در فضای مجازی روش های تبلیغات اینترنتی با راه های گوناگونی صورت می گیرد برای مطالعه لینک را باز کنید.
طبق مدل “مدل تساوی ساختاری تبلیغات تعاملی” کو و همکاران 1112 وقتی تبلیغات کنندهای اقدام به انتشار تبلیغات آنی مینماید، باید با توجه به نوع محصول یا خدمتی که ارائه مینماید انگیزه اولیه مشتریان بالقوه آن محصول یا خدمت را در نظر بگیرد.
به این معنا که ارزیابی نماید مشتریان با چه انگیزه های اولیه ای در جستجوی محصول یا خدمت سازمان هستند. مطمئنا کاربرانی که با یک انگیزه اولیه تفریح وارد سایت میشوند و یا جذب تبلیغ میگردند رفتار بسیار متفاوتی از کاربرانی خواهند داشت که با انگیزه یافتن اطلاعات به وب سایت وارد میشوند.
زیرا این افرادی که با انگیزه یافتن اطلاعات به وب سایت سازمان وارد میشوند، از تمامی زیبا سازی هایی که معمولا در وب سایت برای بالا بردن ترافیک سایت صورت میپذیرد اجتناب میکنند و فقط در قبال نشانه های اطلاعاتی و یا پیوندهای نمایشی که مربوط به انگیزه اولیه شان است واکنش نشان میدهند .
انجام تبلیغات اینترنتی به دلایل متفاوتی انجام می گیرد که در زیر با انگیزه های آن اشاره می شود.
با توجه به مدل “تبلیغات تعاملی” راجرز و تورسون فرض مهمی که در این مدل وجود دارد این است که یک تبادل بین انگیزه های کاربر وجود دارد.
یعنی کاربری که با یک نیاز اولیه به اینترنت وارد شده است پس از جستجو بنا به دلایلی خسته و مأیوس میگردد، در این حالت ممکن است انگیزه اولیه ورود به اینترنت به کلی فراموش شود و یا انگیزه جدیدی مانند تفریح به حضور خود در اینترنت ادامه دهد و یا ممکن است که پدیده ای را مشاهده نماید و این پدیده انگیزه نهفته کاربر را فعال و تهییج نماید.
جهت ارسال و انتشار تبلیغات رایگان اینترنتی در سایت تبلیغات 98 عضو شوید و سپس از طریق ارسال آگهی اینترنتی ، آگهی خودتون را ارسال نمایید.
توصیه ای که داریم سعی کنید همواره برند خود را در حال شناساندن و معرفی کردن باشید تا در این بازار پرتنگاتنگ از قافله عقب نمانید.