ابعاد تبلیغات اینترنتی

ابعاد تبلیغات اینترنتی تبلیغات اینترنتی ابعاد مختلفی را شامل میشود که در زیر بطور اجمالی به آنها اشاره می شود (گائو و دیگران 2002 در شکل زیر ابعاد تبلیغات اینترنتی نمایش داده شده است.     مدلهای کسب وکار مدل کسب و کار به یک ایده تجاری و برنامه استراتژیک در مورد نحوه به دست آوردن پول برای یک کسب و کار اشاره دارد. تبلیغ اینترنتی موثر میبایست دارای مدل کسب و کار مناسبی باشد که موجب موفقیت آن کسب و کار شود . از جمله مدلهای کسب و کار تبلیغات اینترنتی میتوان به موارد زیر اشاره کرد: مدل کسب و کار مبتنی بر محتوا براساس این مدل از کسب و کار، ناشران اینترنتی میبایست با ارائه محتوای ارزشمند و مهم برای مخاطبین خود، ترافیک سایت خود را افزایش دهند. تلاش اصلی مدیران سایتها در این مدل میبایست معطوف به فراهم آوردن مطالب جالب برای افزایش ترافیک سایت شود.  مدل مبتنی بر ارائه خدمات متنوع اینترنتی در این روش ناشران اینترنتی خدمات متنوعی را برای مخاطبین فراهم میآورند که از آن جمله میتوان به فراهم آوردن امکان استفاده از پست الکترونیک، اتاقهای گفتگو  و یا پیغام رسانها  اشار…
ادامه مطلب
  • 0

تاثیر تبلیغات اینترنتی در حوزه کسب و کار

تاثیر تبلیغات اینترنتی در حوزه کسب و کار جهان امروز با ارتباطات وسیع میان افراد شناخته می شود. بخش قابل توجهی از زندگی ما توسط همین روابط اجتماعی تعیین می شوند و هرچه کیفیت این روابط بالاتر باشد، سطح زندگی و به تبع آن حوزه کسب و کار نیز ارتقا خواهد یافت. البته در زمانه حاضر، تصور ارتباط میان انسان ها بدون ابزارهای ارتباطی جدید و فناوری های دیجیتال اینترنت و فضاهای مجازی  امکان پذیر نیست. دهکده جهانی جهان امروز در معرض دگرگونی و تغییر و تحولات فزایندهای قرار دارد و به خصوص حرکت به سمت و سوی "دهکده واحد جهانی" و در هم ریختن نظامها و سازمانهای ملی موجود در عین حال بروز و ظهور چالشها و بحرانهای جدید در عرصه های سیاست، فرهنگ، اقتصاد، امنیت و... در جهان ایجاب میکند که این تحولات و جریانها به دقت مورد مطالعه و مطمع نظر قرار گیرد و مهمتر اینکه فا کتورها، عوامل و اسباب مؤثر در خیزش، تسریع و یا سمت و سو دادن این حوادث و تغییرات نیز باید ارزیابی و مورد شناخت قرار گیرد. رسانه های ارتباط جمعی و به ویژه فضای مجازی، در عصر حاضر نقش عمده و مهمی را در عرصه تغییر و تحولات اجتماعی بر عهده دا…
ادامه مطلب
  • 0

رشد روز افزون تبلیغات اینترنتی

رشد روز افزون تبلیغات اینترنتی در این مقاله به بررسی رشد روز افزون تبلیغات اینترنتی اینترنت همراه با رشد روز افزون خود ، کاربرد های فراوانی در صنایع مختلف یافته است. امروزه اینترنت بعنوان رسانه ای قدرتمند در اختیار صنعت تبلیغات قرار گرفته است. بدلیل ویژگی ها و مزیتهای فراوانی که اینترنت در مقایسه با رسانه های سنتی دارد، تبلیغات اینترنتی شاهد رشد فراوانی در طی سالیان اخیر بوده است. بــا رشد و گسترش روزافزون اینترنت، فناوریها، تنوع و محبوبیت تبلیغات اینترنتی و آنلاین نیـز بـه صورت تصاعدی افزایش پیدا کرده و خواهد کرد. تعریف تبلیغات اینترنتی : تبلیغات اینترنتی به استفاده از اینترنت به عنوان یک کانال و وسیله ارتباطی برای ارسال تبلیغات در محیط وب اشاره دارد ( گائو و دیگران 2002 ) در تعریفی دیگر، تبلیغات اینترنتی را اینگونه تعریف نموده اند: نمایش دادن نامها وعلائم تجاری، شعارها و تصاویر تبلیغاتی در سایتهای (پایگاههای) پربیننده اینترنت، به نحوی که به تحقق اهداف تبلیغات کمک نماید ، سایت صدا و سیما  2002 در فرایند تهیه و اجرای تبلیغات اینترنتی، شرکتهای تبلیغاتی، ناشران اینترنتی1…
ادامه مطلب
  • 0

5 نکته در تبلیغات آنلاین و اینترنتی

5 نکته در تبلیغات آنلاین و اینترنتی وبسایت خود را آماده نگه دارید ماموریت اصلی همه روشهای تبلیغات آنلاین و تبلیغات اینترنتی ، اطلاع رسانی و هدایت کاربران به صفحه فرود مشخص شده است. به همین دلیل باید سایت خود را برای پذیرایی از کاربران ورودی آماده کنید. رعایت نکات تجربه کاربری در کنار طراحی گرافیکی خوب و سرعت بارگذاری مناسب از جمله مواردی است که باید به آن اهیمت دهید.   دانستن اینکه چگونه میشود صفحه فرود را برای دریافت نرخ تبدیل Conversion Rate بیشتر بهینه سازی کرد میتواند در ارزیابی و نتیجه نهایی کمپین شما تاثیر گذار باشد.تبدیل یا کانورژن Conversion در هر وبسایت به معنای هدف نهایی تلقی میشود و میتواند شامل فروش یک محصول، ارایه خدمات، عضویت در لیست خبرنامه و غیره باشد. بازار هدف خود را بررسی کنید ممکن است شما از انواع روشهای تبلیغات آنلاین استفاده کنید، اما اگر بدون هدف و استراتژی عمل کنید، فقط کاربران را گیج و بودجه خود را هدر دادهاید. بنابراین بازار هدف خود را بررسی و شخصیت مخاطبان مورد نظرتان را تعریف کنید. پس از تقسیم بندی آنها میتوانید تبلیغات تاثیریگ…
ادامه مطلب
  • 0

تبلیغات در شبکه های اجتماعی

تبلیغات در شبکه های اجتماعی این یک اشتباه بزرگ است که استفاده از شبکه های اجتماعی را در مسیر موفقیت کسب وکارتان فراموش کنید. شبکه های اجتماعی علاوه بر تاثیر مثبت در استراتژی بازاریابی دیجیتال، کمک میکند تا با مخاطبان هدف به طور مستقیم ارتباط برقرار کنید. در حال حاضر اکثر شبکه های اجتماعی امکان تبلیغات را در پلتفرم خود فراهم ساخته اند و کاربران قادر هستند بر طبق هدفمندیهای ویژه، محتوا و پیام خود را برای کاربران نمایش دهند. فیسبوک،توییتر،لینکدین،اینستاگرام و یوتیوب تنها برخی از شبکه های اجتماعی هستند که این امکان را ارایه میدهند. علاوه بر این نوع تبلیغات که بیان شد، شما میتوانید به صورت عمومی و با پروفایل خود شروع به اشتراک گذاری محتوا در شبکه های اجتماعی کنید و به گروهی از افراد که تمایل بیشتری به محصولات و خدمات شما دارند دسترسی پیدا کنید. در نتیجه با قدرت شبکه های اجتماعی، شانس بیشتری را برای کسب نتایج موفقیت آمیز در اختیار دارید. این یک اشتباه بزرگ است که استفاده از شبکه های اجتماعی را در مسیر موفقیت کسب وکارتان فراموش کنید. شبکه های اجتماعی علاوه بر تاثیر مثبت …
ادامه مطلب
  • 0

راهکارهای تبلیغات آنلاین برای کسب وکارها

راهکارهای تبلیغات آنلاین برای کسب وکارها تبلیغات در موتورهای جستجو بازاریابی از طریق موتورهای جستجو SEM یکی از روشهای تبلیغات آنلاین است که کاربران اغلب آن را با گوگل تجربه کردهاند. سرویس تبلیغاتی این غول تکنولوژی ، Google AdWords امکان معرفی وبسایتها را در نتایج گوگل فراهم میسازد. هزینه ها در این روش به صورت PPC محاسبه میشود، یعنی به ازای هر کلیک مبلغی از بودجه کمپین شما کسر خواهد شد. البته شما قادر خواهید بود میزان حداکثر کلیک دریافتی را در جهت مدیریت بودجه کمپین تبلیغاتی خود مشخص کنید.   تبلیغات در موتورهای جستجو با هدف دریافت ترافیک بیشتر و تلاش برای افزایش نرخ تبدیل کاربران وارد شده انجام میشود تبلیغات در گوگل یکی از بهترین راه های تبلیغات و تاثیر گذار تبلیغات در گوگل ادوردز  می باشد که سایت های زیادی در این زمینه فعالیت دارند پیشنهاد ما به شما سایت دیزاین می باشد که با تبلیغات مدیریت شده میتوانید اقدام به تبلیغات در گوگل نمایید. تبلیغات در گوگل یکی از بهترین روش های تبلیغات در حال حاضر و آینده می باشد با توجه به رشد روز افزون استفاده از اینترنت و پیشرفت گ…
ادامه مطلب
  • 0

معرفی محصولات و خدمات

معرفی محصولات و خدمات معرفی کسب و کار و یا محصول و یا خدمات ، کالا از روش های زیر امکان پذیر می باشد در صورتی که خواهان این هستید که کسب و کار خودتون قوی تر کنید حتما این مقاله رو مطالعه فرمایید شبکه های کسب وکاری یا گروهی برشور کارت ویزیت نامه های تبلیغاتی پست روزنامه مجلات و نشریه ها بازاریابی تلفنی ایمیل و ارسال خبرنامه شرکت در نمایشگاها پوستر ها و تابلو های اعلانات بیلبوردها رادیو تلویزیون اسپانســر شبکه های کسب وکاری یا گروهی برقراری ارتباط با کسب و کارهای نزدیکتان برای معرفی خودتون برای کسب و کارهای کوچیک و محلی می تونه مفید و کم هزینه باشه بروشور می تواند حاوی اطلاعات مفیدی از کسب و کار شما و محصولات شما باشد. می تواند به مشتریان بالقوه برای خرید کمک کند. ممکن است برای کسب و کارهای کوچک پر هزینه باشه. می تونید بروشور های الکترونیک تهیه کنید. می تونید بروشور های مالتی مدیا تهیه کنید.   کارت ویزیت کارت ویزیت برای هر کسب و کاری مورد نیاز است. همیشه همراهتون باشه. میتونه در کنار کاتالوگ …
ادامه مطلب
  • 0

تبلیغات در حوزه کسب و کار

تبلیغات در حوزه کسب و کار جهان امروز با ارتباطات وسیع میان افراد شناخته می شود. بخش قابل توجهی از زندگی ما توسط همین روابط اجتماعی تعیین می شوند و هرچه کیفیت این روابط بالاتر باشد، سطح زندگی و به تبع آن حوزه کسب و کار نیز ارتقا خواهد یافت. البته در زمانه حاضر، تصور ارتباط میان انسان ها بدون ابزارهای ارتباطی جدید و فناوری های دیجیتال امکان پذیر نیست. تک تک ما زمانی از روز را صرف حضور در شبکه های اجتماعی می کنیم و نقش های مختلف خانوادگی، اجتماعی، کاری و غیره را بر عهده می گیریم. شبکه اجتماعی یا فضای مجازی کارآفرینان شامل شبکه خصوصی، شبکه شغلی، شبکه تجربه، شبکه حرفه ای و شبکه بازار است که بیشترین بار عاملی را شبکه تجربه و کمترین بار عاملی را شبکه خصوصی دارد. همچنین در اندازه گیری عملکرد، صادرات دارای بیشترین بار عاملی و رشد مورد انتظار کمترین بار عاملی است. شاید شما هم تا به حال از خود پرسیده باشید که چگونه می توانید از شبکه های اجتماعی در جهت توسعه کسب وکار خود استفاده کنید. در دنیای پرشتاب اطلاعات امروز، برای سبقت از رقیبان کاری فرصت زیادی نیست، به همین دلیل به بررسی برخی مزایا…
ادامه مطلب
  • 0

چگونه محصول خود را معرفی کنیم

چگونه محصول خود را معرفی کنیم یکی از مهمترین قسمت برای اینکه به جواب چگونه محصول خود را معرفی کنیم ؟ را شرح دهیم تبلیغات می باشد ، که این تبلیغات انواع مختلف خود را داراست که برای توضیح هر کدام نیاز به مقاله ای جداگانه برای هر یک از موارد فوق هست ، سایت تبلیغات 98 با ارائه خدمات معرفی محصول ، کالا ، خدمات در سطح اینترنت فعالیت میکند آگهی اینترنتی شما از طریق آگهی اینترنتی میتونید به سادگی محصول و یا خدمات خودتان را در سطح اینترنت تبلیغ و معرفی نمایید ، تبلیغات اینترنتی مزایای خیلی زیاد و روز به روز در حال توسعه و پیشرفت می باشد ، برای درج آگهی اینترنتی و همچنین معرفی محصول و یا خدمات خودتون در سایت تبلیغات 98 ثبت نام کنید و بعد اقدام به ارسال اگهی اینترنتی نمایید بعد از ثبت آگهی اینترنتی چه تغییراتی در کسب و کار خواهد داشت ببینید روزانه کاربران زیادی از طریق گوگل و موتور های جستجو دنبال نیاز ها و خرید های خود هستند که هر روز به این تعداد اضافه میشود ، خب از این بستر و امکان میتوانید به راحتی استفاده نمایید ، زمانی که کاربر به دنبال کالا و یا خدماتی در سطح اینترنت هست آیا ک…
ادامه مطلب
  • 0

تبلیغات اینترنتی موفق

تبلیغات اینترنتی موفق تبليغات يكي از ابزارهاي مهم ارتباطي در كسب و كار است. موفق بودن يا نبـودن  بسياري از سازمان ها و شركت ها در كيفيت فعاليت هاي تبليغاتي شان نهفتـه  اسـت . بديهي است استمرار و توسعة فروش كالا و خدمات زماني ميسر مي شود كه طرح تبليغاتي مشتري را جذب كند. بر اساس تبليغات مـؤثر ، اگـر  روان شناسـ يِ  ن يـاز و سليقة مشتري و نيز محتواي مناسب و هنرمندانة پيام در تبليغ كالا و خدمات لحاظ شود، از آن كالا و خدمات استقبال بيش تري خواهد شد. به بـاور  نوي سـندة مقالـه ، يكي از عوامل مهم در تبليغ عامل اخـلاق  اسـت . در ا يـن مقالـه  مـوارد  گونـاگون  اخلاقي معرفي شده است و با اسـتفاده  از مطالعـات  گونـاگون  در حـوزة تبليغـات  اينترنتي رموز تبليغات موفق بيان شده  است؛ رموزي كه مبتني بر الگوي ارائـه شـدة محقق است. اين اطلاعات موجب جـذب بـيش تـر و بازگشـت مجـدد مشـتريان الكترونيكي خواهد بود. در پايان، از طريق پرسـش  نامـهاي كـه  متخصصـان حـوزة فناوري اطلاعات و تجارت الكترونيك به آن پاسخ داده اند زمينة تأييد يا تغيير ا يـن الگو فراهم شده است. امروزه اينترنت به مثابه رسا…
ادامه مطلب
  • 0