اجاره اکسیژن ساز میترا طب

0 تومان

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

اطلاعات تماس

شماره تماس021-66175404

دستگاه اکسیژن ساز یا همان تغلیظ کننده (غلیظ کننده) اکسیژن یکی از مهمترین و ضروری ترین وسایل پزشکی خانگی می باشد که اکسیژن مورد نیاز بیماران را (بیمارانی که سطح اکسیژن یا SPO2 خون شان پایین است) با تغلیظ کردن هوای محیط به اکسیژن خالص به طور مستمر تامین می کند. توجه به این نکته حایز اهمیت می باشد که استفاده از اجاره اکسیژن ساز بسیار ساده بوده و نیاز به تخصص ویژه ندارد.

امروزه با توجه به پیشرفت روزافزون فن‌آور ها، تکنولوژی های جدیدی گوی سبقت را در اختیار دارند که دارای ویژگی‌های خاصی همچون نداشتن اثرات تخریبی زیست محیطی و انواع آلودگی ها باشند همچنین از نظر اقتصادی دارای ارزش افزوده بالاتر باشند. یکی از فن‌آوری های جدید در سیستم اکسیژن‌سازی روش (PSA(Pressure swing adsorption می باشد نقش اصلی را در این سیستم ، ترکیبی به نام زئولیت بازی می‌کند که دارای هزاران ویژگی منحصر به فرد می‌باشد.

اجاره تخت بیمارستانی براي استراحت بيماران در منزل و مراکز درماني مورد استفاده قرار مي گيرد و وسیله ای کاربردی برای نگهداری از بیماران افرادی که توانایی تحرک ندارند می باشد.

تخت بيمارستاني براي منزل ، تخت مکانيکي و الکتريکي ، 5 سال گارانتي و خدمات پس از فروش ، ارسال به سرار کشور با نازلترين قيمت تخت بيمارستاني .

در خرید تخت بیمارستانی برای منزل باید به نکات زیر دقت کرد زیرا تخت دارای استانداردهایی می باشد که باید این محصولات از این بهره مند باشند .

A- جک تخت یا بالابر تخت : اگر قصد خرید تخت مکانیکی دارد باید این نکته را در نظر داشته باشید که بالابر تخت و راحتی حرکت بالابر برای حرکت تخت بسیار مهم است مخصوصا برای بیماران سنگین وزن ، عمچنین اگر قصد خرید تخت برقی را دارید باید به توان موتور توجه نمود زیرا در اثر فشار این جک ها بسیار اسیب پذیر هستند .
B-حفاظ یا بد ساید (bed side) : حفاظ ها باید دارای استحکام مناسب باشند که در صورت غلت زدن بیمار و افتادن وزن بیمار بر روی حفاظ ها توان مقاومت داشته باشد ، همچنین ارتفاع حفاظ بسیار حائز اهمیت می باشد زیرا معمولا بیماران از تشک مواج استفاده می کنند به همبن دلیل امکان بالاتر رفتن بیمار و در نتیجه امکان افتادن بیمار افزایش پیدا می کند .
C-رویه تخت : باید این رویه ها قابلیت ضد عفونی کردن و شستشو را داشته باشد و همچنین قابلیت تحمل وزن زیادی داشته باشد ( تصور کنید در بیمارستان حضور دارید و ساعت ملاقات می باشد یا برای جابه جایی بیمار دو نفر بر روی تخت باشند .
D-بدنه یا شاسی تخت : ساختار کلی تخت باید طوری باشد که بیماران و پرستاران احساس خاطر از شرایط نگهداری بیمار بر روی تخت داشته باشند .
F-چرخ تخت : این قسمت که همه ی وزن بیمار و تخت بر روی آن می باشد باید طوری باشد که در صورت ایجاد فشار بیش از حد ، مشکلی برای تخت ایجاد نشود .

شناسه آگهی : 623604df3939c91d

نظرات