آموزشگاه تدریس خصوصی زبان در اصفهان

 

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

اطلاعات تماس

شماره تماس09137168752

 

تدریس خصوصی زبان انگلیسی در اصفهان توسط معلم خصوصی زبان انگلیسی در اصفهان توسط خانم زهرا نجفی بهترین مدرس زبان انگلیسی کودکان در اصفهان و معلم خصوصی زبان انگلیسی دبیرستان در اصفهان معلمی با سایقه و مجرب، طبق سنجش به عمل آمده در سال 93 در کلیه مقاطع تحصیلی و آزمونهای کنکور، در طی 10 سال موفق به آمار قبولی بالای 98% دانشجویان و دانش آموزان گرامی گردیده است. این موفقیت حاصل تلاش کادر آموزشی انجمن با استفاده از روشهای نوین و تخصصی آموزشی است.

تدریس خصوصی کنکور زبان دبیرستان :

* واژگان ( vocabulary ) :

پیشوند و پسوند ،لغات پایه ،لغات ضروری ، آزمون های خود سنجی واژگان

بررسی مهارت های درک مطلب ،نمونه سوالات آزمون های سال های گذشته ، تمرین های درک مطلب

آزمون های خودسنجی ،درک مطلبReading Comprehension

* ساختار و گرامر ( Grammar and Structure) :

– اسم – زمان – جملات شرطی

– فعل – مجهولات – جملات سببی

– ضمیر – افعال مودال – مصدر

– صفت – قید – جملات موصولی

– ربط دهنده – ساختارهای نوشتاری – نقل قول

– حروف اضافه و …

آموزش زبان انگلیسی به کودکان
امروزه تسلط به زبان انگلیسی یکی از نیاز های مهم برای پیشرفت است , از آنجا که دنیا رو به پیشرفت است دیگر نمیتوان گفت یادگیری زبان انگلیسی برای کودکان زود است. چراکه کودکان از همان سنین پایین در معرض جملات انگلیسی قرار می گیرند،مثل بازی های کامپیوتری , انیمیشن های انگلیسی و به همین جهت در این آموزشگاه کلاس زبان آنلاین کودکان برای کودکان و نوجوانان برگزار میشود.
امروزه اکثر والدین از همان سنین کودکی دغدغه آموزش زبان انگلیسی به کودکان خود را دارند اما همیشه این سوال برایشان پیش می آید که چه سنی برای آموزش زبان انگلیسی به کودکان مناسب است؟
بهترین سن شروع یادگیری زبان دوم بین سنین 3 الی 3.5 سالگی به بعد است , البته به شرط آنکه کودک در این سن به زبان مادری تسلط کافی پیدا کرده باشد و کلمات و حروف را به راحتی ادا کند.
اما اگر کودکی هنوز در بیان کلمات مشکل دارد و برای یادگیری زبان دوم آماده نیست , والدین این کودکان باید کمی دیرتر برای یادگیری زبان انگلیسی اقدام کنند.
اما اگر کودک در ادای کلمات و حروف مشکلی نداشته باشد می توان از این سن کم کم زبان دوم را شروع کرد.
از آنجا که مکان زبان اول در مغز با مکان زبان دوم در مغز متفاوت است و آموزش زبان اول منطقه خاصی را در مغز فعال می کند و آموزش زبان دوم در یک منطقه دیگر است.

بسیار مهم است که کودک به توانایی و رشد بیشتری هم از لحاظ عصبی شناختی و هم از نظر روانی گفتاری رسیده باشد تا بتوان با اطمینان بیشتری به آموزش زبان انگلیسی پرداخت .
یادگیری زبان دوم چه مزیت هایی دارد؟
افرادی که زبان دوم را یاد می گیرند دیرتر دچار آلزایمر می شوند و توانایی بیشتری برای یادگیری زبان سوم دارند.با یادگیری زبان های دیگر درصد استفاده از مغز بالاتر می رود و توانمندی های مغز افزایش می یابد . تربیت کودک دوزبانه باعث می شود که کودک در حل مشکلات و خلاقیت های فکری بهتر عمل کند .
این کودکان توانایی ارتباط با انسانهای بیشتری را دارند و با فرهنگهای بیشتری آشنا می شوند .همچنین در آینده از شانس های تحصیلی و شغلی بسیار بهتری برخوردار می شوند.هرچه کودک زودتر بتواند با زبان دوم آشنا شود شانس بیشتری دارد تا بتواند مهارت بهتری در تکلم زبان انگلیسی و لهجه کسب کند بطوریکه مانند اهالی زبان انگلیسی می تواند به راحتی و با لهجه ی مادری آن ها صحبت کند.

چطور می توان کودک را به زبان انگلیسی علاقمند کرد؟
ویژگی های کلاس های زبان این آموزشگاه که سابقه بهترین آموزش زبان انگلیسی آنلاین کودکان را دارد این است که این مسئله را رعایت میکند که چون کودک باید در محیطی کاملا شاد و صمیمی و همراه با بازی زبان انگلیسی را یاد بگیرد بهترین روش های آموزش آنلاین را به کار میگیرد.

مسلما کودک نمی تواند کل ساعت کلاس را بنشیند و فقط آموزش ببیند در غیر اینصورت کلاس برای کودک خسته کننده می شود , بلکه آموزش باید با روش های جذاب صورت گیرد.
فعالیت هایی از قبیل نقاشی , نمایش , کارتون , بازی , شعر , کاردستی , آهنگ و ….باعث می شوند کودک بدون هیچ تنش و استرسی و به راحتی و با اشتیاق فراوان زبان انگلیسی را بیاموزد و شما والدین می توانید با لذت بنشینید و پیشرفت روزافزون کودکانتان را نظاره گر باشید.
1- آموزش مبتنی بر شعر و بازی و هیجانات محیطی
2- استفاده از اساتید با تجربه و مسلط به لهجه ی بومی انگلیسی
3- دارای محیطی شاد و کودکانه
4- مجهز به امکانات صوتی و تصویری جهت نمایش فیلم و پخش فایلهای صوتی
5- دارای بخش مشاوره جهت پاسخگویی به سوالات والدین
6- آموزش مبنی بر درس های آموزنده زندگی بطوریکه جدای از یادگیری زبان انگلیسی کودکان یاد می گیرند چطور یک شخصیت خوب را در درون خود رشد دهند.
7- آموزش سوره های قرآن به زبان انگلیسی در صورت تمایل والدین

دوره های آموزش زبان کودک و مادر

دوره هایی است که به کودکان این امکان را می دهد تا به همراه مادران خود در محیطی شاد به آموزش طبیعی مهارت های شفاهی زبان انگلیسی بپردازند.
دوره ی آموزش زبان کودک و مادر شامل کارتون , شعر , آهنگ , بازی و کتب آموزشی به زبان انگلیسی است که علاوه بر کودکان به مادران هم فرصت یادگیری در کلاس را می دهد.

کلاس ها یا دوره های آموزش زبان انگلیسی ویژه مادران
شما که نمی خواهید از بچه هایتان عقب بمانید؟ وقتی شما به زبان آموزی کودکتان اهمیت می دهید , چند مدت بعد اگر خودتان زبانتان ضعیف باشد , نفوذ و جایگاه شما در نظر کودکتان کم می شود . اگر می خواهید نفوذ و تاثیرتان را روی کودکانتان حفظ کنید و با آنها تعامل خوبی داشته باشید پس باید به زبان آموزی خودتان هم اهمیت بدهید..
در خانواده ای که زن به عنوان مادر , عزت نفس و اعتماد به نفس بالایی داشته باشد این مهارت را به فرزندانش نیز انتقال می دهد .دوره های آموزش زبان انگلیسی ویژه مادران حتی برای مبتدی ترین افراد , فرصتی است که برای مادران در نظر گرفته شده است تا بتوانند علاوه بر کسب مهارت های ارتباطی یار و همراه اعضای خانواده خود در کار و تحصیل باشند.

سیستم آموزشی بزرگسالان (Basic)

این سیستم مخصوص افراد بزرگسال است که هیچ دانشی در ارتباط با زبان انگلیسی ندارند . این دوره با آموزش حروف آغاز می گردد و در طول سه ترم زبان آموزان را برای حضور در دوره های مکالمه آماده می سازد.
در این سطح ساختارهای اصلی که زبان آموزان برای صحبت کردن در سطح ساده نیاز دارند به صورت کامل آموزش داده می شود.
پس از آن در ترم های بعدی زبان آموزان تا سطح متوسط زبان انگلیسی را پیش خواهند رفت و قادر خواهند بود روان تر در مورد موضوعات مختلف بحث و گفتگو کنندو آمادگی کامل برای شرکت در دوره های پیشرفته را پیدا کنند.

دوره های تست کنکور و بازآموزی زبان انگلیسی

– شامل بازآموزی کلیه دروس زبان سال سوم و چهارم (پیش دانشگاهی)
– آموزش کامل گرامر درس به درس به همراه کلیه نکات و مثال های متنوع و اشاره به میزان اهمیت هر مبحث در کنکور
– آموزش مهارتهای پاسخ به Reading همراه با 50 متن کنکور
– آموزش واژگان درس به درس و تقویت و افزایش دامنه ی لغات دانش آموز
– آموزش نکات کاربردی برای رسیدن به پاسخ صحیح به روش حذف گزینه
هر دانش آموز صرف نظر از سابقه درسی اش می تواند با یادگیری مهارت های لازم , به کسب رتبه های برتر کنکور فکر کند و زبان انگلیسی را به راحتی بالای 80 درصد بزند.
بله این یک ادعای خیالی و دروغین نیست , صدها نفر در سالهای گذشته توانسته اند با استفاده از این کلاس ها, زبانشان را به طور خارق العاده ای ارتقا دهند و درصد بسیار بالایی را کسب کنند.

دوره های خوشنویسی زبان انگلیسی به تفکیک گروه سنی

این دوره ها شامل دو دوره مقدماتی ( دستخط پیوسته انگلیسی ) و دوره پیشرفته ( زیبا نویسی , تند نویسی و رعایت ظریف کاری و …) می باشد.
از آنجا که تند نویسی در قسمتWrtting آزمون های مختلف مخصوصا IELTS نقش بسزایی دارد و همچنین نگارش با خط زیبای خوشنویسی امتیاز ویژه ای محاسبه ی نمره ی writing آزمون IELTS دارد , گذراندن این دوره در این زمینه کمک قابل توجهی به زبان آموزان می کند.

 

کلاس های بحث آزاد
در کلاس های بحث آزاد ( free discussion) هر جلسه یک موضوع توسط استاد یا زبان آموز به کلاس پیشنهاد می شود و افراد سعی می کنند پیرامون آن موضوع به بحث و تبادل نظر بپردازند.
با شرکت در دوره های بحث آزاد، واژگان زبان آموز به میزان قابل توجهی گسترش می یابد و اعتماد به نفس بسیار بالایی پیدا می کند , تاخیر پیش از بیان جمله را کاهش داده و تسلط زبان آموز بر مهارت های speaking افزایش می یابد و سرعت فکر کردنش نیز بالاتر می رود.

برگزاری دوره های آموزش خصوصی زبان انگلیسی آخر هفته :
حتما برایتان پیش آمده که بخواهید برای یادگیری و تقویت زبان انگلیسی خود در کلاس های تدریس خصوصی زبان آخر هفته ثبت نام کنید اما پس از جستجوهای فراوان کلاس مورد نظر خود را نمی یابیدو یا در صورت وجود به کیفیت اساتید آن تردید دارید.
اگر در طول هفته درگیر مشغله کاری هستید و یا بیشتر زمان خود را در دانشگاه یا مدرسه سپری می کنید و در طول هفته باید به درس و ودانشگاه و شغلتان رسیدگی کنید , اما در عین حال دوست دارید در کلاس های زبان انگلیسی شرکت کنید و سطح دانش زبان انگلیسی خود را ارتقا دهید و زمان کافی برای شرکت در کلاس های زبان ترمیک را ندارید , این نوع از کلاس ها در یک روز از روزهای آخر هفته ( پنجشنبه یا جمعه ) ارائه شده و آماده خدمت رسانی به زبان آموزان می باشد.
امروزه با پیشرفت تکنولوژی و فراگیر شدن زبان انگلیسی در ابعاد مختلف زندگی حرفه ای و شخصی , بهتر است یادگیری از سنین پایین آغاز شود و به همین جهت والدین عزیز می توانند برای اطمینان از وارد نشدن لطمه به تحصیل فرزندان خود , آن ها را در کلاس های زبان آخر هفته ثبت نام کنند.
– این کلاس ها برای کودکان , نوجوانان و بزرگسالان ارائه می شود
– – کلاس های زبان آخر هفته باعث می شود زبان آموزان بتوانند به توازن میان زندگی حرفه ای و شخصی خود برسند.

کلاس های آموزشی آیلتس در اصفهان
آیلتس چیست؟ آزمون آیلتس پراستفاده ترین آزمون مهارت سنجی زبان انگلیسی است. در سال پیش دو میلیون آزمون آیلتس برگزار شده است

شرکت در آزمون آیلتس راهگشای فرصت های بسیاری است. مدرک آیلتس برای زندگی، تحصیل و کار در ۱۳۵ کشور جهان به کار می آید. بیش از ۸۰۰۰ سازمان، شامل موسسات دولتی، آموزشی و شغلی – از جمله بیش از ۳۰۰۰ موسسه و دوره آموزشی در ایالات متحده آمریکا – پذیرای مدرک آیلتس هستند. همچنین مدرک آیلتس در کشورهایی که در امور مهاجرین از آن استفاده می کنند، تنها مدرک مورد قبول برای مهاجرت به حساب می آید.

آزمون آیلتس طراحی شده است تا به شما کمک کند از زبان انگلیسی در زندگی جدید خود خارج از ایران استفاده کنید. در زمانی کمتر از سه ساعت، این آزمون مهارت‌های شما را در گوش دادن، خواندن، نوشتن و مکالمه می سنجد. بهترین روش برای سنجش مهارت‌های مکالمه، صحبت رو در روست و آیلتس یکی از شناخته‌شده‌ترین آزمون‌هایی است که از روش مکالمه رو در رو برای سنجش مهارت‌های ارتباطی استفاده می کند.

این آزمون که توسط متخصصین آزمون های زبان در سرتاسر جهان طراحی شده، به شما تصویری دقیق و عادلانه از مهارت های زبان انگلیسی تان می دهد

برای انجام پروژه های دانشجویی و انجام ترجمه های عمومی و تخصصی شما آماده ایم

آموزشگاه استاد نجفی با بکارگیری بیش از 200 مترجم فعال و متخصص آماده ارائه خدمت به مشتریان گرامی می باشد .

– ترجمه ی مقالات تخصصی و عمومی

– ترجمه ی فارسی به انگلیسی

– ترجمه ی انگلیسی به فارسی

– ترجمه ی کتاب

– ترجمه ی کاتالوگ و بروشور

– ترجمه ی وب سایت

– ترجمه ی نامه های اداری

– ترجمه ی صوتی و تصویری

– ترجمه ی زیر نویس فیلم

– ترجمه ی متن های بازرگانی و اداری

– و ترجمه ی هر محتوایی که شما بخواهید

سیستم آموزشی استاد نجفی ، هر متن را بر اساس موضوع مقاله به مترجم متخصص خودش می سپارد ، برای مثال متون معماری به کارشناس معماری سپرده می شود که آشنایی کامل با اصطلاحات این رشته را دارد ، در ضمن ترجمه ها کاملاً روان و سلیس به شما ارائه خواهد شد .

– بهره مندی از تخفیف ویژه در صورت سفارش مجدد

– اعمال تخفیف های متناسب با حجم سفارش

برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت بهترین کلاس زبان آنلاین کودکان استاد نجفی مراجعه کنید

وب سایت: http://www.karinoway.ir/

جهت تایین سطح و شرکت دادن کودکان و نوجوانان عزیز در کلاس های غیر حضوری زبان انگلیسی

با شماره تلفن 09137168752  تماس بگیرید

شناسه آگهی : 77625b26b673d19

28 فروردین 1401 8:36 ق.ظ

این آگهی منقضی شده است

نظرات