درج تبلیغات اینترنتی در سایت

درج تبلیغات اینترنتی در سایت یکی از مهمترین اقدامات برای تبلیغات و رونق کسب و کار می باشد بعضیا فکر میکنن که یک مجموعه با شانس تونسته که کسب و کار خودشو رونق ببخشه.

اما اگر شما بازی یک فوتبال و در نظر بگیرید، متوجه میشید که همین شانس درصد بسیار کوچکی و شاید در طول 90 دقیقه 2 یا سه دقیقش شانس میشه آورد البته کلا شانس وجود خارجی نداره ، هر اتفاقی طبق فرمول هایی اتفاق میفته که این بحث خارج از بحث موضوع سایت می باشد در کل تبلیغات مهمترین عامل موفقیت در کسب و کار می باشد.

درج تبلیغات اینترنتی در سایت

نگاهی به نکات مثبت و منفی سایت :

  1. سایت وجهه شما را بالا می برد
  2. داشتن سایت به رونق تجارت شما کمک می کند و به تعداد مشتریان می افزاید
  3. در صورت داشتن سایت بعضی هزینه ها پایین می آید .
  4. یک سایت اینترنتی 22ساعت روز و 7روز هفته و 363روز سال در دسترس است .
  5. وب سایت به مشتریان امکان انتخاب می دهد .

حالا که با جنبه های مثبت سایت آشنا شدید بگذارید به چند نکته منفی هم در این مورد اشاده کنیم :
  1. گاهی اوقات داشتن سایت برای مشتریان به این معنی است که می توانند از طریقاینترنت خرید کنند
  2. در صورت داشتن فروش اینترنتی احتمالا خیلی از مشتریان تمایل ندارند مشخصات کارت اعتباری خود را از طریق اینترنت برای شما بفرستند
  3. داشتن وب سایت لزوما موفقیت شما را تضمین نمی کند .
  4. وب سایت ممکن است کلا باعث اتلاف پول و وقت شود ساخت یک سایت موفق

اگر تصمیم گرفته اید که سایت بزنید اول باید بدانید چه عواملی موجب موفقیت یک سایت می شود و چه عواملی یک سایت موفق را موفق تر می کند .

سه خصوصیت یک سایت موفق عبارتند از :

  1. هدف روشن و مشخص دارد
  2. جست و جو در این سایتها آسان است
  3. تصویری از خود ارائه می دهد که شما را به برقراری ارتباط مشتاق می کند

ویژگی های وب سایت

با وجود اینکه در ده سال گذشته هزاران صفحه مطلب راجع به وب سایت نوشته شده ، آنچه شما برای طراحی و راه اندازی سایت نیاز دارید عبارتست از :

  •  نام حوزه اینترنتی
  • طرح و ساختار سایت
  • میزبان یا تامین کننده خدمات اینترنتی ( IS

تبلیغ سایت

ایجاد سایت دستاوردهای چشمگیری بدنبال خواهد داشت اما اگر کسی نتواند سایت را پیدا کند ایجاد سایت هیچ فایده ای ندارد . به دو طریق میتوانید سایت را تبلیغ کنید هم در اینترنت و هم خارج از آن .

تبلیغ در اینترنت : موتور جستجو ابزاری است مانند google که میلیون ها صفحه اینترنت را یکجا جمع کرده و برای پیدا کردن اطلاعات مورد نیاز در اختیار شما قرار می دهد . یکی از مشکلات موتورهای جست و جو این است که به نحوی باور نکردنی کاملند . حتی یک جست و جوی کاملا ساده هم ممکن است میلیونها نتیجه داشته باشد . مشکل دیگر این است که هیچ موتور جست و جو به تنهایی قادر نیست کل صفحات اینترنتی را پوشش دهد و این به این معناست که برای یک سوال در موتورهای جست و جوی مختلف جواب های مختلفی وجود دارد .

تبلیغات خارج از اینترنت : در دنیای واقعی نیز به روش های گوناگون میتوانید مردم را از وجود سایت خود مطلع کنید باید مطمئن شوید که همه ی کارکنان شما آدرس سایت را می دانند پس از آنها بخواهید آدرس سایت را سخاوت مندانه در اختیار دوستان وآشنایان قرار دهند .

آدرس سایت خود را روی هر چیزی ثبت کنید :

  • بروشور
  • کارتهای شرکت
  • بسته های پستی
  • آگهی های روزنامه ها
  • آگهی های بازرگانی رادیو و تلویزیون
  • لوازم التحریر