انواع علائم راهنمایی و رانندگی کامپوزیت (پالتروژنی)

 

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

اطلاعات تماس

شماره تماس09137237243

شرکت دانش بنیان الماس ریس تار برای سالیان متمادی، تولیدکننده انواع تابلو و پایه علائم راهنمایی و رانندگی، محافظ آنتن‌های مخابراتی (ریدوم)، پایه‌های روشنایی و انتقال نیرو، گریتینگ، انواع کراس آرم، سکوکات‌اوت، قوطی، لوله، میلگرد و انواع پروفیل‌ها با سطح مقطع ثابت طبق نقشه و درخواست مورد نظر شما با روش پالتروژن است. این روش یکی از بهترین روش‌های تولید در مقیاس صنعتی از نظر خواص فیزیکی و مکانیکی برتر به دلیل درصد الیاف بالاتر نسبت به دیگر روش ها مثل مولد، لایه‌گذاری دستی، وایندینگ و غیره است. این کارخانه محصولات خود را با تضمین به همراه انواع آزمایش و استانداردهای پاس شده جهانی ارائه می‌دهد.

یکی از مهم ترین محصولات این کارخانه تابلوهای راهنمایی و رانندگی از جنس FRP (الیاف شیشه با پایه رزین‌های ترموست) است. این پنل‌های کامپوزیتی برای سالیان متمادی در کشورهای پیشرفته در حال استفاده هستند و به دلایل متعدد به تابلوهای با جنس فلز ترجیح داده می‌شوند. از جمله این مزایا شامل:

  • مقاومت مکانیکی بالا در وزن پایین‌تر به طوری که پایه‌های FRP بیش از 20 درصد از یک پایه فولادی با وزن معادل، قوی‌تر است.
  • مقاومت بالا در برابر گرما، سرما، فرسایش ناشی از شرایط بد آب و هوایی و خوردگی به طوری که این تابلوها 5 تا 10 برابر ماندگاری بیشتر نسبت به تابلوهای فلزی در محیط های خورنده بالا دارند.
  • به دلیل وزن کم و حمل و نقل آسان، نیازمند نیروی کار کمتر و در نتیجه هزینه عملیاتی پایین‌تر نسبت تابلوهای فلزی است.
  • غیر قابل سرقت است. این خصوصیت بسیار مهم است چرا که این روزها تابلوهای فلزی بدون تلاش به دست سارقان افتاده، ذوب و مجدد مورد استفاده قرار می‌گیرند.
  • امکان تولید تابلو در هر رنگ زمینه و همچنین پوشش شبرنگ، در هر رنگ دلخواه برای حصول اهداف زیبایی شناسی شهری وجود دارد.
  • پنل‌های FRP با استفاده از فناوری جدید ساخته می‌شوند که هزینه‌های تولید نهایی را کاهش می‌دهند.

انواع تابلوهای راهنمایی و رانندگی در سایز و اشکال مختلف، توسط الماس ریس تار قابل سفارش است.

با خیال راحت محصول کامپوزیتی مورد نظر خود را از  الماس ریس تار سفارش دهید چرا که :

  • بسیاری از محصولات الماس ریس تار در صنایع و بخش‌های مختلف از جمله اداره راه و شهرسازی، راهنمایی و رانندگی، اداره مخابرات، اداره برق، فروش و رضایت مشتریان خود را به خوبی جلب کرده است.
  • برخی از محصولات برای اولین بار در ایران در الماس ریس تار تولید شده‌اند مانند ریدوم محافظ آنتن‌های مخابراتی، پایه‌های انتقال برق و روشنایی و درب و پنجره کامپوزیتی.
  • این کارخانه همچنین با سازمان ملی استانداردسازی برای تدوین استاندارد ملی برخی محصولات کامپوزیتی از جمله کراس‌‌‌ آرم و پایه‌های انتقال برق و روشنایی همکاری داشته است.
  • شماره تماس واحد بازرگانی جهت ثبت سفارش : 09137237243شماره تماس مدیر تولید: 09131529840آدرس کارخانه: یزد، میبد، شهرک صنعتی جهان آباد، بلوار صنعت، صنعت ۲، تلاش غربی

    ایمیل: Almasristar@gmail.com

شناسه آگهی : 49464db2d3c2d088

نظرات