پخش و فروش فیلر ژل بلاست Bellast کره جنوبی

 

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

اطلاعات تماس

شماره تماس09025973867

این محصول تولید شرکت Dongkook کره می باشد که یکی از کارخانه های معتبر تولید داروها و محصولات زیبایی و پوست است. خانواده  :Bellast

شامل  6 محصول  زیر می باشد

Bellast  : چروک های متوسط تا عمیق

Bellast L : چروک های متوسط تا عمیق صورت (خط خنده، پیشانی، گونه های فرورفته، نوک بینی، اصلاح،بینی، اصلاح چانه،

خط اخم پیشانی خط گریه در پایین لب ها، حجم دادن به لب(

Bellast L24 : چروک های متوسط تا شدید وچروک های عمیق )خط خنده، خط فک، پیشانی، گونه های فرورفته،نوک بینی،

اصلاح بینی و اصلاح چانه(

Bellast Soft L  :چروک های سطحی صورت )خطوط دور چشم و دور لب،سیاهی چشم، خط گریه در پایین لب ها

و حجم دادن به لب(

Bellast Soft  :چروک های سطحی و خطوط صورت )چروک های زیر دور لب وخطوط پنجه کلاغی(

Bellast Plus  : رفع چین و چروک های صورت

چرا بلاست اینقدر موثر است ؟

پوست جوان الاستیک و تنگ است. چه اتفاقی در طول سال ها می افتد که پوست ما شخصیت جوان خود را از دست می دهد؟ پوست بزرگترین عضو بدن در بدن ما است و ما بدون آن نمی توانیم زندگی کنیم. همچنین، این اولین خط دفاعی ما در جهان بیرونی است. لایه بالای پوست (اپیدرم) دارای چندین لایه از سلول های اپیتلیال است در حالیکه لایه پایینی (درم) شامل اتصال بافت همبند و دو لایه است. تغییرات در لایه بافت همبند باعث ایجاد چین و چروک های عمیق و پوست قرمز می شود. چندین عامل شناخته شده وجود دارد که باعث تحریک این تحولات ناخواسته می شوند و مهمترین آن کاهش غلظت اسید هیالورونیک (HA) است. HA دارای مقدار قابل توجهی از آب است که مقدار لازم برای پوست ما را تامین می کند.

یک واقعیت علمی است که کاربرد خارجی اسید هیالورونیک (به عنوان مثال Bellast) باعث تولید HA در پوست و بافت همبند می شود.  با پیری طبیعی و فیزیکی (اشعه ماوراء بنفش) و مواد شیمیایی (لوازم آرایشی نامناسب و تهاجمی) تغییرات متابولیسم پوستی را تحت تاثیر قرار می دهد، سطح اسید هیالورونیک کاهش می یابد، پوست ضعیف تر می شود و سبب کاهش کشش می شود. با استفاده از مواد چسبندگی HA مانند Bellast، ممکن است HA را از دست بدهد تا مرطوب کننده بافت همبند و حجم پوست گسترش یابد تا چروک ها ناپدید شوند و ظاهر جوان پوست را دوباره به دست بگیرند.

بلاست در سرنگ های استریل، 1 میلی لیتر و ژل ویسکوزیته با آب پاک، بدون افت و خیز است. با توجه به محتوای بالای هیالورونیک اسید، ژل حجم زیادی از آب را جذب می کند. برای اطمینان از دوز موثر، محصول در اندازه کوچک و سرنگ های استریل نازک توزیع می شود.

 

  • کاهش چربی و کلاژن پوست با افزایش سن، منجر به شل‌شدگی، افتادن و ایجاد خطوط بر روی پوست می‌شود. فیلر‌ها موادی هستند که به بازگرداندن پوست به شرایط اولیه کمک می‌کنند.
  • این مواد در قسمت‌های مختلف پوست که نیاز به کشیده شدن و حجم‌دار شدن دارند، تزریق می‌شوند و معمولاً به‌صورت مستقیم، فضای خالی موجود در پوست را پر می‌کنند. البته به این موضوع باید دقت داشت که انواعی از فیلرها، کلاژن ساز هستند و مدتی زمان می‌برد تا اثر نهایی خود را در محل اعمال‌شده نشان دهند.
  • علاوه بر حجم فیلر تزریق شده که در نتیجه نهایی تأثیرگذار است، نوع فیلر نیز در مدت‌زمان نمایان بودن تغییرات، اثر می‌گذارد. فیلر‌ها را به‌طورکلی و بر اساس عملکرد می‌توان به سه دسته کوتاه‌مدت، میان‌مدت و دائمی تقسیم کرد
  • اسید هیالورونیک یک قند طبیعی ژل مانند است که در بدن انسان یافت می‌شود. وظیفه این ماده در بدن، جمع‌کردن نواحی مختلف پوست در زمان نیاز است. اسید هیالورونیک با توجه به طبیعی و کم‌خطر بودن، محبوب‌ترین نوع فیلر در سطح جهانی به حساب می‌آید.
  • بااین‌حال باید به این موضوع توجه داشت که با توجه به طبیعی بودن این ماده و جذب آن توسط بدن، اثرات تزریق اسید هیالورونیک معمولاً ۶ تا ۱۲ ماه نمایان است و پس از آن نیاز به تجدید پروسه تزریق و فیلر دارد.
  • تزریق اسید هیالورونیک علاوه بر ایجاد اثرات موقت و سریع، کلاژن سازی پوست در محل تزریق را نیز افزایش می‌دهد. موضوعی که در بلندمدت و پس از چندین تزریق، قابل‌مشاهده خواهد بود.
  • با توجه به طبیعی بودن این ماده و وجود اسید هیالورونیک در بدن، استفاده از این روش درمانی با کمترین عوارض ممکن صورت می‌گیرد. هرچند کیفیت برند داروی استفاده‌شده می‌تواند در کاهش عوارض تأثیرگذار باشد.

مزایا بلاست :

  • متشکل از اسید هیالورونیک کراس لینک شده (جذب آب بیشتر و آبرسانی بیشتر پوست)
  • ماندگاری طولانی (بین 6تا 18ماه)
  • سازگاری با بدن و حداقل ایجاد آلرژیک به دلیل دارا بودن منشاء غیر حیوانی
  • نتیجه بخشی به صورت فوری و بدون نیاز به استراحت پس از درمان
  • دارای ترکیبی بهینه از ویسکوزیته و الاستیته
  • اصلاح آسان در بافت بدن در نتیجه دارای کمترین عوارض جانبی
  • درمان اختصاصی تمام نواحی صورت
  • در دو نوع حاوی و فاقد لیدوکائین

 

 

 

بلاست چطور کاربرد دارد؟

درمان سریع اما بدون دردسر است، اما نتایج برای همه چیز جبران می شود! در طول درمان، متخصص شما اسید هیالورونیک حاوی ژل بلست را با یک سرنگ کوچک به لایه بافت همبند تجویز می کند که به طور مطلوب توزیع شده است و در محل درمان ماساژ داده می شود.

خطرات درمان بلاست چیست و آیا عوارض جانبی شناخته شده وجود دارد؟

همانطور که همه درمان های پزشکی ممکن است عوارض جانبی و خطراتی داشته باشند، اما عوارض جانبی Bellast به طور معمول موقت و خفیف هستند. شایع ترین واکنش های التهابی، قرمزی محل تزریق، تورم محل تزریق و درد است. علائم ممکن است دو هفته طول بکشد. در صورت علائم غیر معمول، لطفا با پزشک خود تماس بگیرید! لطفا با توجه به جزئیات اطلاعات محرمانه را بخوانید و اطلاعات مفصلی از پزشک خود را در مورد خطرات بالقوه و عوارض جانبی درخواست کنید. اگر پزشک شما به شما درمان بلانت L24 را بدهد، شما باید تائید نمایید که حساس به لیدوکائین نیستید.

Bellast برای توزیع در اتحادیه اروپا تایید شده است؟

Bellast  دارای گواهینامه CE می باشد و همچنین   GMP و می تواند در اتحادیه اروپا به عنوان یک دستگاه پزشکی فروخته شود.

تائیدیه های وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو می باشد ، شماره گواهینامه بلستر 1293 است و سرنگ استریل 0086 است.

مقدار و نحوه مصرف

قبل از شروع درمان تاریخچه پزشکی بیماری که تحت درمان قرار می گیرد باید گرفته شود تا در صورت وجود موارد کنتراندیکاسیون از مصرف آن خودداری گردد. سطوح بایستی کاملاً ضد عفونی و استریل باشد. محصول باید در دمای اتاق برای مدت 30 دقیقه قبل از تزریق قرار گیرد. قبل از تزریق کمی پلانژر را فشار دهید تا نقطه ای از ماده تزریقی در سطح سوزن تزریق نمایان گردد. مقدار بلاست مورد نیاز در هر تزریق بسته به شدت چروک دارد.

نیمه عمر و شرایط نگهداری

مدت انقضاء بر روی هر بسته قید شده است. نگهداری بین دمای 2 تا 25 درجه است و بایستی از یخ زدگی و قرار گرفتن در معرض تابش مستقیم نور خورشید خودداری گردد.

شناسه آگهی : 6005fb21f774273c

نظرات