فروش انواع سوئیچ باکس‌ و پوزیشنر شیرآلات

 

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....
این مورد فروخته شده است.

اطلاعات تماس

شماره تماس021-33990418

سوئیچ باکس چیست؟

لیمیت سوئیچ قطعه ای از تجهیزات الکترومکانیکی است که از یک محرک متصل به یک سری از اتصالات ساخته شده است. این اتصالات معمولا در تنظیمات صنعتی امکان تشخیص حضور و نزدیکی یا عدم وجود یک ماده یا شی ء را برای لیمیت سوئیچ فراهم می کنند. بر اساس آنچه این اتصالات تشخیص می دهند ، سنسور یک محرک را حرکت می دهد که به نوبه خود وضعیت یک مدار الکتریکی را تغییر می دهد. این حرکت سیگنال هایی را نشان می دهد . از آنجا که لیمیت سوئیچ ها به طور خودکار ، محدودیت های از پیش تعیین شده را تشخیص می دهند ، آنها نیاز به کارگران انسانی برای نظارت بر این سطوح را از بین می برند. این تغییر باعث می شود هر موردی از ماشین آلات سنگین تا تسمه نقاله صنعتی نه تنها بسیار آسان تر و دقیق تر بلکه بسیار قابل اعتماد تر عمل کنند. در نتیجه تولید کارآمدتر شده و محیط های کاری ایمن تر می شود.

پوزیشنر چیست؟

پوزیشنر وسیله‌‌ای است که در ارتباط با شیر کنترل و جهت تنظیم آن نصب می‌شود. در حقیقت یک سرو مکانیزم است و از طرفی یک رله تفویت کننده است که فرمان صادره از کنترل کننده را تقویت کرده و به عمل کننده (محرک یا actuator) منتقل می‌کند. شیر کنترل باید قادر باشد با سرعت و به طور هموار به تغییرات سیگنال کنترلی پاسخ بدهد. در خیلی از حالت‌ها، یک شیر به اندازه ی مناسب و یک اکچویتور به اندازه ی مناسب، بدون نیاز به استفاده از پوزیشنر شیر، کافی است. اما حالت‌های معینی وجود دارند که پوزیشنر شیر باید لحاظ گردد.

فروش انواع سوئیچ باکس و پوزیشنر

شرکت پنوال به عنوان نماینده فروش انواع سوئیچ باکس و پوزیشنر برندهای پنوال و ولوس این دو محصول را با بهترین کیفیت و قیمت به فروش می‌رساند. ما حتی علاوه بر این دو محصول تمامی کالاهای خود را با ارائه ضمانت نامه و گارانتی یک ساله به مشتریان می‌فروشد. جهت ثبت سفارشات خود کافی است با یکی از راه‌های ارتباطی که در کادر پایین قرار داده‌ایم با ما تماس بگیرید و در کوتاه‌ترین زمان ممکن کلیه سفارشات خود را ثبت کنید.

شناسه آگهی : 780637a017258405

نظرات