آموزش تعمیرات لپ تاپ و کامپیوتر آموزشگاه زانکو

 

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

اطلاعات تماس

شماره تماس02166128477

دوره آموزش تعمیرات کامپوتر و لپ تاپ آموزشگاه تعمیرات زانکو با تدریس جناب مهندس محمد دانا

آینده شغلی تعمیرات لپ تاپ

استفاده از لپ تاپ در ایران روز به روز در حال افزایش است. در حال حاضر لپ تاپ برای دانش آموزان و دانشجویان تبدیل به ابزاری ضروری شده است و در ادارات نیز به جای کامپیوتر های قدیمی، از لپ تاپ استفاده می شود. هرچه مصرف یک کالا بالاتر برود، تقاضا برای تعمیرات آن نیز افزایش می یابد و لپ تاپ نیز از این قاعده مستثنی نیست.

با توجه به این که قیمت لپ تاپ بالا است، در صورت خراب شدن لپ تاپ، عاقلانه تر این است که لپ تاپ را تعمیر کنیم نه این که لپ تاپ جدید بخریم. از این رو افراد ترجیح می دهند به جای خرید لپتاپ جدید، تا جای ممکن برای تعمیر لپتاپ خود هزینه کنند.

آموزش صفر تا صد تعمیر لپ تاپ

کلیه دوره های آموزشی زانکو به صورت تضمینی و همراه با پشتیبانی حرفه ای برگزار می شوند. به طوری که آموزشگاه از زمان ورود به دوره تا پنج سال پس از اتمام دوره به صورت حضوری، آنلاین و غیرحضوری تا ورود به بازار کار همراه شما خواهد بود. کیفیت آموزش و پشتیبانی واقعی و دلسوزانه هنرجو از ابتدا یکی از اصول مهم در زانکو بوده است.

دوره های تخصصی آموزش تعمیرات ماردبرد کامپیوتر و آموزش تعمیرات کارت گرافیک آموزشگاه زانکو نیز مکمل های خوبی برای دوره آموزشی تعمیرات لپ تاپ و کامپیوتر هستند. با شرکت در این دوره های مکمل علاوه بر بالا بردن مهارت های خود، می توانید درآمد خود را نیز تا حد قابل توجهی افزایش دهید.

شناسه آگهی : 94061e2db65cf6ef

نظرات