تبلیغات امروزه دارای استفاده بیشتری می باشد و هر فردی برای اینکه بتواند محصولات و خدمات خود را در سطح کشور و حتی در جهان به نمایش بگذارد باید از این روش استفاده کند تبلیغات از زمان های قدیم رواج داشته است و در قدیم به شیوه های مجله و روزنامه و … انجام می گرفت و امروزه نیز تبلیغات به صورت های مختلفی می باشد که در ادامه می توانید با ما همراه بوده و با آن ها آشنا شوید.

تبلیغات اینترنتی نوین :

تبلیغات اینترنتی یکی از بهترین روش های تبلیغاتی می باشد که امروزه بسیار کاربردی بوده و مورد توجه بیشتر افراد قرار گرفته است که این خود به صورت نوین امروزه انجام می گیرد.

تبلیغات اینترنتی نوین

شاید این سوال برای شما نیز پیش بیاید که تبلیغات اینترنتی نوین به چه تبلیغاتی اطلاق می گردد؟

تبلیغات نوین با استفاده از روش های به روز انجام گرفته و از امکاناتی که امروزه در سطح وسیعی در اختیار مشتریان قرار دارد انجام می گیرد.

روش های نوین تبلیغات اینترنتی :

این روش ها شامل ابزار هایی می باشد که با استفاده از آن ها می توان سرعت پیشرفت وب سایت را بالا برد ، بهتر است که برای تبلیغات خود از این روش ها استفاده نمایید تا کسب و کار شما در زمان های آینده نیز به یاد بماند و هیچ گاه فراموش نشود.

  • استفاده از وب سایت های تبلیغاتی
  • اپلیکیشن ها
  • سایت های پر بازدید
  • استفاده از ایمیل
  • پیامک های تبلیغاتی
  • و…

همان گونه که می دانید برای تبلیغات بیشتر و بهتر باید هزینه هایی را صرف کرد که روش های تبلیغاتی رایگان برای راحتی و جلب توجه مشتریان راه اندازی شده است اما در این میان روش های تبلیغاتی نوین هزینه دار زیاد می باشد که به مواردی اشاره می کنیم :

  • تبلیغات برای نصب اپلیکیشن
  • دیجیتال ساینیج
  • تبلیغات ریمارکتینگ
  • تبلیغات بنری
  • لینک باکس

این روش های نام برده شده از بهترین روش های تبلیغاتی اینترنتی می باشد و می توانید با پرداخت هزینه ای مناسب اقدام به این کار نمایید.

همچنین یکی دیگر از روش های نوین تبلیغات اینترنتی ، لینکدار کردن تبلیغات می باشد و می توان لینک وب سایت خود را در سایت های پر بازدید قرار داده و موجب بازدید بیشتر آن شد.

همچنین امروزه استفاده از موبایل بیشتر شده است و به همین دلیل است که استفاده از اپلیکیشن های تبلیغاتی افزایش یافته است و می توان از این طریق به صورت انبوهی کار های خود را به نمایش گذاشت.

تبلیغات اینترنتی نوین

تبلیغ وب سایت با امضای ایمیل :

سایت های تبلیغاتی می توانند با استفاده از این امضا برای فروش ، رقابت و حتی پست های جدید وبلاگی خود را به تبلیغات بیشتری گذاشت همچنین این شرکت ها می توانند در پروفایل فیسبوک ، توییتر و اینستاگرام خود لینکی را به وب سلیت کسب و کارشان اضافه کنند.

ارسال خبرنامه های ایمیلی :

ارسال خبرنامه های ایمیلی یکی دیگر از روش های نوین تبلیغاتی می باشد که برای تبلیغ محتوا ، به اشتراک گذاشتن خبر های مرتبط با کسب و کار و ایجاد ارتباط عمیق با مشتریان استفاده نمود.

تهیه بروشور :

یکی از روش های منحصر به فرد بازاریابی این است که بروشور محصولات خود را در کتابخانه های محلی و کافی شاپ ها پخش کرد تا افرادی که در اوقات فراغت به ان جا مراجعه می کنند آن ها را مطالع کرده و از آگهی شما اطلاع داشته باشند.

ضبط ویدئو یوتیوب :

همان گونه که می دانید یوتیوب دارای کاربران فعال بی شماری می باشد و هر کسی در آن جا به چیز های مختلفی علاقه دارند و علاوه بر این بسیاری از نویسندگان سایت ها و تصمیم گیرندگان پیش از نوشتن محتوا این ویدئو ها را می بینند پس این روش خود می تواند یکی از بهترین روش های تبلیغاتی نوین ارائه شود.

نوشتن پست در رسانه های اجتماعی :

امروزه رسانه های اجتماعی بی شماری راه اندازی شده است و و می توان از این طریق بازاریابی با کیفیت و بازدهی بالایی را انجام داد.

افراد و شرکت ها می توانند با استفاده از این روش و به صورت کاملا رایگان تبلیغات خود را صفحات فیس بوک و تلگرام و توییر انجام دهند و موجب تبلیغت بیشتر کار های خود شوند.

تشویق مشتریانبه بازدید آنلاین سایت نیز یکی دیگر از روش های تبلیغات نوین می باشد که می توان در این روش به صورت به روز کالا و خدمات خود را به نمایش گذاشته و افراد زیادی را جذب کرد.

نکته : تبلیغات آنلاین تبلیغاتی می باشد که امروزه میلیارد ها دلار را می توان از این طریق کسب کرد زیرا در این زمان افراد زیادی هزینه های بالایی را بابت تبلیغات خرج می کنند و در نتیجه موجب پیشرفت در این عرصه شده اند.

بر اساس آمار گرفته شده افراد زیادی به این روش انجام تبلیغات کرده و از همین جهت فضایی بکر و بسیار عالی برای بازاریابی و معرفی و فروش محصولات و خدمات مشتریان همیشه در دسترس را ایجاد کرده اند.

چگونه می توان تبلیغات اینترنتی انجام داد ؟

کافیست فقط یکبار در سایت تعیین شده ثبت نام کرده و یا با آژانس های تبلیغاتی تماس بگیرید تا بتوانید تبلیغات خود را در سطح وسیعی انجام دهید ، همان گونه که می دانید در سطح شهر بنر های زیادی نصب شده است که به تبلیغات می پردازند و امروزه تلویزیون ها شهری نیز به کمک تبلیغات آمده اند و توجه بیشتر مردم را به خود جلب کرده اند و در نتیجه موجب می شوند که مشتری زیادی را جذب کرد.

لازم به ذکر می باشد که امروزه تبلیغات نوین به روش نوتیفیکیشن در بین صاحبان کسب و کار ، مدیران و کار آفرینان بسیار محبوب شده است و به همین دلیل استقابل بیشتری را از این روش ها می کنند.

 

20 بهمن 1398 1:55 ب.ظ