دسته بندی ها: تبلیغات

بهترین روش تبلیغات اینترنتی برای کسب و کارها

بهترین روش تبلیغات اینترنتی برای کسب و کارها

تبلیغات اینترنتی مدرن

در بازاریابی به شیوه ی سنتی، از روشهای مستقیم برای جلب نظر مشتری استفاده می شد که راه هایی ساده بودند و با انجام یک سری کارها و سرمایه گذاری نتیجه به مروز قابل مشاهده بود.

به مرور با توسعه و ورود اینترنت به رسانه ها روش تبلیغات عوض شد به طوریکه اکنون دیگر روشهای قدیمی در عرصه ی تبلیغات و بازاریابی در بازار کنونی زیاد موثر نیست.

کاملا مشهود است که رقابت در عرصه  تبلیغات اینترنتی و بازاریابی آنلاین و تجارت الکترونیک رقابت تنگاتنگی در بیشتر صنفها وجود دارد و به این دلیل جهت حضور در این بستر نیاز به قدرت و اطلاع کافی در مورد تبلیغات اینترنتی می باشد و به دلیل اینکه سلیقه و خواسته های مشتریان عوض شده دیگر بازاریابی به شکل قدیمی آن چندان مفید نخواهد بود.  به همین دلیل فرصتهای بی نظیری از راه تبلیغات اینترنتی برای صاحبان مشاغل و کسب وکارها و فروشنده ها در دسترس قرار گرفته است.

با وجود مفید بودن و در دسترس بودن این روش تبلیغاتی که کاربران دارای کسب و کار و نیازمند به تبلیغات را به هدف خود نزدیک می کنند اما برای هر کسب و کار و مشتریان آن نیاز به روش متفاوتی برای تبلیغات در دنیای مجازی می باشد.

پرطرفدارترین روشهای تبلیغات اینترنتی در میان کاربران

تبلیغات از طریق ایمیل و یا بازاریابی ایمیلی

در این روش کاربران با روشهایی متنوع، ایمیل و مشخصات یک سری از مجموعه افراد را به دست آورده و اطلاعات را به کاربران خود می فرستند این روش تبلیغاتی روشی موثر و مفید است و فاکتور بازگشت سرمایه را تا 4300% افزایش می دهد.

تبلیغات کلیکی باعث جلب و راهی ساختن مشتریان هدفمند در مدت کوتاه به سمت شما می شود اما اثرگذاری این روش به بهینه بودن متن و کلمات کلیدی آن بستگی دارد.

بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO)

تقریبا اکثر کاربران اینترنتی که فعالیت در دنیای مجازی دارند با موتورهای جستجو آشنایی داشته و از امکانات آن استفاده می کنند مثلا برای جستجو در مورد نام یک برند یا محصول به آن مراجعه می کنند و اطلاعات لازم را کسب می کنند.

فعالیتهای متعدد از جمله تحقیقات کلیدواژه ها که توسط سیو خارجی و سیو داخلی و لینکها و فعالیتهای مرتبط انجام می شود به سیو مربوط است.

تبلیغات نمایشی

همانطور که می دانید روزانه کاربران زیادی در وبلاگها و انجمنها به فعالیت جهت کسب اطلاعات و یا سرگرمی مشغول هستند از روشهای تبلیغات یا بازاریابی اینترنتی اینست که تبلیغات خود را که شامل بنرهای تبلیغی و آگهیهای تجاری و غیره می باشد را در انجمنها و وبلاگهای پربازدید می گذارند تا مشتری را جذب کنند. این تبلیغات به صورت متن، ویدیو و بمر و غیره می باشد.

تبلیغات نمایشی و یا بنری بصورت هدفمند ترافیک را بالا می برد و مشتریان هدفمند را به سمت شما جلب می کند و این باعث افزایش فروش و سود شما می شود.

هزینه ی این نوع از تبلیغات و درج آگهی اینترنتی به صورت نمایشی حساب می گردد که نسبتا روش مقرون به صرفه ای است.

جهت درج تبلیغ اینترنتی در سایت اینترنتی ابتدا در تبلیغات98 عضو شوید

تبلیغات 98