فعالیت های مختلفی که برای انجام روابط عمومی آنلاین و بازاریابی اینترنتی انجام می شود که به شرح زیر است:
ارتباط با رسانه های آنلاین از اینترنت به عنوان منبعی برای انتشار بیانیه های مطبوعاتی و تبلیغات اینترنتی از طریق ایمیل یا از طریق وب سایت و درج آگهی اینترنتی استفاده می کند.
لینک سازی یک فعالیت کلیدی برای بهینه سازی موتورهای جستجو است که با درج آگهی اینترنتی در سایت های تبلیغات می توان به آن دست پیدا کرد.
رویدادهای آنلاین برای ایجاد علایق کاربران و جذب ترافیک به یک سایت طراحی شده اند.
شرکت ها می توانند سمینارها، کارگاه ها و بحث های آنلاین برگزار کنند.
آنها از رویدادهای آینده به عنوان دلایل قانونی برای ارسال ایمیل به مشتریان بالقوه و همچنین مشتریان فعلی استفاده می کنند.
برگزاری رویدادهای آنلاین که در آن مشتریان می توانند با افراد ارشد یا معتبر “صحبت کنند” ممکن است به عنوان یکی از دلایل ارزشمندتر برای مشتری بودن یک سازمان خاص در نظر گرفته شود.
همچنین در مقایسه با برگزاری یا شرکت در یک سمینار فیزیکی در زمان و هزینه قابل توجهی صرفه جویی می کند.
وبلاگ ها روشی آسان برای انتشار صفحات وب ارائه می دهند که به بهترین وجه به عنوان مجلات آنلاین، خاطرات روزانه یا لیست اخبار یا رویدادها توصیف می شوند. وبلاگ های تجاری توسط افرادی ایجاد می شوند که به یک سازمان متصل هستند.
آنها می توانند در نشان دادن تخصص افراد دارای یک سازمان مفید باشند، اما برای جلوگیری از انتشار اطلاعات مخرب باید به دقت کنترل شوند.
پیوند واقعا ساده (RSS) یک توسعه وبلاگ نویسی است که در آن یک وبلاگ، اخبار یا هر نوع محتوا توسط نرم افزارهای خواننده تخصصی مانند RSS reader دریافت می شود.
این روشی برای دریافت اخبار ارائه می دهد که از روش پخش متفاوتی برای ایمیل استفاده می کند، بنابراین در معرض تضادهای مشابه با فیلترهای هرزنامه یا هرزنامه نیست. فیدهای RSS می توانند ارائه شوند تا روزنامه نگاران رسانه های سنتی و اجتماعی بتوانند محتوا را نظارت کنند و در مورد آن در سایت ها و وبلاگ های خود بنویسند.
جهت درج تبلیغ اینترنتی در سایت اینترنتی ابتدا در تبلیغات ۹۸ عضو شوید