آگهی اینترنتی رایگان و ساخت فروشگاه اینترنتی رایگان در سایت sellfree

 

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

اطلاعات تماس

شماره تماس02122071810

با رقابت فشرده ای که بین مشاغل و کسب و کارها برای بقا وجود دارد، مدیران نیاز پیدا کرده اند که کالاها و خدمات خود را در اینترنت نیز ارائه کنند تا در بخش وسیعتری به نمایش در آید و تعداد افراد بیشتری بتوانند جذب کنند. به همین دلیل امروزه فروشگاه های اینترنتی نیز بوجود آمده اند مانند دیجی کالا و … . برخی از کسب کارها هم نیاز پیدا کرده اند که برای ارائه ی محصولات تولیدی خود، اقدام به طراحی فروشگاه اینترنتی شخصی در کنار آگهی اینترنتی کنند.
ضمن این خدمات، صاحبان وبسایت ها یا کسب و کارها توسط آگهی اینترنتی، اقدام به معرفی و فروش محصولات یا خدمات خود به روش تبلیغات اینترنتی به وسیله ی سایت های نیازمندی و آگهی اینترنتی رایگان می کنند. از طرفی با درج لینک سایت خود در این سایت ها باعث بالا بردن بازدید و رتبه ی سایت خود در موتورهای جستجو مانند گوگل نیز می کنند. در واقع با یک تیر دو نشان می زنند؛ هم محصول خود را برای خرید و فروش تبلیغ می کنند و خریدار را جذب می کنند و هم بازدید کننده ی سایتشان را بالا می برند.
همچنین امروزه امکان فروش وسایل نو یا دست دوم بلا استفاده در منزل از طریق اینترنت به خوبی فراهم شده است. به این صورت مردم با مراجعه به وبسایت های نیازمندی مانند دیوار و شیپور، اقدام به فروش این کالاها می کنند.
شرکت طراحی سایت دارکوب اقدام به ارائه ی خدماتی دیگر در کنار خدمات اصلی خود (طراحی سایت، سئو سایت و هاستینگ و …) کرده است که نه تنها تمام این موارد یعنی بازاریابی اینترنتی از طریق ثبت آگهی اینترنتی رایگان و ویژه برای صاحبان کسب و کار و فروش کالاهای دسته دوم برای مردم را در خود گنجانده است، بلکه امکان راه اندازی فروشگاه اینترنتی رایگان برای صاحبان مشاغل را در یک سایت فراهم کرده است.
حتی مدیران همین مشاغل که به دنبال استخدام نیرو هستند نیز می توانند از طریق همین سایت اقدام نمایند و احتیاجی نیست که برای هر اقدام در رابطه به کسب و کارشان به یک سایت جدا مراجعه کنند.
سایت نیازمندی “رایگان بفروش” به آدرس www.sellfree.ir تمام این امکانات را یکجا برای استفاده ی سهل و ارزانتر در خود جای داده است. با ثبت نام رایگان در این سایت شما می توانید به صورت رایگان، آگهی درج کنید و کالاها و محصولات خود را برای فروش ارائه کنید و فروشگاه اینترنتی شخصی برای خود به جهت خرید و فروش راه اندازی کنید.
همچنین قابلیت پشتیبانی آنلاین 24 ساعته در هفت روز هفته حتی در ایام تعطیل نیز در این سایت فراهم است.

شناسه آگهی : 3765d42948ad666b

نظرات