لاپاراسکوپی دکتر فاطمه سروی

 

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

اطلاعات تماس

شماره تماس09195600342
  • مجموعه پزشکی دکتر فاطمه سروی با هدف ارائه علمی خدمات مربوطه به حوزه ناباروری و همچنین ارائه خدمت به بیماران نیازمند اعمال جراحی لاپاراسکوپی

دکتر فاطمه سروی دوره پزشکی عمومی خود را در فاصله سالهای ۱۳۷۲-۷۹ در دانشگاه شهید بهشتی طی کرده است و از سالهای ۱۳۸۰-۸۴ در بیمارستان امام خمینی–دانشگاه علوم پزشکی تهران دوره تخصصی جراحی زنان را گذرانده اند پی از آن مدتی به عنوان طرح دوره تخصصی مشغول خدمت به بیماران چند شهر مختلف مربوط به آذربایجان غربی بوده اند و در آن مناطق به عنوان تک تخصص مشغول ارائه خدمت شبانه روزی بوده اند سپس در سال ۱۳۸۸ با دریافت مدرک فلوشیپ نازایی از دانشگاه علوم پزشکی تهران خدمت فوق تخصصی خود را در زمینه ناباروری – لاپاراسکوپی اختصاصاً میکروسکوپ شروع کرده اند و از آن تاریخ تاکنون در دوره های آموزشی و تحقیقاتی مختلف که در کشورهای مختلف مثل آلمان (مونیخ) سوئد (استکهلم) فرانسه (پاریس) و… شرکت داشته اند و در علوم IVF.

ضمنا ایشان عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران از سال ۱۳۸۹ می باشند و از آن زمان تاکنون خدمات و تحقیقات بسیار وسیع از زمینه در تحت نظر مجموعه ایشان و بیمارستان دکتر شریعتی در حال آموزش  IVF اند که دانشجویان دوره تخصصی جراحی زنان و تعداد زیادی فلوشیپ رشته ناباروری و american society reproductive باشند .هر ساله تعدادی مقالات علمی که حاصل گروه پرکار بیمارستان شریعتی می باشد شرکت در کنگره ناباروی آمریکا ارسال شده و در این کنگره ها مطرح می شود ESHRE و کنگرهناباروری اروپاتحت عنوان) ی

اندومتریوز یک بیماری است که نه به درمان موثر و قطعی یافت شده است و بیش از یک صد میلیون زن در سراسر جهان با این بیماری زندگی می کنند است.

اندومتریوز ، یعنی ، بافت رحم جایی خارج از رحم وجود دارد. ممکن است در هر مکان از حفره لگن وجود داشته باشد و کار کند و غیره. در تخمدان ها و غیره، لوله های فالوپ و غیره به دیوار لگن و غیره از مهبل (واژن), و غیره. یا روده بزرگ مثانه ، در موارد نادر ، کلیه ، آپاندیس و ریه ممکن است وجود داشته باشد.

این بیماری باعث درد بسیار شدید, به خصوص در طول دوره از دوره. درد در هنگام رابطه جنسی و در هنگام دفع ادرار و مدفوع ، تهوع و سردرد و درد عضلانی علائم دیگری هستند که برای این بیماری در نظر گرفته می شوند. اگر این بافت نابجای رحم و تخمدان است که منجر به شکل گیری کیستهایی پر از خون و عفونت می شود که کیست, شکلات, می گویند و اگر که پاره شود و محتویات آن وارد شکم می شود و مشکلات بسیار جدی برای بیمار ایجاد می کند.

منبع: لاپاراسکوپی دکتر فاطمه سروی

شناسه آگهی : 485607c09f989c65

نظرات