برای اینکه کسب و کاری که راهاندازی کردهایم به آن درجه از سود دهی برسد که مدنظرمان است نیاز است تا خودمان را به مردم آشنا کنیم و خود را به آنها بشناسانم برای این هدف نیاز است تا خود را به افراد آشنا کنیم از طریق تبلیغات. تبلیغات به صورت های مختلف انجام می گیرد که هدف ما مشخص میکند که از چه تبلیغی استفاده کنیم امروزه اکثر مردم از تبلیغات اینترنتی استفاده میکند زیرا هم سرعت بازدهی آن زیاد است و هم هزینه برای تبلیغات می پردازیم کمتر است بنابراین تبلیغات اینترنتی یکی از تبلیغات موفقی است که امروز همگان از آن استفاده میکنند تبلیغات اینترنتی هم روش های خاصی دارد که قبلا آنها را بررسی کردهایم برای اینکه در یک تبلیغ اینترنتی موفق شویم باید یک سری از مواردی را رعایت کنیم که پیروی از آنها به مراتب برای ما بهتر خواهد بود و تبلیغات اینترنتی از یک سری عکس ها محتوای تبلیغاتی عنوان تبلیغات شعار تبلیغاتی و سایر موارد استفاده کنیم که از چه مواردی استفاده کنیم و دانش خاصی دارد که بیشتر در رابطه با آنها صحبت خواهیم کرد . وقتی که یک تبلیغی را مینویسید به مراتب این تبلیغات روی روان و افکار کاربران تاثیرگذار خواهد بود بنابراین باید تبلیغات شما به گونهای باشد که فکر کاربران تان را به سمت شما جذب کند یعنی به گونهای باشد که باعث شود کاربران از شما خرید کنند و باعث موفقیت کسب و کار شما شوند .
وقتی شما یک محصول و یا یک خدماتی را ارائه می دهید اگر تبلیغی که برای کاربران تان مینویسید اگر خلاقیت و هنر خاصی برخوردار باشد و به صورت حرفهای نوشته باشید به طور معمول مشتریهای زیادی را به سمت خود جلب خواهید کرد این امر کاملاً در این مورد هم مصداق دارد که اگر محصول و خدماتی که ارائه میدهید به صورت کاملاً عالی و با کیفیت باشد و در هنگام تبلیغات کردن متن و محتوای تبلیغاتی که نوشته اید به صورت ناشیانه و غیر حرفه ای باشد اثرگذاری بسیار پایینی خواهد داشت و آن اثری را که باید داشته باشد به صورت برعکس خواهد کرد و اینکه یک تبلیغ مناسب با محتوای مناسب انتخاب کنید از ارزش و درجه بسیار بالاتری برخوردار است
درست است که گفتیم تبلیغات اینترنتی نقش مهمی در پیشرفت کسب و کار ما دارد اما صرفاً محتوای تبلیغاتی برای تبلیغات اینترنتی نیست بلکه میتوانیم همه تبلیغات این نکات مد نظر قرار دهیم که محتوای تبلیغی ما باید به شیوه درستی انجام گیرد و به صورت حرفه ای پیش رود تبلیغاتی که انتخاب می کنیم در وب سایت هایی در شبکه های اجتماعی در روشهای سنتی تبلیغاتی باید به نحو احسن باشد و کاربران را به سمت خود جلب کرده باشد
وقتی که یک سایت یا راه اندازی کردهاید اینکه یک عکس در آن قرار دهید و به عنوان تیتر خلاصه کنید مثل بنویسید ساعت مچی و یک عکس از آن قرار دهید به طور معمول اثرگذاری خیلی خیلی کمی خواهند داشته ولی اگر شما یک عکس قرار دهید این ساعت مچی با این اطلاعات و پایین عکس اطلاعات کاملی راجع به آن محصول بنویسید اینکه در چه زمانی ساخته شده خدماتی که ارائه میدهید چیست محصولات در آن استفاده شده که قیمت آن چیست و سایر اطلاعاتی که میدانید مشتری باطلاعاته آن اطلاعات نیاز دارید وقتی که شما یک متن تبلیغی می نویسید باید خود را به جای مشتری فرض کنید ببینید که مشتری به چه اطلاعاتی نیاز داره تا محصولات شما را بخرد در صورتی که شما خود را جای مشتری قرار داده باشید به طبع اطلاعات کاملی راجع به محصول خود خواهید نوشت اگر شما مهارت تبلیغ نوشتن خاصی داشته باشید می توانید به صورت حرفهای تبلیغات خود را انجام دهد مزیت های می تواند برای شما داشته باشد اگر شما تبلیغاتی که نوشتهاید به نحو احسن باشد برای شما پاسخ داشته باشد علاوه بر اینکه به سوددهی بیشتر خواهید رسید به طور معمول این تبلیغ نویسی شما زبانزد افرادی خواهد بود که در این زمینه فعالیت میکند و آنها به طور معمول به سمت شما می آیند و سعی می کنند از مهارت تبلیغ نویسی شما استفاده کنند ولی اینکه بخواهند از تبلیغات شما کپی کنند نتیجه خوبی نخواهد داشت پس تلاش خواهند کرد تبلیغات خود را به ما بسپارند و شما در اینجا به دو صورت می توانید به در آمد داشته باشد هم برای خود کسب و کار راه اندازی می کنید و می توان تبلیغات دیگران را انجام دهید و از آن هزینه دریافت کنید و هم می توان تبلیغات خود را به شکل ماهرانه ای انجام دهید.
مورد دوم که باید به آن اشاره کنم این است که وقتی که شما یک متنی را مینویسید محتوای تبلیغاتی شما باید به گونهای باشد که مخاطب را به سمت خود جذب کند و یک احساسی را به مخاطب ایجاد کند که حس اعتماد باشد و حق اعتراض را از خود دور کرده باشد که مشتری تردید نکنید که محصول شما را بخرند بلکه باید مشتری به گونهای ترغیب شود که محصولات شما را بخرد و این از طریق تبلیغ نویسی خوب انجام می گیرد وقتی که شما تمامی اطلاعات محصولات خود را به صورت صادقانه بیان کرده باشید در این صورت مشتری به شما اعتماد میکند و دیگر حس ترس نسبت به محصول شما را نخواهد داشت وقتی که محصول شما ویژگیهایی دارد از این مزیتها و معایب و هرگونه اطلاعاتی که دارد حتماً این ها را در محتوای تبلیغات اینترنتی خود بیان کنید و همینطور اشاره کنیم که محصولات ویژگیها و مواردی دارد و چگونه میتوان نیاز مشتریان را رفع کند وقتی که محصولات شما نکات مثبتی دارد این نکات مثبت را به صورت برجسته قرار دهید یعنی یک ذره بین بگیرید دستتان و روی نکات مثبت قرار دهید یا به صورت بنویسید که کاملاً در دید کاربران باشد تا بدانند کاربران که رقیبان نکات مثبت را ندارد بلکه شما فقط این نکته های مثبت را دارد و این نقاط مثبت در جهت رفع نیاز مشتریان استفاده خواهد شد
همچنین سعی کنید در محتوای تبلیغاتی که می نویسید اشاره کنیم که این تبلیغات فقط در یک نقطه محدود قرار دارند زیرا میتواند در یک مدت محدود مشتریان را راضی نگه دارد و همیشه وجود ندارد چون محصولات که ارائه میدهیم بیشتر طرفدار دارد به زودی از خرید آن به اتمام خواهد رسید و اگر که شما بخواهید با محصولات ما نیاز خود را رفع کنید فرصت آن محدود است و همچنین در تبلیغات خود پشتیبانی کند یعنی بنویسید که محصولات شما می تواند پشتیبانی و خدمات پس از فروش داشته باشد در صورتی که ایراداتی هم داشته باشد بعد از فروش می تواند آنها را رفع کنید