گالری مدل مبل

 

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

اطلاعات تماس

شماره تماس02166248585

گالری مدل مبل

تنوع در بازار مبل یافت آباد

در بازار مبل یافت آباد اگر هدف شما خرید مبل باشد میتوانید انبوهی از مبلمان در مکدل های مختلف را مشاهده نمایید . مدلهایی مانند : مبل کلاسیک ، مبلهای سلطنتی و مبلمان استیل و مبل راحتی را مشاهده نمایید .

مدل هایی که در این بازار وجود دارد را نمیتوان در دیگر بازار های سراسر کشور یافت . وجود شرکتهای بزرگ تولیدی در بازار مبل یافت آباد که برخی از آنها تولیدات مبل خود را به کشورهای دیگر صادرات میکنند و یا اینکه با شرکتهای خارجی شریکند باعث ایجاد تنوع بسیار بالایی در زمینه مبلمان در این بازار شده است .

مبل های راحتی بازار مبل یافت آباد :

بیشترین مدلی که از مبلمان به یاد داریم همان مبل های راحتی می باشند که امروزه طرح های مختلفی از این دسته وجود دارند . در این مطلب ویژگی های ظاهری مبلهای راحتی را در اختیار شما قرار می دهیم .

ظاهر مبل های راحتی معمولا از پارچه پوشیده و دارای دسته هایی پهن می باشند . ساختار این مبل های راحتی معمولا دارای پایه های کوتاه و حتی در برخی از مدل ها بدون پایه می باشند . ارتفاع این مبل های راحتی معمولا به زمین نزدیک تر می باشد تا پاها را در حالت راحت تری قرار دهد .

مبل های سلطنتی در بازار مبل یافت آباد :

مبل های سلطنتی دارای ظاهری مجلل می باشند و در ظاهر آنها معرق کاری و منبت کاری های زیبایی یافت می شود . این دسته از مبل از بهترین نوع چوب ساخته شده و می توان طرح های متفاوتی از طرح و نقش این دسته مبل ها را انتخاب و خریداری نمود . مبلهای سلطنتی معمولا از چوب مقاوم راش ساخته می شوند . نشیمن این مبلها به راحتی مبلهای سلطنتی نیست و بیشتر برای مهمانی ها و مراسمات مورد استفاده قرار می گیرند .

شناسه آگهی : 7635cec032c7bfd5

نظرات