تبلیغات اینترنتی گسترده

تبلیغات اینترنتی گسترده

تبلیغات کلید موفقیت هر کسب و کاری است بدون تبلیغات رسیدن به موفقیت کمی دشوار است هر کسب و کاری به تبلیغ نیاز دارد تبلیغات اینترنتی یکی از روش های تبلیغاتی است که از طریق آن به معرفی محصولاتمان می پردازیم تبلیغات اینترنتی هم به صورت ها و روش های مختلف انجام میشود و انواع مختلفی دارد که بسته به میزان فعالیت مان انتخاب میکنیم که از کدام روش استفاده کنیم. تبلیغات اینترنتی گسترده بکی از روش های تبلیغات اینترنتی است که در این مقاله به بررسی آن میپردازیم.

تبلیغات اینترنتی گسترده

تبلیغات در این روش بیشتر در شبکه های اجتماعی مانند فیسبوک ،تلگرام ، اینستاگرام و … انجام می شود که البته بعد از تبلیغات در گوگل که به نظر من مهمترین قسمت همین گوگل هست ولی مراحل بعدی نیز به شدت توصیه میشود

تبلیغات گسترده اینترنتی در اینستاگرام

اینستاگرام یکی از محیط های تبلیغاتی است که تبلیغ کردن در آن از اهمیت و جایگاه خاصی برخوردار است و تعداد کاربر زیادی ۷دارد حال اگر تبلیغات به صورت گسترده انجام شود که نتیجه آن معلوم است اصولا تبلیغات گسترده در فضای اینستاگرام مانند حمله کردن با تمام نیرو و انرژی است هر آن چه روی بساط داریم را وسط می ریزیم .

در این روش تبلیغی اکثرا تبلیغات را به شرکت های تبلیغی می سپاریم تا این کار را برای ما انجام دهند که در ابتدا تمامی اطلاعات تبلیغات شامل برند ،لگو ،شعار تبلیغاتی، موضوع ، عکس ،محتوا ،هزینه مد نظر ، اطلاعات تکمیلی و سایر اطلاعات دیگر را به این شرکت ها می دهیم و آنان ما را از روند کار مطلع می کنند وقتی تبلیغات را به مدیران کانال ها می سپارند از آن ها انتظار فیدبک داریم وظیفه شرکت های تبلیغی این است که کانال ها را از لحاظ امنیت و تعداد کاران و واقعی بودن کاربران بررسی و تحلیل کنند و در صورت تایید نهایی تبلیغات به صورت گسترده انجام می شود که تبلیغات را به صورت استوری و به صورت پست گذاری انجام می شود که در استوری کردن تبلیغات عکس ها و مطالبی که قرار میدخیم‌میتوانیم روی آن ها لینک قرار دهیم تا به فروشگاه اینترنتی و یا وب سایت ما مراجعه شود در این روش تعداد کاربر زیادی متوجه تبلیغ ما می شود. در روش پست گذاری مدیران کانال ها و صفحات عکس ها و ویدیو های تبلیغی ما را در وقت های خاصی که تعداد کاربر زیادی در آن ساعت حضور دارد قرار می دهد و می توانیم میزان بازدید از تبلیغ را اندازه گیری کنیم . در روش تبلیغات اینترنتی گسترده با برنامه اینستاگرام یکی از روش های مطمیعن تبلیغاتی است .

تبلیغات اینترنتی گسترده با برنامه پیام رسان تلگرام

در تلگرام روزانه افراد زیادی حضور دارند که بسیاری از این افراد به صورت تفربحی و سرگرمی حضور دارند و بسیاری از افراد برایرکسب در آمد از این برنامه استفاده میکند بنابر این تلگرام هم مانند اینستا گرام از تعداد کاربر زیادی برخوردار است در این روش هم تبلیغات را به شرکت های تبلیغاتی می توانیم بسپاریم تبلیغات گستره اینترنتی در تلگرام به این صورت است که یا در آخر مطالب یعنی به صورت آخرین پست،  یا در بین محنوا ، و به صورت آزاد می باشد.

در روش پست آخر ادمین کانال مست تبلیغی را در انتهای شب قرار می دهد و بعد از آن هیچ پستی نمی گذارد و تا صبح آن پست باقی می ماند هزینه درخواستی نسبت به بقیه روش ها کمی بالا است ولی میزان نتیجه گیری مطلوب این روش زیاد است البته سعی کنید تبلیغات خود راربه صورت ویژه و به صورت مطلوب تر انجام دهید .

پست های ویژه در کانال تلگرام

در این روش محتوای تبلیغی ما در بین پست ها در جایگاه و رتبه ای که توافق کردیم مثلا چندمین پیام از آخر باشد است در این صورت کاربر وقتی در حال مطالعه پست هاست به تبلیغات ما برخورد می کند در صورتی که ادمین کانال بخواهد پست های دیگری بگذارد و جایگاه تبلیغی پایین بیایید در آن صورت به ادمین اطلاع و اخطار داده می شود .

پست های آزاد در کانال تلگرام

در این روش متن تبلیغی ما در میان پست های تیلیغات قرار می گیرد ولی هیچ محدودیتی از لحاظ جایگاه و زمان قرار گرفتن ندهرد و ادمین هرگونه بخواهد رفتار میکند هزینه این روش نسبت به بقیه روش ها ارزان تر است .

وقتی تبلیغات گسترده اینترنتی از طرف شرکت های تبلیغاتی به انجام تبلیغات می پردازند در ابتدا با تبلیغ دهنده جلسه تشکیل می دهند و در آن جلسه شرکت های تبلیغاتی یک لیست از کانال هتی تلگرام که در آن تبلیغات اینترنتی گسترده انجام می شود به صاحب تبلیغ می دهد و دسته بندی های محتلفی که وجود دارد صاحب تبلیغ مشخص می کند در کدام دسته و با چه قوانینی باشد بعد شرکت ها درخواست همکاری بین کانال های تلگرامی تبلیغات گسترده با دسته بندی مد نظر قرار می دهد وقتی کانال ها شرایط مورد نظر را قبول کردند تبلیغات انجام می شود ولی در حین تبلیغ شرکت های تبلیغی به نحوه تبلیغات نظارت می کند تا از توافقاتی که کردند سرپیچی نکنند .

تبلیغات اینترنتی گسترده در برنامه توییتر

توییتر یکی از شبکه های اجتماعی است که موفق ترین تبلیغات در آن انجام می شود اگر نگاهی بیندازیم میبینیم پر است از تبلیغات کشور های خارجی .اما این پیام رسان با افزودن امکانات جدید توانست تبلیغات فارسی را هم در این جایگاه بکشاند که در سال اخیر رشد بسیار زیادی داشته است .

در این روش برای انجام تبلیغات ابتدا باید گزینه های زیر را که میخواهید تبلیغات برای آن ها نمای داده شود انتخاب کنید مثل سن ،جنسیت ،مکان ، دسته بتدی و سایر موارد .چون این روش کمی هزینه بر است اکثر افراد به تبلیغ گسترده اینترنتی از طریق توییتر فارسی رو آورده اند . تبلیغات در این روش هموبه دو صورت انجام می گیرد روش اول ایجاد متن و محتوای تبلیغاتی خوب با ایجاد حساب کاربری مربوط به تبلیغات خود روش دوم توییت کاربران در مورد برند و محصول ارائه شده شما.

هزینه تبلیغات در توییتر

در این زوش هزینه دریافتی بر اساس تعداد لایک و پاسخ ها و بر اساس تعداد کاربر جذب شده به تبلیغات است .

نویسنده