برای اینکه در کسب و کار خود و ارائه خدمات و محصولات خود موفق شویم باید تبلیغات انجام دهیم تبلیغات میتواند به صورت سنتی و اینترنتی انجام دهیم که تبلیغات اینترنتی بازده بیشتری دارد و میزان درآمد آن زیاد است و بنابراین میتوانیم تبلیغات اینترنتی در ارائه خدمات محصولات و کسب و کار خود استفاده کنیم از آنجا که تبلیغات اینترنتی میتواند ما را سریعتر به هدف خود نزدیک کند میتوانیم از این روش استفاده کنیم اکثر شرکت های موفق و شرکتهایی که چندین سال است در این مقوله فعالیت دارند از روش تبلیغات اینترنتی استفاده میکنند اما این تبلیغات اینترنتی هم متدها و روشهای دارد که در هنگام استفاده باید به آنها توجه کنیم بنابراین باید از یک سری اصول تبعیت کنیم که در ادامه به بررسی این موارد می پردازد .
در ارائه محصول و خدمات و همچنین کسب و کار باید یک چارچوب کلی را رعایت کند که عبارت است از طراحی محصولات طراحی که آمیخته با محصولات باشد توسعه کسب و کار ،بازار هدف را شناسایی کنیم و در نهایت به تبلیغات بپردازیم یک چهارچوب کلی است که از این طریق می توانیم محصولات خود را به فروش برسانیم .
اولین نکتهای که بازاریابان و تبلیغ کنندگان شرکت های موفق از آن استفاده میکنند این است که تبلیغات خود را به صورت ساده انجام میدهند نه یک تبلیغ پیچیده و خسته کننده معمولا اکثر افرادی که اطلاعات و تبلیغات محصولات ما را میخوانند جذب تبلیغ ساده می شوند نه یک تبلیغ که کلی اطلاعات راجع به محصولات ما باشد . این درست است که باید اطلاعات کلی در رابطه محصول ارائه بدهیم اما نه در تبلیغات یک سایت جداگانه برای محصول خود ایجاد کنید و در تبلیغات اشاره کنید و اطلاعاتی را که در رابطه با محصولات خود میخواهد را در آن سایت درست کردید قرار دهید .
ولی در تبلیغات یک اطلاعاکلت ساده درست کنید وقتی اطلاعاتی که هم خسته کننده باشد و هم طولانی و خواننده را از ادامه مطلب منصرف می کند.
روش دیگری که شرکتهای موفق برای تبلیغات اینترنتی خود از آن استفاده میکنند این است که در تبلیغات خود وقتی که محصولاتی را ارائه می دهند و سعی میکنند از افراد معروف و مشهور در تبلیغات خود استفاده کنند و یا سعی میکنند تا با آن افراد یک توافق نامهای بنویسند و آنها تبلیغات ما را در صفحات کاربری خود قرار دهند که افراد مشهور باعث بالا رفتن و محبوبیت برند ما می شوند و باعث می شوند بین مردم شناخته شوید .
روش دیگر این است که بسیاری از افراد سعی می کنند در رابطه با محصولاتی که شما ارائه دادید نظراتی بدهند از این رو شرکتهای موفق از این روش در تبلیغات اینترنتی خود استفاده میکنند آن ها سعی میکنند تا یک سایت برای کاربران خود ایجاد کنند و در آن به انجام تبلیغات بپردازند وقتی در رابطه با آن تبلیغات کردند .
یک قسمتی به عنوان نظر سنجی قرار می دهد و از کاربران خود می خواهند که نظرات و پیشنهادات و انتقادات خود را در رابطه با محصولات مورد نظر ارائه کنند و آنها این نظرات را در در تبلیغات و صفحات کاربری خود به اشتراک میگذارند تا دیگران هم این نظرات را بخوانند و البته این موارد زمانی مثمرثمر خواهد بود که نظرات کاربران مثبت باشد ولی اگر پیشنهاداتی در رابطه با محصولات و انتقاداتی در رابطه با خدمات شما ارائه دادند سعی کنید از آن ها استقبال کنید این ها روشهایی است که شرکتهای موفق از آن استفاده می کنند .
وقتی شرکتها محصولی رل ارائه میدهند اکثرا سعی میکند که روی کیفیت و مطلوبیت محصولات تاکید و توجه کنند نه روی قیمت آنها . محصولات شما باید به گونهای باشد که هیچ شرکتی نتواند همانند آن را تولید کند و این یک وجه تمایز بین شما و سایر رقیبان خواهد بود در این صورت بدیهی است که محصول شما با کیفیت بسیار بالا تولید شده باشد قیمت آن هم زیاد خواهد بود و اکثر مردم به دنبال محصولات با کیفیت تد هستند نه محصولی که قیمت آن پایین باشد و هر روز خراب شود و هر روز برای تعمیر و یا تعویض آن هزینه ای بپردازد و سعی کنید روی کیفیت محصولات تاکید کنید و محصولاتی را ارائه دهید که رقیبانتان قادر به تولید محصول نخواهد بود.
اکثر شرکت های موفق محصولات برند خود را روی آن ارزش وجود دارد تاکید میکند مشتریان معمولاً به دنبال و جستجوی ارزشها به سمت شما می آید وقتی شما در ارزش ها مثل بسته بندی مثل فروش محصولات ارائه خدمات ، خدمات پشتیبانی و سایر موارد را دارید این خدمات را در سایر محصولات اضافه کنید یعنی وقتی مشتری برای اولین بار از شما خرید کرد اگر آن ارزش برایاو قابل توجه باشد دوباره به سمت شما میآید ولی اگر این ارزش را در سایر محصولات شما نبیند دیگر مشتری شما نخواهد بود و سعی کنید یک ارزش یک خاصیت منحصر به فرد داشته باشید و در تمام محصولات از آن استفاده کنید.
اکثر این شرکت های موفق سعی میکند که در تبلیغات اینترنتی خود به صورتی ظاهر شوند که فقط ارائه محصولات نباشد بلکه علاوه بر محصولاتی که ارائه میدهند تجربه خوبی را در ذهن مشتری باقی بگذارند مثلاً مشتری اگر برای اولین بار از شما خرید کرده باشند سعی میکند یک تجربه خاصی را در ذهن او تداعی کند تا در خریدهای بعدی به یاد شما بیفتد علاوه بر این که محصولاتی را به آنها ارائه دادید یک تجربه مثبت به وجود آوردید و سعی کنید روی جنبه های مثبت و ارزش گذاری محصولات تاکید کنید البته محصولات هم یکی از جنبههای بسیار می باشد که میشود که مشتری دوباره به سمت شما بیایید .
اینها نکات ریزی هستند که شرکتهای موفق اکثر از آنها برای فروش محصولات تبلیغات اینترنتی خود استفاده می کنند شما هم میتوانید از این تجربیات این نکاتی که اشاره کردیم استفاده کنید و فروش محصولات خود شوید .