پلیمر معین تولیدکننده انواع مستربچ سفید و مشکی

 

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

اطلاعات تماس

شماره تماس09120331886

مستربچ سفید پرکاربردترین نوع مستربچ در دنیاست که در صنعت پلاستیک به وفور استفاده می شود؛ این مستربچ بر پایه های مختلف می باشد و همانطور که می دانید این مواد افزودنی با اضافه شدن به پلیمرها می توانند بر اساس نیاز مشتریان باعث تغییر رنگ و نیز تغییر خواص ماده تولیدی شوند.

مستربچ سفید از ترکیب  تیتانیوم دی اکسید بوجود می ایند که تحت شرایط خاصی کپسوله شده و در فشار و درجه حرارت بالا قرار میگیرند ؛ این رنگدانه ها پس از حرارت دیدن سرد شده و برش می‌خورند .

دی اکسید تیتانیوم موجود در مستربچ سفید ماده ای است که به دلیل داشتن خواصی همچون اندازه ذرات متوسط مناسب ، رنگ زمینه خاص موجود در ان و بازتابش بالای نور این امکان را به مستر بچ سفید می دهد تا گزینه ی مناسبی برای استفاده در بسته بندی ها  و پوشش دهی سطوح باشد.

در زیر به برخی دیگر از مصارف صنعتی مستربچ سفید اشاره می کنیم

مصارف صنعتی مستربچ سفید طیف وسیعی از کاربردها را در برمیگیرد این کاربردها شامل مصارف کشاورزی ، تولید لوازم خانگی ، تولید قطعات پلیمری صنعتی و نیز در صنایع نساجی می باشد.

مستربچ سفید در فرایند تولید لوازم خانگی  شرایط مخصوص به خود را داراست و ما برای هر کاربردی بر اساس تقاضای مصرف کنندگان و با کمک دانش پلیمری می توانیم ترکیب بهینه را جهت رسیدن به آن بدست اوریم  .

در کشاورزی ، مستربچ سفید  در بسیاری از کاربردها از جمله سیلو و مالچ های غیر زیستی استفاده می شود ؛ قابل ذکر است که مواد حاصله در برابر اشعات ماوراء بنفش مقاوم بوده و کیفیت بالایی را به ما ارائه می دهد .

در تولید قطعات پلیمری صنعتی ، مستربچ سفید ، برای کاربردهایی مانند ساخت قطعات پلاستیکی تزریقی ، بادی ، قطعات اکستروژنی و نیز در صنعت لوله سازی و تولید لوله های چند لایه استفاده می شوند که از کیفیت و استحکام رنگ بالایی برخوردارند و مقاومت بالایی را از لحاظ ضربه پذیری دارا هستند.

کاربرد مستربچ سفید در صنایع نساجی و گونی بافی نیز قابل ذکر است ؛ الیاف پلی استر و پلی پروپیلن و تولید نخ های پلاستیک  در این صنعت با استفاده از مستربچ های سفید با کیفیت بالا تولید می‌شوند .

www.polymermoein.ir

شناسه آگهی : 47661edac81654dd

4 بهمن 1400 9:13 ق.ظ

این آگهی منقضی شده است

نظرات