تکه کابل ( سایت آگهی ونیازمندیهای صنعت برق و مخابرات )

 

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

اطلاعات تماس

شماره تماس09125841707

مقدمه:

با ما باشید دربازاریابی اینترنتی  زیرا:

  • – برای معرفی و تبلیغ ، یکی از مهمترین و و بهترین آیتم های پیشنهادی حضور در سایت های معتبر است این سایت ها با داشتن مخاطبین و بازدید کنندگان فراوان به صورت روزانه ویترین مناسبی برای معرفی یک کسب و کار هستند
  • .به شیوه های نو وجدیدی برای معرفی کسب و کار خود نیاز داریم
  • به معرفی،فروش و حتی جهش کار شما کمک فراوانی  می کند و در واقع یک کسب و کار با تبلیغات به شکل موثر و مناسب خود را در معرض دید جامعه قرار می دهید
  • با تبلیغات صحیح علاوه بر ایجاد فرهنگ و الگوهای مناسب باعث رشد و توسعه مجموعه خود خواهید شد
  • کاربران با اتصال به اینترنت و جستجوی کالای مورد نظرشان به راحتی قادرند در هر ساعتی از شبانه روز اطلاعات کاملی راجع به آن کالا دریافت نمایند و در صورت تمایل نسبت به خرید آن اقدام کنند.
  • به علاوه فروش آنلاین برای مالکین شرکت ها به علت عدم نیاز به نیروی کاری ، مقرون به صرفه تر نیز می باشد. به طور کلی با استفاده از این برنامه می توان بازار محدود و محلی را به بازاری گسترده و جهانی تبدیل نمود.

 

روناک پرداز مهام:

پس از چند سال تحقیق و بررسی و با توجه به نیاز بازار و به جهت رونق بیشتر کسب و کار  در صنایع برق و مخابرات، شرکت روناک پرداز مهام با طرح یک ایده جدید اقدام به برنامه نویسی و طراحی سایتی با برند( تکه کابل) نمود. که می تواند خدمات زیر را بر اساس بازار یابی اینترنتی به شما ارائه نماید:

  • این سایت با برنامه جاوا برنامه نویسی شده و در طراحی سایت دقت لازم در جهت راحتی کاربر در زمان جستجو و هنگام  ثبت آگهی لحاظ گردیده است
  • جهت بهبود سرعت سایت از ابر سرور پشتیبانی استفاده شده است.
  • تلاش شده بسیاری از نیازهای کاربران در این سایت و وب سایت های مجموعه مد نظر قرار گیرد.
  • تکه کابل یک سایت کاملا تخصصی درزمبنه ی برق و مخابرات می باشد و اپلیکیشن آن نیز در این زمینه آماده شده است .
  • اپلیکیشن و سایت تکه کابل بدون پرداخت هیچ هزینه ی مالی (کاملا رایگان ) شما را راحت آسان و سریع با دیگران  ارتباط می دهد.
  • در تمام معاملات شما واسطه ها حذف و با حداقل هزینه در تبلیغات به مشتری بالقوه در ظرف چند دقیقه دست می یابید.

زمان برای شما کوتاه و جلوتر از رقبا خواهید بود. و در بین رقبا پررنگ تر دیده  می شوید

  • نیازها و درخواست های شما دائما در تمام ساعات شبانه روز در دید عموم می باشد.
  • از مرکز ایران تا دورترین نقاط آن میتوانید همدیگر را پیدا کنید و خرید و فروش خود را انجام دهید و به بازارهای جهانی بیاندیشید.
  • در این پایگاه میتوان تبدیل به یک بازار بزرگ و شبکه ی گسترده ای در صنعت برق و مخابرات شد وبا پیوستن به هم در شبکه ی اجتماعی و فضای مجازی به بازارهای بیشتری دست پیدا کرد
  • حریم شخصی مشتریان حفظ می شود.وارتباطات و مرزهای کاری شکسته می شود.
  • با ارتباط شبکه ای بین تولید کننده و مصرف کننده ها به مواد اولیه مورد نیاز ،کالاهای کم یاب ونایاب وآنچه به عنوان مازاد در انبار ها بدون استفاده مانده دسترسی پیدا کنید و جریان تولید وفروش را سرعت بخشید .
  • سایر خدمات تسهیل کننده در تولید و فروش …

 

  • – سایت تکه کابل از چهار  وب  سایت تشکیل گردیده است که شامل:

1 – آگهی و نیازمندی:

این  وب سایت جهت تمام اقشارجامعه طراحی گردیده است و تمامی کاربران می توانند به راحتی آگهی رایگان ثبت نمایند و کالا و خدمات خود را به صورت تخصصی و دسته بندی های متنوع در حوزه برق و مخابرات آگهی نمایند ویا کالا و خدمات نیاز خود را جستجو کنند

 

 

2- تبلیغات و بازاریابی:

.بنگاه های اقتصادی و کسب و کارهای حوزه برق و مخابرات می توانند در این مجموعه بنگاه ، محصولات و خدمات خود را معرفی و در معرض دید همگان قرار دهند با معرفی و نمایش خدمات یا محصولات شرکت خود به مشتریان کنونی و بالقوه از خدمات بازاریابی اینترنتی بهره لازم را ببرند. با تبلیغات ماندگار دراین وب سایت ، شناخت مشتریان هدف و بازار ، تعیین استراتژی فروش، خدمات پشتیبانی، ارتباطات کاری، قیمت گذاری محصولات و خدمات، تبلیغات و.. به جذب رضایت مشتریان بپردازند وبرای تشویق به همکاری مجدد می توان مجموعه این فعالیت ها ، شما را در جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان قدیمی یاری کند.

مزیت بزرگ این وب سایت  اندازه گیری میزان اثربخشی آن به طور دقیق است. در واقع به دلیل وجود ابزارهای آمارگیری پیشرفته ای مانند گوگل آنالیتیکز و نرم افزارهای اتوماسیون بازاریابی، می توان یک مشتری را از بدو ورود به سایت و پیمودن مراحل مختلف تا انجام خرید نهایی ردیابی کرده و بهترین کانال ها را برای جذب مشتری شناسایی و توسعه داد.

3-کاریابی:

اگر نیازمند کارمند فنی و متخصص هستید و یا جویای کار با توجه به تخصص خود در صنعت برق و مخابرات می باشید در کمترین زمان در سایت کاریابی تکه کابل خواسته شما برآورده  می گردد و کارفرما و کارجو می توانند  با هم در ارتباط باشند. معرفی نیروی انسانی متخصص و غیرمتخصص به شرکت های جویای نیرو با تمام فرصت‌های شغلی و رزومه‌ها در سایت دسترسی پیدا می کنید .

4 -مناقصه و مزایده و استعلام:

امروزه تمامی پروژه های پر سود از طریق برگزاری مناقصه و مزایده و استعلام برگزار میشود.پس اگر میخواهید این مناقصات  وپروژه ها را از دست ندهید حتما باید حواستان به و مزایدات و استعلام های درحال برگزاری باشد.

برای اینکه بتوانید از این سه اتفاق مهم اقتصادی عقب نمانید باید به موقع از برگزاری آن ها مطلع شوید.

این اولین و مهم ترین قدم برای شروع کار است.اما با روشی بسیار ساده میتوانید به تمامی این اطلاعات دسترسی پیدا کنید و خیالتان از این بابت راحت باشد

شما با عضویت در این مجموعه در جریان تمام  مناقصه ها ، مزایدها و استعلام های صنایع برق و مخابرات به صورت کاملا تخصصی قرار می گیرید.

شناسه آگهی : 499609f7aafb057a

25 اردیبهشت 1400 1:03 ب.ظ

این آگهی منقضی شده است

نظرات