نرخ تبلیغات در اینترنت

نرخ تبلیغات در اینترنت

امروزه استفاده از تکنولوژی افزایش یافته است و همچنان استفاده از اینترنت نیز افزایش چشم گیری را پیدا کرده است و افراد زیادی تمایل به استفاده از این تکنولوژی روز دنیا می باشند.

با توجه به اینکه تبلیغات در اینترنت به صورت های مختلفی انجام می شود پس دارای هزینه های متنوعی نیز می باشد و این نرخ تبلیغات در اینترنت از سوی خود ارائه دهنده های سایت تعیین می گردد و افراد می توانند با توجه به آن نرخ تبلیغات خود را انجام دهند.

تبلیغات در هر سایتی دارای نرخ مناسب به خود را می باشد و می توان با سلیقه خود و با توجه به بودجه تبلیغاتی که در نظر گرفته می شود این کار را انجام داد.

نرخ تبلیغات اینترنتی به صورت های مختلفی می باشد و افراد می توانند متناسب با نرخ های ارائه شده برای هر آگهی کار تبلیغات خود را به صورت مناسبی انجام دهند.

به خاطر داشته باشید که اگر می خواهید تبلیغات موثر تری را داشته باشید و به کسب و کار خود رونق ببخشید می توانید از تبلیغات اینترنتی استفاده کرده و با پرداخت نرخ کمتری اقدام به این عمل نمایید و در مدت زمان کمتری بازدهی کار شما بیشتر خواهد شد.

مزایای تبلیغات اینترنتی

با توجه به اینکه در تبلیغات اینترنتی باید هزینه هایی را پرداخت نمود ولی باید در نظر داشت که به دلایل زیر پرداخت هزینه بابت آن مشکل چندانی نخواهی داشت.

  • این تبلیغات به صورت گسترده ای دیده می شود و می توان در سطح کشور حتی جهان کالا و خدمات خود را به صورت مناسبی به نمایش گذاشت.
  • تبلیغات به این شیوه بسیار راحت می باشد و می توان از هر جای کشور اقدام به تبلیغات خود کرد.
  • این گونه تبلیغات دارای بازده بیشتری بوده و افراد زیادی روزانه آن را مشاهده خواهند کرد.
  • نرخ تبلیغات اینترنتی با توجه به بازخورد مناسبی که دارد پایین تر می باشد.
  • مشتری های بیشتری را می توان از این نوع تبلیغات جذب نمود.

تعرفه تبلیغات اینترنتی در انواع سایت ها

همان گونه که شایان ذکر است روش های متنوعی برای تبلیغات اینترنتی راه اندازی شده است و هر کدام دارای تعرفه های مختلفی می باشند که در ادامه به برخی از این موارد اشاره خواهیم کرد.

مسلما تعرفه تبلیغات در سایت های پر بازدید بالاتر می باشد و به دلیل اینکه دارای بازخورد بیشتری می باشد استقبال بیشتری از آن می شود ، این نرخ با توجه به نوع وب سایت و موقعیت نمایش و مدل محاسبه متفاوت می باشد.

تبلیغات بنری

این نوع تبلیغات از زمان های قدیم رواج داشته است و به عنوان یکی از تبلیغات اینترنتی شناخته می شود ، در تبلیغات بنری آگهی به صورت ثابت و یا متجرک در سایت های پر بازدید در همان صفحه اول به نمایش گذاشته می شود ، این نوع تبلیغات با توجه به این که دارای هزینه بالاتری می باشد بهتر است که برای شرکت های بزرگ و به عنوان برند سازی از آن استفاده شود.

تعرفه این نوع تبلیغات به دو صورت ماهیانه و کلیکی می باشد و اگر این تبلیغات به صورت ماهانه حساب شوند حتما در طول ماه به صورت ثابت به نمایش گذاشته خواهند شدو اگر در سایت های پر بازدید و در موقعیت های مناسبی به نمایش گذاشته شوند دارای نرخ بیشتری بوده و باید هزینه بیشتری را پرداخت نمایید.

تبلیغات کلیکی

یکی دیگر از روش های تبلیغات اینترنتی تبلیغات کلیکی می باشد و امروزه به صورت زیادی از آن استفاده می گردد ، این نوع تبلیغات اغلب در یک فریم یا کد جاوا اسکریپت بصورت کد در بخش های مختلف قرار می گیرد.

این نوع تبلیغات شامل بنر در سایز های مختلف و تبلیغات متنی و نمایش تبلیغات به صورت ویدئویی می باشد و برای هر تبلیغاتی مناسب می باشد و به همین دلیل است که استقبال بیشتری از آن می شود.

تبلیغات کلیکی ئدر واقع نمایش تبلیغات رایگان می باشد و فرد تبلیغ کننده فقط از بابت ورود کاربران به سایت هزینه پرداخت می کنند ، قابل ذکر است که قیمت کلیک با توجه به سایت های نمایش دهنده متفاوت می باشد.

تبلیغات در گوگل

امروزه تبلیغات در گوگل یکی از پر طرفدار ترین تبلیغات در جهان می باشد که مورد استقبال بیشتری قرار گرفته است و به شکل های مختلفی به نمایش گذاشته می شود.

تبلیغات گوگل نیز مانند مورد بالا که اشاره شد به صورت کلیکی می باشد و قیمت هر کلیک در این سیستم متفاوت می باشد و با توجه به هر کلمه و موقعیت نمایش داده می شود و نرخ آن تغییر می کند.

همچنین این سیستم به صورت مزایده ای می باشد به این معنی شخصی که حاضر باشد مبلغ بالاتری را بابت کلیک بپردازد تبلیغاتش در رتبه بالاتری نمایش داده خواهد شد که موجب رقابت در کلیک کلمات می شود.

رپورتاژ آگهی

نام دیگر این آگهی دیجیتال پی آر می باشد که یکی از جدیدترین و موثر ترین روش های تبلیغاتی شناخته می شود و در تمام دنیا توسط برند های بزرگ و استارت آپ ها استفاده می گردد.

ریپورتاژ آگهی به عنوان موثر ترین تکنیک سئو برای رسیدن به رتبه اول گوگل استفاده می شود زیرا در این متن کلمات کلیدی و پر جست و جو به وب سایت داده می شود و آگهی پس از انتشار در سایت های خبری آرشیو می شود.

نرخ این نوع آگهی نسبت به سایر روش های تبلیغاتی مناسب تر می باشد و خرید ریپورتاژ بسیار با صرفه می باشد.

تبلیغات در شبکه های اجتماعی نیز دارای نرخ های مختلفی می باشد و بسیار کم هزینه هستند و امروزه بیشتر از این روش های استفاده می شود زیرا دسترسی مردم به شبکه های اجتماعی بیشتر شده است و افراد زیادی از آن تبلیغات بازدید می کنند.

نویسنده