تبلیغات اینترنتی برای همایش ها و سمینارها

تبلیغات اینترنتی برای همایش ها و سمینارها

اگر کسب و کار و حرفه ای شما به گونه ای است که مشتری های بلقوه شما در آن شهر در آن محدوده حضور دارد می‌تواند برای معرفی کردن محصولات و خدمات خود یک همایش و سمینار تدارک ببینید از افراد بخواهید در آن همایش حضور یابد و اطلاعاتی در رابطه با محصولات و کسب و کار و حرفه ای خود ارائه دهید کسب و کارهایی که برای معرفی محصولات خود همایشی راه می اندازند مانند کتابفروشی‌ها مثل نمایشگاه کتاب یا سالن های زیبایی و آرایشی بهداشتی و کسب و کار دیگر که برای فروش محصول خود تدارک می‌بیند می‌تواند بعد از این که محصولات خود را به صورت رایگان برای مردم معرفی کرد مطمئناً شوند  از بین صد نفر حداقل ۳۰ نفر ۴۰ نفر از محصولات را خریداری خواهد کرد وقتی همایش اجرا می کنید سعی کنید توضیحاتی که برای محصول خود برای مشتریان ارائه می‌دهد گیرا و مفید باشد تا مشتری بفهمد که اگر از خدمات شما استفاده کند در زندگی روزمره خود چه تاثیری خواهد داشت و استفاده از این خدمات تا چه حدی برایش اثرگذار خواهد بود

اکنون این سوال مطرح است که چگونه افراد را از وجود این همایش آگاه کنیم قبلا هم گفتیم تبلیغات اینترنتی بهترین روش برای جذب مشتری می باشد می تواند در این روش از تبلیغات اینترنتی استفاده کنیم یعنی در رسانه‌های اینترنتی شبکه‌های اجتماعی مردم را از وجود چنین همایشی آگاه کنیم و از آنها بخواهیم که در این همایش‌ها حضور یابند تبلیغات اینترنتی شیوه‌های مختلفی دارد ولی از آنجا که برگزاری همایش هم روشی نوین است و می‌تواند مشتری زیادی در جلب کند بنابراین هزینه ای که برای تبلیغات در نظر می‌گیریم باید زیاد باشد تا مشتری های زیادی را برای شما به ارمغان آورد از روش های مختلفی می توانیم استفاده کنیم و به شکل بنری شبکه‌های اجتماعی و سایر موارد . در تبلیغات اینترنتی خود می‌توانیم بیان کنیم چه کسانی برای شما سخنرانی خواهد کرد چه کسانی حضور خواهند داشت همچنین می توانید برای اینکه تعداد افراد خود در همایش بیافزایید از افراد مشهور و کسانی که بین مردم محبوبیت خاصی دارند دعوت کنیم و در این همایش حضور یابند و مردم را تشویق به حضور  در این همایش کنند.

روش های تبلیغات اینترنتی برای این همایش ها و سمینار ها

  • همانطور که قبلاً گفتیم برای اینکه کسب و کار موفق تری داشته باشید و میزان فروش خود را بالا ببریم بهتر است در شبکه‌های اجتماعی صفحه ای برای خود باز کنیم این صفحه باید محتوای مناسبی داشته باشد عکس ها متن ها فیلم های مرتبط با کسب و کار خود در این شبکه‌ها وقتی که متن های تبلیغی برای کسب و کار خود قرار می دهیم می‌توانیم برای همایش هم تبلیغ کنیم عکس هایی در رابطه با همایش قرار دهیم از افرادی که دعوت کردیم در این همایش شرکت کنند از افراد مشهور یک عکس در صفحه اجتماعی خود قرار دهید مزایایی که در شرکت در سمینارها برای مردم به ارمغان می‌آید اشاره کنید و او را تشویق کنید که در این همایش حضور داشته باشد که پی توانیم پیشنهادات ویژه هم بدهیم مثلاً در آخر همایشها و سمینارها قرعه کشی خواهد شد و به قید قرعه برای افرادی که در این همایش حضور داشتند جوایزی اعطا خواهد شد همچنین سعی کنید که حس کنجکاوی افراد را برانگیزید وقتی افراد کنجکاو باشند مسلما در این همایش حضور خواهند داشت کنجکاوی یکی از حس های قوی است که در بین همین مردم وجود دارد می توان این حس کنجکاوی را تحریک کرده و آنها را تشویق به حضور کنید.
  • یکی دیگر از روش های که می‌توانیم برای همایش های خود تبلیغات انجام دهیم سایت های اینترنتی که برای کسب و کار خود  راه اندازی کرده‌اید و متن های تبلیغی و یا اطلاعاتی در رابطه با کسب و کار خود در این سایت درج می کنید می توانید در رابطه با همایش هم در این ساحت تبلیغ کنید یعنی می‌توانید همایش‌هایی که قرار است اجرا شود را در این سایت قرار دهید از مردم بخواهد که در این همایش شرکت کنند تا اطلاعات بیشتری برای کسب و کار شما یا محصولاتی که ارائه می‌دهیم به دست آورند افرادی که قرار است در این همایش شرکت کنند به احتمال زیاد مشتری شما خواهند بود پس سعی کنید بهترین خدمات را برای آنها در نظر بگیرید و شرایط رفاهی و بعضی از مسائل را رعایت کنید.

نکته میتوانید این تبلیغات در سایت های پر بازدید که تعداد کاربری زیادی دارد هم قرار دهید همچنین می توانید در شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام یا تلگرام کانال هایی که تعداد افراد زیاد است و بازدید کنندگان در آنها بیشتر هستند این تبلیغ را قرار دهید برای این کار باید با مدیران کانال ها صحبت کنید و از آنها بپرسید که هزینه برای این کار در نظر گرفتن چه مقدار  است و در کدام ساعت شبانه روز و در چندمین پست این تبلیغات را قرار می دهند و در صورتی که توافقات لازم را کردید تبلیغات خود را به آنها بدهید تا در صفحات خود قرار دهند.

برای اینکه سمیناری که ایجاد و راه اندازی کرده‌اید موفقیتی برای شما به ارمغان بیاورد بهتر است وقتی که اتاق همایشی دارید و سخنرانی شما در اتاق همایش به پایان رسید یک اتاق دیگر در انتهای سالن همایش قرار دهید و محصولات خود را در آن قسمت ارائه دهید تا کاربران بعد از اینکه اطلاعاتی راجع به کسب و کار و محصولات به دست آوردند و محصولات شما را در این قسمت مشاهده کنند و به احتمال زیاد آنها را خریداری خواهند کرد

سعی کنید برای مشتری های خود مشاوره‌رایگان می دهید سوالی که مشتری راجع به محصول دارد به صورت کاملاً رایگان آنها را راهنمایی کنید حتی اگر از شما خرید نکنند زیرا از محصول شما خوششان بیاید در صورتی که بتواند آنها را راضی از خود نگه دارید و خدمات مناسب تری برای آنها ارائه دهید حتی اگر شما خرید نکرده باشد دوباره به شما سر خواهد زد و از محصولات دیگر شما خرید می‌کنند

در صورتی که توانایی مالی دارید در همایش های خود بروشور و یا کتاب بدهید یعنی در رابطه با محصولات خود کتابچه‌ای تهیه کنید و اطلاعات کاملی راجع به محصولات و کسب و کار خود در کتاب‌ها درج کنید تا مشتری در صورتی که در همایش قانع به خرید نشده باشد با مطالعه کتاب بروشور بتواند دوباره با شما در ارتباط باشد و برای خرید به شما مراجعه کند

نویسنده