سایت تبلیغات بنری

سایت تبلیغات بنری

سایت های زیادی برای تبلیغات موجود می باشند که افراد می توانند لیست این سایت ها را مشاهده کرده و سپس اقدام به تبلیغات مناسب خود نمایند.

یکی از بهترین روش های مناسب برای تبلیغات ، تبلیغات بنری می باشد که خود به چند دسته طبقه بندی می گردد که بیشتر در وب سایت های مطرح ایرانی انجام می گیرد.

امروزه یکی از بهترین روش های تبلیغاتی این روش پیشنهاد شده می باشد که بسیار پر استفاده بوده و در سطح جهانی مطرح می باشد ، زیرا این روش تبلیغات همیشه در معرفی و مطرح کردن نام یک برند در فضای اینترنت بسیار تاثیر گذار می باشد.

اگر این کار را به صورت مناسبی انجام شود دارای بازده مثبتی بوده و جذاب خواهد بود و در نتیجه موجب جذب مشتری بیشتری خواهد شد ، در ادامه می توانید به تاثیر تبلیغات بنری که اشاره می کنیم آشنا شده و به بهترین روش این کار را انجام دهید.

مزایای استفاده از تبلیغات بنری

بهتر شناخته شدن

با این روش بنر های بتلیغاتی شما در سایت های پر بازدید بیشتر به نمایش گذاشته می شود و یک روش بسیار خوب برای حک کردن نام شما در ذهن مخاطب خواهد بود.

اعتبار خود را افزایش دهید

اگر تبلیغات خود را در سایت های تعیین شده انجام دهید می توانید به اعتبار برند خود کمک نمایید.

رتبه گوگل بالایی را کسب کنید

تبلیغات بنری به خودی خود می تواند یک نوع بک لینک حساب شود و در موتور جست و جوگر گوگل تاثیر مثبتی را بگذارد.

تبلیغات بنری

شما دیگر لازم نیست به دنبال سایت های مناسب باشید ما در این جا به معرفی این سایت ها اشاره خواهیم کرد تا شما بتوانید انتخاب دقیقی را داشته باشید.

همچنین می توانید با تخفیف مناسبی که ارائه می کنیم تبلیغات خود را با کمترین هزینه انجام دهید.

لازم به ذکر است که تمام هماهنگی ها را افراد اداره کننده سایت انجام می دهند و شما دیگر نیاز نیست اقدام به انجام کاری نمایید ، در نتیجه به سهولت هر چه تمام تر می تواندی تبلیغات خود را انجام دهید.

تبلیغات بنری در سایت های پر بازدید

این روش تبلیغاتی برای برندیگ بسایر مناسب می باشد و تاثیر مثبتی را خواهد گذاشت ، در صورتی که بنر تبلیغاتی شما در سایت های پر بازدید درج گردد فیذ بک بسایر خوبی را خواهد داشت.

همچنین انتخاب طرح مناسب و استراتژی دقیق و حساب شده برای برند سازی مناسب بوده و موجب جذب مشتری بیشتری خواهد بود ، البته باید مدت نمایش بنر ، ارتباط سایت ها و محتوای تبلیغات را به درستی انخاب کنید تا در این کار موفق تر عمل نمایید.

شاید این سوال برای شما نیز پیش آمده باشد که تبلیغات بنری چیست و چه فوایدی را دارد ؟

همان گونه که می دانید و قبلا نیز به آن اشاره شده است تبلیغات بنری در تمامی سایت های پربازدید به صورت انیمیشن انجام می گیرد که در فضای دیجیتا مارکتینگ به اصطلاح به ان تبلیغات بنری گفته می شود.

این نوع آگهی ها با روش های مختلفی توسط وب سایت های پر بازدید و آژانس های تبلیغاتی آنلاین ارائه می گردند.

انواع تبلیغات بنری

  • درج بنر تبلیغاتی در سایت های پر بازدید
  • نمایش تبلیغات در نسخه موبایل وب سایت ها
  • نمایش در اول ویدئو کلیپ های سایت های اشتراک ویدئو مانند یوتیوب
  • نمایش تبلیغات در اپلیکیشن های موبایل و تبلت

خاطر نشان می شود که هزینه این نوع تبلیغات متنوع بوده و بر اساس زمان نمایش تبلیغات و همچنین تعداد کلیک های انجام گرفته تعیین می شود.

دلیل استفاده بیشتر از تبلیغات بنری و تاثیرات مثبت آن

  • نرخ قیمت در تبلیغات بنری بسیار پایین تر می باشد مانند بیلبورد یا تیزر تبلیغاتی
  • نسبت به سایر روش های بازاریابی بسایر هدفمند تر است چون می توانید با توجه به نوع مخاطبین سایت ها و اپلیکیشن ها مخاطب هدف خود را بهتر نشانه گیری کنید.
  • افرادی که از این تبلیغات بازدید می کنند می توانند در همان لحظه به روی هدف مورد نظر کلیلک کرده و با این کار می توان احتما فروش محصولات خود را افزایش داد.
  • امکان مشاهده آمار و گزارش بازخورد تبلیغ به وسیله آمارگیرها و کانتر های مختلف که برای بررسی میزان بازخورد تبلیغات تعیین شده اند بسایر موثر بوده و جلوی هدر رفتن هزینه ها را می گیرد و در نتیجه در صرف هزینه صرفه جویی خواهد شد.
  • این امکان در تبلیغات بنری وجود دارد که افراد بتوانند تبلیغات صورت گرفته را ویرایش کرده و طراحی آن را نیز تغییر دهند ، همچنین در صورتی که شما پروموشن خاصی را در نظر داشته باشید و یا قصد فروش در جشنواره و یا ارائه تخفیف را داشته باشید می توانید از این طریق اقدام نمایید و برای مدت خاصی آگهی را با طراحی مخصوصی منتشر نمایید.

نکاتی که باید در انجام تبلیغات بنری رعایت کنید به شرح زیر ی باشد

  • بنر را به خوبی طراحی کرده و از شعار های تبلیغاتی مناسبی استفاده کنید.
  • تولید محتوا برای لیندینگ پیج باید بر اساس استاندارد های بازاریابی باشد تا اطلاعات مورد نیاز مخاطب را در کمترین زمان ممکن و به صورت طراحی بسایر مناسب ارائه دهد.
  • به خاطر داشته باشید که اگر بنر ها در سایت های مناسبی ارائه گردند در سئوسایت و در رتبه گوگل تاثیر چندانی نخواهد گذاشت زیرا لینک بنر به صورت غیر مستقیم و دایرکت می باشد پس نمی توان به عنوان بک لینک روی آن حساب کرد.

در نتیجه می توان گفت که سایت تبلیغات بنری می تواند توسط افراد کارشناس اداره شده و تبلیغات نیز به کمک آن ها انجام گیرد تا شما بتوانید محصولات و خدمات خود را به بهترین صورت به نمایش عموم مردم بگذارید.

نویسنده