نقش موثر تبلیغ اینترنتی
روابط عمومی آنلاین
در این بخش به موثر بودن تبلیغ اینترنتی در گسترش روابط عمومی توسط رسانه ها می پردازیم.
فرهنگ لغت انگلیسی کالینز، ویرایش دوازدهم (2014) “روابط عمومی” را به عنوان “عمل ایجاد، ترویج یا حفظ حسن نیت و تصویر مطلوب در بین مردم نسبت به یک موسسه، نهاد عمومی و غیره” توصیف می کند. برای حفظ حسن نیت و وجهه یک سازمان، کمک گرفتن از سایت های مختلف و رسانه های اجتماعی برای آنها مهم می شود.
علاوه بر این، در قرن بیست و یکم، روابط عمومی فراتر از ترویج حسن نیت است و مسئولیت پاسخگویی یا دفاع از حسن نیت را در قبال رویدادها، اقدامات یا داستان هایی که ممکن است به شهرت یا نام تجاری آن آسیب برساند، بر عهده دارد.
تا دهه گذشته، روزنامه ها، تلویزیون و رادیو تنها رسانه ای بودند که توسط مطبوعات و مصرف کنندگان برای انتقال نظرات محصولی، مورد استفاده قرار می گرفتند.
فناوری اینترنت و استفاده از آن باعث شده است که روابط عمومی فراتر از جامعه نزدیک، یعنی روابط عمومی و مطبوعاتی آفلاین، در دسترس بازاریابان قرار گیرد.
همچنین نقش روابط عمومی را به عنوان “دروازه بانان دسترسی” که نمایندگان رسانه های آفلاین در انتشار اطلاعات داشتند کمرنگ کرده است. قبل از اینترنت، کارمندان یا کارگزاران روابط عمومی سازمان فهرستی از روزنامه نگاران را داشتند که می توانستند انتشارات خود را که با دقت آماده شده بودند به آنها منتقل کنند.
این در اختیار آن روزنامه نگاران بود که آیا میخواهند آن بیانیه مطبوعاتی را از جایی که عموم مردم میتوانند آن را بخوانند، منتشر کنند یا نه.
با این حال، امروزه انتشار را می توان از طریق وب سایت خود شرکت در دسترس عموم قرار داد که بدون شک به انتشار بیشتر و سریعتر پیام کمک می کند.
تیم آنلاین همچنین می تواند توجه آن دسته از ناشران و وبلاگ نویسانی را که در بازار یا محیط مرتبط با داستان خود برجسته هستند، جلب کند.
انتشار
لینک های ورودی به وب سایت
به گفته انجمن بازاریابی مستقیم: “با کسب درک بهتر بازاریابان از بازگشت سرمایه خود، آنها شروع به تخصیص منابع بیشتری به توسعه سایت آنلاین و تعامل با مشتری کرده اند تا تبلیغ وب سایت های خود به عنوان راهی برای افزایش سودآوری بهره ببرند و بهبود تجربه مشتریان آنلاین اکنون در اولویت است.”
جهت درج تبلیغ اینترنتی در سایت اینترنتی ابتدا در تبلیغات ۹۸ عضو شوید