تبلیغات و بازاریابی در شرایط رکود

6 سال پیش

تبلیغات و بازاریابی در شرایط رکود هنگامی که در مورد بازاریابی و تبلیغات بحث می شود، معمولا در مورد بازاریابی…

تحلیل مراحل طراحی ارتباط مؤثر

6 سال پیش

تحلیل مراحل طراحی ارتباط مؤثر   شناسایی مخاطبان هدف ارتباط گر در عرصه بازاریابی، كار خود را با تصویر روشن…

تبليغات در يك نگاه

6 سال پیش

تبليغات در يك نگاه تبلیغات، بازتاب تمدن و ویژگیهاي فرهنگی و اجتماعی جوامع و كشورهاي مختلف است و علاوه بر…

تعريف كانون تبليغاتی

6 سال پیش

تعریف كانون تبلیغاتی منظور از كانون های آگهی و تبلیغاتی سازمان هایی هستند كه كار آنها تنظیم،تهیه،مشاوره و اجرای برنامه…

برنامه تبلیغاتی

6 سال پیش

برنامه تبلیغاتی برنامه تبلیغاتی مجموع های است از مراحل یا گامهای دقیق و حساب شده، كه به روشهای علمی وحرف…

عنوان آگهی چه تاثیری در فروش دارد

6 سال پیش

عنوان آگهی چه تاثیری در فروش دارد عنوان آگهی های پر فروش چه مشخصاتی دارند . در نوشتار زیر عنوان…

استراتژی بازاریابی در کسب و کار اینترنتی

6 سال پیش

استراتژی بازاریابی در کسب و کار اینترنتی کسب و کارهای آنلاین نیاز به استراتژی های بازاریابی اینترنتی دارند. یک استراتژی…

روشهای تبلیغات کسب و کار

6 سال پیش

روشهای تبلیغات کسب و کار بروشور: اگر بروشورهای دارای اطلاعات مفید، درست طراحی شوند، بسیار از نظر تبلیغاتی مؤثر هستند…

تفاوتهای بازاريابی و تبلیغات اينترنتی با سنتی

6 سال پیش

تفاوتهای بازاريابی و تبلیغات اينترنتی با سنتی اينترنت به عنوان يک پارادايم بازاريابي جديد مطرح شده است. در اين ديدگاه،…