قند و شکر و ادویه تک نفره

 

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

اطلاعات تماس

شماره تماس09198344916

سلام همراه گرامی.

این متن را با انعکاس باشید تا بیشتر با ما آشنا شوید…

حدودا 20 سال پیش بود که پس از کسب تجربه های فراوان و ارزیابی بازار مدیران انعکاس شروع به توزیع مواد غذایی و ادویه جات در بسته بندی های تکنفره کردند.

اما هدف و راه انعکاس متفاوت بود. در این راه ما تنها منافع خود را نمیخواستیم، هدف اول حفظ بالاترین کیفیت و سلامت مشتریان بود.

زمانی که همه محصولات تکنفره را برای رفع تکلیف و با ناخالصی بالا تولید میکردند و هیچ نظارتی روی این محصولات نبود، مدیران انعکاس نهایت دقت را در ارائه ی بهترین و خالص ترین محصولات با بهترین بسته بندی داشتند.

این راه و روش تا به امروز که نهال انعکاس به درختی با ریشه های محکم و تنه ای استوار تبدیل شده با این مجموعه رشد کرده و در انعکاس متبلور و نهادینه شده است.

امروزه با حضور رقبا و سهم آن‌ها در بازار سعی کرده‌ایم ضمن حفظ احترام و جایگاه آن‌ها با شناخت بیش‌تر، از نقاط قوتشان درس گرفته و در جهت بهبود و برطرف کردن نقاط ضعف خود بهتر و بیشتر تلاش کنیم.

تمایز انعکاس

انعکاس اتفاقاتی تازه در صنعت مواد غذایی رقم زده که باعث تمایز انعکاس و محصولاتش شده است.

آماده اید بدانید ما چه تمایزهایی داریم؟!
1 . مجوز ساخت داریم

هرچند خیلی از ما وقت خریدن مواد غذایی به این نکته توجه نمیکنیم اما بهتر است بدانید خیلی از مواد غذایی، بخصوص ادویه جات فله، بدون مجوز ساخت تولید و عرضه می شوند.

2 .  تنوع محصول داریم

در انعکاس هر چیزی مد نظر شماست پیدا می شود حتی اگر در محصولات ما وجود ندارد! با ما راحت باشید، یک تماس از شما کافیست تا ما محصول مدنظرتان را از زیر سنگ همخ که شده بیابیم و به شما برسانیم!

3 . اوزان مختلف داریم

محدودیت در خرید بی معناست، شما مجبور نیستید بیش از حد نیازتان خرید کنید، تنوع در وزن محصولات و بسته بندی ها مطمئنا مطابق نیاز شماست.( تکنفره، تکنفره خانواده، شیشه خانواده، پت های بزرگ و کوچک، زیپ کیپ های 250گرم،500گرم، 1کیلو، کیسه های 5کیلو و 10 کیلو و …)

4 . هولوگرام تضمین کیفیت داریم

این برچسب های جذاب تنها جنبه ی زیبایی ندارند! استفاده از آنها به معنی ضمانت و تایید اصالت محصولات است.

5 . قابلیت مرجوعی بدلیل عدم رضایت مشتری داریم

این ویژگی یکی از نقاط قوت مجموعه ی ماست. کمتر پیش می آید که شرکتی در زمینه ی مواد غذایی بتواند کیفیت محصولات را بگونه ای تضمین کند که قابلیت مرجوعی برای آن قرار داد.

انعکاس این امکان را برای شما فراهم کرده که اگر از محصولی راضی نبودید آن را برگردانید و وجه خود را بطور کامل دریافت نمایید.

6 . ترانسپورت سریع داریم

زمان برای مجموعه ی انعکاس بسیار دارای اهمیت است. چرا که فرض ما بر این است که مشتری سفارش خود را برای غذای مصرفی نزدیکترین وعده می خواهد و در رساندن آن نباید لحظه ای درنگ کرد!

سعی ما بر این است که سفارش ها در کمترین زمان ممکن به توزیع کنندگان (پیک، پست، باربری) برسند که معمولا این اتفاق حداکثر پس از یک روز کاری بعد از ثبت سفارش می افتد.

مسئله ای که در این میان نمی توان آن را نادیده گرفت روند رسیدن سفارشات از توزیع کنندگان به مشتری است که زمانی بین 2 تا 5 روز نیاز دارد.

سفارشات در تهران کمتر از 2 روز به مشتریان تحویل داده می شوند.

7 . پاسخگویی آنلاین داریم

در هر زمان سوالی داشتید ما آنلاین پاسخگوی شما هستیم. امکان چت با کارشناس را در هر صفحه از وبسایت ما دارید. همچنین متخصصان و کارشناسان مجموعه ی انعکاس هر زمان آماده ی پاسخگویی به سوالات شما در زمینه ی ((چگونگی خرید، چگونگی مصرف و کاربرد محصولات و چگونگی نگهداری محصولات)) هستند.

8 . پشتیبان ویژه (نماینده شما در شرکت)

شما پس از عضویت و “انعکاسی شدن” می توانید پشتیبان ویژه ی خود را از میان کارشناسان ما انتخاب کنید تا در تمامی مراحل و زمینه ها همراه دائمی و پاسخگوی شما باشد.

9 . مشاوره رایگان برای تمامی محصولات داریم

چه قصد خرید دارید چه نه، ما برای راهنمایی و پاسخگویی به سوالات شما آماده ایم.

10 . خلاقیت و نو ‌آوری داریم

انعکاس سعی دارد در محصولات، بسته بندی ها و خدمات نو آوری و خلاقیت را به نهایت برساند تا ارائه ی خدمات و محصولات به شما را با اتفاقات خوشایند و نو و رضایت هرچه بیشتر مشتریان همراه سازد.

 

*از اینکه با ما همراه بودید ممنونیم…بهترین ها را برای شما آرزومندیم*

شناسه آگهی : 3655ec0eb1e785e3

نظرات