تبلیغ اینترنتی برای کارواش

تبلیغ اینترنتی برای کارواش

از آنجا که می دانیم تبلیغات برای هر کسب و کاری امری الزامی است در این روش تمامی راه کار هایی که ارائه می شود به نفع مشتری و خدمات دهنده است. با تبلیغ به مشتری ها از وجود چنین خدمات و محصولاتی اطلاع می دهیم و همچنین به ارائه دهنده خدمات هم کمک می کنیم تا مشتری جذب کند در کسب و کار های کوچک ابتدا از روش هایی استفاده کنید که در ابتدا نیاز به هزینه گزافی ندارد و سرمایه اندکی برای تبلیغات نیاز است ولی در کسب و کار های بزرگ تر سعی کنید میزانی بودجه برای تبلیغات کنار بگذارید هر چقدر یک تبلیغ قدرتمند تر باشد جذب مشتری به همان اندازه بیشتر خواهد بود روش های تبلیغاتی مختلفی وجود دارد که بسته به نوع کسب و کار و هزینه ای که مد نظرتان است می توانید نوع تبلیغتان را انتخاب کنید . تبلیغات اینترنتی هم شاخه ای از روش های تبلیغاتی است در این روش نسبت به سایر روش های تبلیغی هم هزینه کمتری پرداخت می شود و هم میزان بازدهی آن بالا است البته در این روش هم پیروی از یک سری اصول الزامی است .در این مقاله به برسی اینکه چگونه برای کارواش تبلیغات انجام دهیم می پردازیم .

امروزه انواع کارواش ها وجود دارد که می توانیم برای هر کدام به روش های مختلف جذب مشتری کمیم از جمله این کارواش ها : کارواش های آبی واتر جت ، کارواش بخار ، کارواش فشار قوی و سایر موارد وجود دارد .

همان طور که گفتیم برای اینکه در ارایه خدمات کارواش به سود دهی برسیم نیازمند جذب مشتری از طریق تبلیغ کردن هستیم جذب کردن مشتری جدید به مراتب از حفظ مشتری های قبلی سخت تر است چرا که در صورتی که فردی از خ مات ما قبلا استفاده گرده با ارایه بهترین متد ها و خدمات او را راضی نگه بداریم مشتری دائمی ما خواهد بود که در ادامه چندین مورد از این راه کار ها اشاره خواهیم کرد .

تبلیغ اینترنتی کارواش

برای اینکه برای کارواش مان تبلیغ کنیم ابتدا باید در مکان های که کاربران زیادی وجود دارند و تبلیغ ما را ببینند محتوای تبلیغی را قرار دهیم در معرض نمایش کاربران باشد حتی می توانیم قبل از افتتاح یک متن تبلیغی افتتاحیه حاضر  کنیم و در سایت ها قرار دهیم تا حتی قبل از باز کردن کارواش و شروع کسب و کار هم تبلیغ کرده باشیم  و در روز افتتاحیه خدمات ویژه ای انجام دهیم و افرادی که در روز افتتاحیه حضور داشتند را با ارائه پیشنهادات وسوسه انگیز ترغیب به استفاده دوباره از خدمات خود کنید .

در شبکه های مجازی مانند تلگرام و اینستا گرام هم می توانید تبلیغ انجام دهید و برای کارواش خود مشتری جذب کنید که یکی از بهترین روش جذب مشتری به حساب می آید . نحوه تبلیغ کردن در اینستا گرام به این صورت است که ابتدا برای خود باید یک حساب کاربری با عنوان نام کارواش برای خود ایجاد کنید و در این حساب کاربری خدماتی که در کارواش ارایه می دهید را عنوان کنید و توضیحات کاملی را ارائه دهید البته این بدین معنی نیست که هر دقیقه یک پیام تبلیغی در صفحه خود بگذارید بلکه باید تبلیغی بگذارید که محتوای آن هوشمندانه باشد و و عکس و فیلمی که مرتبط با کار خوتان است را قرار دهید سعی کنید از فضای کارواش خود عکسی در صفحه اینستا قرار دهید صفحه کاربری خود را به صورت بیزینس در بیاورید تا از تعداد بازدید هلی که از صفحه و تبلیغات تان را داشتید مطلع شوید همچنین یک شماره تلفن ثابت و همراه درج کنید و آدرس کامل را بنویسید تا کاربران به راحتی بتوانند شما را پیدا کنند سعی کنید تبلیغات را به صورت مستمر و با مدیریت پیش ببرید.

در تلگرام هم برای خود یک کانال در رابطه با کارواش ایجاد کنید محتدای این کانال را با محتوای تبلیغی اینستا گرام متفاوت کنید تا برای کار بر تکراری نباشد برای اینکه تعداد بازدید شما بالا رود و به میزان دلخواه برسد می توانید در کانال هایی که تعداد کاربر زیادی دارد تبلیغ کنید و همچنین می توانید آدرس لینک تلگرامتان را در صفحه اینستا قرار دهید تا کاربر از اینستاگرام بتواند عضو کانال شما در تلگرام شود و همچنین بالعکس.

در نقشه های اینترنتی مانند گوگل مپ و یا سایر برنامه جست و جوی مسیر می توانید آدرس کارواش خود را درج کنید تا رانندگان به راحتی از روی نقشه بتوانند آدرس شما را پیدا کنند البته این صرفا فقط برای رانندگان نیست و افراد دیگر هم می ت‌وانند از آن استفاده کنند همچین می توانیم ای آدرس را به صورت تصویری عکس گرفته و در صفحه کاربری خود قرار دهیم .

مشتریان خود را همیشه راضی نگه دارید اگر بتوانید رضایت مشتری را به دست آورید تبدیل به مشتری وفادار برای شما خواهد شد وقتی چنین اتفاقی بیفتد خود مشتری برای شما تبلیغ انجام می دهد به عبارتی در صورت رضایت از کار و خدمات شما کارواش شما به اطرافیان خود معرفی می کنند و برای شما هم تبلیغ کرده و هم مشتری جذب می کنند .

کارهای مختلفی را می توان برای افزایش رضایت مشتری انجام داد مثال های زیر نمونه ای از این کار ها هستند :

  • بالا بردن کیفیت شستشو
  • استفاده از نانو بخار برای بالا بردن سرعت و کیفیت شستشو
  • ایجاد فضای استراحت مشتری مانند کافی شاپ

برای اینکه مشتریان وفادار خود را ترغیب به استفاده دوباره از خدمات خود کنید برای آن ها علاوه بر احترام ویژه خدمات ویژه و پیشنهادات و تخفیفاتی قائل شوید چون آن ها را دوباره به سمت خود خواهید کشید .

اکنون که تبلیغات اینترنتی موفقیت آمیز بوده و توانستید مشتری های هود را جذب کنید بحثی که وجود دارد این است که به مرور زمان و با افزایش تعداد مشتری ها نباید از میزان کیفیت کم کنید بلکه علاوه بر اینکه میزان کیفیت کارتان را بالا می برید باید تلاش کنید تا خدمات جدید تری هم اضافه کنید تا میزان رضایتمندی مشتری از شما بالا برود و در نتیجه تبلیغات به نحو احسن نمود پیدا کند .

نویسنده