم با توجه به سابقه درخشان خود در صنف تولید انواع سیم و کابل های برقی مناسب ساختمان، صنعت های مختلف و … محصولات خود را به بازار عرضه میکند.

مقایسه سیم هادی سیم با سیم خراسان افشان نژاد نژاد

به جرئت میتوان گفت که با توجه به کیفیت، استفاده از مواد درجه یک و قیمت بسیار مناسب تر در تمامی سیم و کابل های هادی سیم، میتوان برند هادی سیم را یک سر و گردن از سایر رقبا مانند سیم خساران افشار نژاد، سحر، البرز و … بالاتر دانست.

شما میتوانید با کارشناسان مجرب ما در هادی سیم تماس گرفته و از مشاوره رایگان آنها استفاده کنید. فقط کافیست نام هادی سیم را در گوگل سرچ کرده و تمامی محصولات و راه های ارتباط ما را مشاهده کنید.

شناسه آگهی : 4606652f9d8a136a

نظرات