در عصر جهانی شدن، اینترنت نقشی حیاتی در تمامی عرصه های زندگی و صنایع ایفا می کند.
اینترنت امروزه برای جلب رضایت مردم با خدمات مختلف در زمینه های مختلف بسیار معروف است.
این یک تسهیلات همه کاره است که می تواند به شما کمک کند تا بسیاری از وظایف را به راحتی و با چند کلیک انجام دهید.
این می تواند هر کار روزمره یا هر سرویس خاصی باشد که نیاز به تحقیقات و تشریفات زیادی از قبل دارد، همچنین این بازاریابی نیز از این قاعده مستثنی نیست.
بازاریابی آنلاین که به آن بازاریابی اینترنتی نیز می گویند، شامل استفاده از فضاهای تعاملی و مجازی به منظور تبلیغ و فروش کالا و خدمات است.
در واقع، فناوریهای ارتباطی جدید همزمان و مبتنی بر اینترنت به بازسازی بخشهای عمده اقتصادی از جمله بازاریابی کمک کردهاند.
بازاریابی اینترنتی به دلیل مقرون به صرفه بودن، انعطاف پذیری و سریع بودن و بهره مندی از دسترسی بی سابقه جهانی، دستاوردهای باورنکردنی برای کسب و کارهای مختلف به ارمغان آورده است.
با این حال، این روش موثر و جدید دارای معایب خاص خود نیز می باشد، به عنوان مثال. فقدان تماس شخصی، امنیت و حریم خصوصی و غیره که باید مورد توجه قرار گیرد. مطالعه حاضر، سپس، بر تأثیر فضاهای تعاملی مبتنی بر اینترنت بر روی عملکرد بازاریابی تمرکز میکند.
این مقاله با تعریف بازاریابی آنلاین و بررسی پیشینه تاریخی استفاده از بازاریابی آنلاین شروع می شود. سپس انواع مختلف بازاریابی اینترنتی روشن خواهد شد.
فرصتهای بازاریابی ناشی از معرفی این فضای مجازی جدید، نقطه کانونی بعدی تمرکز است. این مطالعه با چالش هایی از جمله مشکلات امنیتی، حریم خصوصی و غیره در حوزه بازاریابی از پیاده سازی فضای مجازی تولید می شود ادامه دارد. با در نظر گرفتن راه حل هایی برای مقابله با چالش های پیش رو، نتیجه گیری را ارائه می کنیم.
اکنون این یک واقعیت کاملاً شناخته شده است که آنچه ما آن را “بازاریابی” می نامیم در سال های اخیر دستخوش تغییرات اساسی شده است و نقش کلیدی در این تحول را اینترنت بازی کرده است.
اینترنت “به شبکه فیزیکی اطلاق می شود که کامپیوترها را در سرتاسر جهان به هم پیوند می دهد. این شبکه شامل زیرساخت سرورهای شبکه و پیوندهای ارتباطی گسترده بین آنها است که برای نگهداری و انتقال حجم وسیعی از اطلاعات در اینترنت استفاده می شود.
جهت درج تبلیغات در سایت تبلیغات ۹۸ ابتدا عضو شوید