بهبود سایت تبلیغات اینترنتی

بهبود سایت تبلیغات اینترنتی

برای موفقیت نیاز است تبلیغ کنیم تبلیغات روش‌های خاصی دارد پیروی از این روش‌ها به مراتب برای ما نتایج مطلوب‌تری را به ارمغان خواهد آورد برای رسیدن به نتیجه مطلوب از تبلیغ اینترنتی استفاده می‌کنیم تبلیغ اینترنتی هم شاخه‌های مختلفی دارد سنتی و نوین روش نوین همان روش‌های الکترونیکی است که تبلبغ اینترنتی انجام می‌دهیم و تبلبغ اینترنتی شاخه های خاصی وجود دارد مثل رسانه ها و شبکه های اجتماعی سایت ها و سایر موارد.

امروزه اکثر مردم وقتی در جستجوی مطلبی هستند و اولین  کاری که می کنند سری به سایتها می‌زند از سایت گوگل مطلبی را جستجو می کنند و دنبال مطلبی می روند بیشتر مردم به پست هایی که در اولین صفحه قرار می‌گیرد توجه می‌کند یعنی هزاران هزار مطلب در اینترنت وجود دارد ولی اکثرا به مطالبی که در صفحات اول آورده می‌شود توجه می‌کنیم بنابراین در تبلیغات باید روش‌هایی را استفاده کنیم و کارها و محدودیت‌هایی را به کار ببریم که تبلیغات ما در صفحات اول قرار بگیرند در این مقاله در رابطه با این موضوع بحث خواهیم کرد.

اکثر مردمان نتایجی که در هنگام جستجو می‌آورد تا سه گزینه اول یعنی ۳ مطب اول را مشاهده می‌کند بنابراین باید نهایت تلاش خود را بکنیم تا تبلیغات ما جز آن دسته باشد برای رسیدن به این مرحله باید نکاتی را رعایت کنیم و سایت خود را به صورت بهینه‌ جلو ببریم و سئو سایت خود را افزایش دهیم.

قبل از اینکه به انجام تبلیغات برسیم ابتدا باید ملزومات اولیه را فراهم کنید این ملزومات عبارت است از یک سایت یک دامین و یک سایت تولید محتوا سپس به انجام تبلیغات فکر کنید.

برای اینکه سایت خود را بهبود دهیم ابتدا باید میزان هدف خود را مشخص کنید یعنی باید مشخص کنید که کاربران شما در حین جستجو چه کلماتی را وارد می کند برای این روش یک سری سایت‌ها و ابزارهایی وجود دارد که در انتخاب کلمات کلیدی به ما کمک می‌کند یکی از این سایت ها به ما معرفی می کنند که وقتی که شما در لیست جستجو در اینترنت عبارتی را وارد می‌کنید یک لیستی باز می‌شود و تعدادی گزینه به شما معرفی می شود این گزینه ها همان گزینه‌هایی هستند که مخاطبان شما در اینترنت جستجو کردن یکی از راه حل هایی که می‌تواند به کمک آن کلمات کلیدی خود را معرفی کند یکی دیگر از سایت ها به شما معرفی می کند که کلمات کلیدی کدام یک محبوبیت خاصی دارد و شما این کلمات کلیدی را انتخاب می کنید علاوه بر این دو تا سایت یک سایت دیگه هم وجود دارد که مقاله ای که شما تایپ می کنید کلمات مشابه با آنها می‌پردازد یعنی ۵۰ تا کلمه کلیدی مشابه با آنها را برای شما بیان می کند و شما می توانید از این کلمات همه آنها و یا تعدادی از آنها را برگزید و در متن طبیعی خود قرار دهید  تا آنجا که می توانید کلمات کلیدی خود را افزایش دهید اگر نمی‌توانند کلمات کلیدی بهینه پیدا کنید سعی کنید به سایت تبلیغی رقبای خود نگاهی بندازید ببیند آنها در سایت تبلیغاتی خود از چه کلمات کلیدی استفاده کردند همچنین تعداد کلمات کلیدی که قرار می دهید فرق نمی‌کند که طول اندازی آنها چه مقدار باشد فقط سعی کنید که کلمات کلیدی خود را افزایش دهید و به صورت ترکیبی از کلمات کلیدی کوتاه و هم از کلمات کلیدی با اندازه های بزرگتر استفاده کنید .

کلمات کلیدی که انتخاب کرده و آنها را به صورت رتبه‌بندی قرار دهید یعنی هم میزان سختی و میزان رقابت آنها را بررسی کنید میزان رقابت کلمات کلیدی کوتاه‌تر پاسخگوی مناسبی هستند

در هنگام جستجو در اینترنت یک عبارت کوتاه وارد می‌کنیم نه یک عبارت طولانی و بلند معمولاً در هنگام رقابت کلمات کلیدی و کلمات که کوتاه سرچ تر در اینترنت هستند را انجام می‌دهند و میزان انجام آن کمی دشوار است و کلمات کلیدی که بلند و طولانی هستند نسبت به کلمات کلیدی کوتاه اثرگذاری کمتری دارد و میزان رقابت با آن کمتر است و به آسانی می تواند بین رقیب ها در آن موفق شد بعد از اینکه رتبه بندی کردید و میزان هدف شما مشخص شد از بین کلمات کلیدی که ارائه دادید بیست تا نهایتاً انتخاب کنید و آن را در سایت تبلیغاتی خود قرار دهید کلمات کلیدی که انتخاب کرده اید باید به صورت بهینه باشند و بدانیم که بیشترین جستجو در اینترنت داشته باشند

در مرحله بعد وقتی که کلمات کلیدی خود را به صورت بهینه استفاده کردید باید به تولید محتوای تبلیغاتی بپردازید یعنی تبلیغات خود را که شامل اطلاعاتی در رابطه با محصول و کسب و کار خودتان است تهیه کنید و این که در حین تهیه محتوا سعی کنید تعداد بیشتری از کلمات کلیدی که استفاده کردید را به صورت مکرر در متن تبلیغی خود استفاده کنید و همچنین از عکس‌هایی که در صفحه تبلیغی خود استفاده کنید که بیشترین توجه کاربر به آنها باشد و این عکس ها مرتبط با محصول و کسب و کار شما باشد.

وقتی شما تبلیغاتی را در سایت انجام می دهید برای آنها هزینه کرده اید پس وقتی که مشتری وارد سایت تبلیغاتی شما می شود سعی کنید مشتری را به راحتی از دست ندهید در هنگام ورود به سایت تبلیغ خود ایمیل یا شماره تماس از آنها دریافت کنید و یا حداقل آن را به سایتهای دیگر که مشابه با سایت‌های سایت تبلیغ شماست و در رابطه با فروش محصول شماست هدایت کنید به عبارتی هزینه‌ای برای مشتری کرده اید را به راحتی از دست ندهید و در صورتی که ایمیل یا شماره تلفن از آنها دریافت کرده باشیم می‌توان تبلیغات دیگر خود را برای آنها ارسال کنید و نهایتا آنها را به مشتری برای خود تبدیل کنید

برای اینکه رتبه شما در گوگل بالا برود و اعتبار شما بیشتر شود نیاز است برای سایت خود اعتبار تهیه کنید این اعتبار همان تعداد ورودی هایی است که به سایت شما انجام می گیرد و لینک هایی را که در صفحات دیگر قرار دهید که تعداد ورودی به سایت شما بیشتر باشد و اعتبار شما بالا رفته و این افزایش اعتبار باعث می شود که سایت شما در صفحات اول گوگل باشد و مشتری بیشتری برای شما جذب کند

نویسنده