دسته بندی ها: تبلیغات

سه روش تبلیغات اینترنتی موثر

سه روش تبلیغات اینترنتی موثر

تبلیغات اینترنتی

در این قسمت به چند روش موثر در جهت جذب و یافتن مشتری در دنیای مجازی با کمک تبلیغات اینترنتی می پردازیم.

تبلیغات شبکه های اجتماعی

تبلیغات شبکه های اجتماعی شکلی از تبلیغات آنلاین است که در سایت های مختلف شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک، اینستاگرام، توییتر و غیره یافت می شود.

تبلیغات در چنین شبکه هایی می تواند به صورت مستقیم به شکل تبلیغات نمایشی در شبکه های اجتماعی باشد.

فیس بوک و اینستاگرام مزایای خود را دارند زیرا از یک سیستم تبلیغاتی استفاده می کنند که اجرای آن بسیار ساده است و دامنه وسیعی از کاربران را پوشش می دهد.

فقط کاربران فیس بوک و اینستاگرام که در محدوده جمعیتی خاصی انتخاب شده باشند، می توانند آگهی را ببینند.

این به محدود کردن مخاطبان با هدفی خاص که به تبلیغات علاقه مند هستند، کمک می کند و به بازاریابان کمک می کند تا پول خود را برای افرادی که علاقه ای به ارائه وب سایت آنها ندارند، هدر ندهند.

بازاریابی وابسته

چه برای محصولات فیزیکی و چه در محصولات اطلاعات دیجیتالی مانند کتاب های الکترونیکی و دوره های دیگر، بازاریابی وابسته، یک شکل عالی از تبلیغات آنلاین است.

در این صورت بازاریابان به وب سایت های دیگر وابسته می شوند و کالاهای خود را از آنجا تبلیغ می کنند.

مزیت اصلی این است که آنها در واقع مجبور نیستند تا زمانی که فروش انجام شود به شرکت های وابسته خود کمیسیون پرداخت کنند.

اگر بازاریابها موفق شوند برنامه وابسته خود را در بازارهای مناسب تبلیغ کنند، آنگاه این شرکتهای وابسته می‌توانند بیشتر کارهای اساسی را برای همکاران خود انجام دهند، مانند استفاده از تبلیغات پرداختی به ازای کلیک، و در نهایت ترافیک به سمت محصول خود به روشهای مختلف.

تبلیغات پرداخت به ازای کلیک (PPC)

تبلیغات پرداخت به ازای کلیک شکل جدیدی از تبلیغات آنلاین است. در این حالت، زمانی که کاربر عبارت خاصی را در موتورهای جستجو تایپ می کند، یک تبلیغ متنی مرتبط با پیوند به صفحه شرکت نمایش داده می شود.

مجموعه ای از تبلیغات متنی که معمولاً به عنوان “پیوندهای حمایت شده” برچسب گذاری می شوند در سمت راست موتورهای جستجو، صفحات نمایش داده می شوند.

تبلیغات پرداخت به ازای کلیک یک جایگزین عالی برای شرکت هایی است که منابع مالی دارند و می توانند سرمایه گذاری کنند تا ترافیک هدفمند را به وب سایت خود بیاورند.

گوگل ادوردز نیز مانند ترافیک سئو، هدفمند در نظر گرفته می شود، زیرا افراد در واقع عبارات کلیدی مرتبط با محصولات و خدماتی را که جستجو می کنند، قبل از کلیک بر روی تبلیغات خود تایپ می کنند.

جهت درج تبلیغ اینترنتی در سایت اینترنتی ابتدا در تبلیغات ۹۸ عضو شوید

تبلیغات 98