دسته بندی ها: تبلیغات

روشهای دیگر تبلیغات اینترنتی

روشهای دیگر تبلیغات اینترنتی

تبلیغات اینترنتی آنلاین جدید

در این بخش به جدیدترین روشهای تبلیغات اینترنتی خواهیم پرداخت که این روشها شامل موارد زیر می باشد:

سرورهای تبلیغات متنی و درج آگهی تبلیغاتی

مانند دوبار کلیک کردن فیس بوک یا گوگل، فهرستی از تبلیغات مشتریان را نگهداری می کنند و آنها را در وب سایتها ارائه می کنند، زیرا کاربران مناسب، صفحات خاصی را مشاهده می کنند.
به عنوان مثال، کاربر به دنبال پوشاک مد در یک سایت خرده فروشی الکترونیکی می گردد که با دو بار کلیک کار می‌کند، کاربران ممکن است تبلیغات لباسهای مد را در صفحه ایمیل خود دریافت کنند.

به این می گویند ارائه هدف گذاری تبلیغاتی خاص بر اساس اطلاعات نمایه.

این برای بازاریابان برای تقسیم بندی خرد و برای کاربرانی که تبلیغات مرتبط را در لحظه دقیقی که اطلاعات می خواهند دریافت کنند، خوب است.

این فرآیند همچنین مبنایی برای برنامه Google Ad Sense است، که در آن بازاریابان آنلاین می‌توانند برای کلمات کلیدی پیشنهاد بدهند و تبلیغات خود را در صفحات نتایج موتور جستجوی Google یا وب سایتهایی که به آنها اجازه می دهد نمایش داده شوند. این باعث می شود تبلیغات متنی، بزرگترین دسته تبلیغات آنلاین باشد که در دسته جستجوی کلمات کلیدی گنجانده شده است.

تبلیغات ایمیلی

یکی از کم هزینه ترین انواع تبلیغات آنلاین است و شامل فقط چند جمله از متن است که در محتوای شرکت جاسازی شده است. تبلیغ کنندگان فضایی را در ایمیلی که توسط دیگران حمایت می‌شود، خریداری می‌کنند.

آنها عموماً ترجیح می دهند خبرنامه های ایمیلی را برای اطلاع رسانی در مورد محصول به آنها ارسال کنند. این یکی از قدیمی ترین روش های مورد استفاده تا به امروز است. این امر دسترسی به مخاطبانی را که می خواهند ایمیل را با اطلاعات محتوای وب سایت خود بخوانند بسیار ساده تر می کند.

حامیان مالی

که به آنها تبلیغات نیز می گویند. آنها سعی می کنند محتوای سرمقاله و پیام های تبلیغاتی را یکپارچه کنند. این عمل تبلیغ کنندگان را خوشحال می‌کند، زیرا آنها را در معرض دید بیشتری قرار می دهد و این تصور را ایجاد می‌کند که نشریه محصول آنها را تأیید می‌کند.

حمایتهای مالی در وب مهم هستند زیرا تبلیغات نمایشی عموماً توسط کاربران نادیده گرفته می شوند، حمایتهای مالی امکان تعامل بسیار خوبی را فراهم می کند زیرا بسیاری از شرکتها برای ارائه محتوای مفید مشارکتهای هم افزایی ایجاد می کنند.

تبلیغات موبایلی

همانطور که همه ما می دانیم، تلفنهای هوشمند و تلفنهای همراه دارای ضریب نفوذ بالایی هستند.

استفاده از اینترنت موبایل، روز به روز در حال افزایش است و افراد بیشتری از طریق دستگاه های تلفن همراه خود به اینترنت دسترسی پیدا می کنند. به منظور استفاده از این محبوبیت، تبلیغ کنندگان می‌توانند از قالبهای مختلف برای تبلیغات موبایلی استفاده کنند، مانند نمایش آگهیهای تبلیغاتی، سرویس پیام کوتاه (SMS)، تبلیغات ویدیویی، تبلیغات صوتی و غیره.

جهت درج تبلیغ اینترنتی در سایت اینترنتی ابتدا در تبلیغات ۹۸ عضو شوید

تبلیغات 98