طراحی سایت ارزان ولی حرفه ای

600,000 تومان

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

اطلاعات تماس

شماره تماس02122082258

طراحی سایت ارزان توسط شرکت دارکوب با استفاده از قالب های از پیش تولید شده ی دارکوب است. هزینه راه اندازی وب سایت با استفاده از این قالب ها در حدود 600 هزار تومان است که شامل خرید قالب، بارگذاری قالب بر روی سرور، ایمن سازی و بهینه سازی سرعت، آموزش پنل مدیریت سایت و یک سال پشتیبانی می باشد.

تعرفه درج اطلاعات وب سایت و اختصاص هاستینگ به هزینه مورد نظر اضافه می گردد.

طراحی سایت ارزان که در عین حال، به صورت اصولی و حرفه ای باشد، تخصص شرکت دارکوب است که می توانید به دو روش خرید سایت آماده و طراحی وب سایت ارزان صاحب وب سایت شوید. دارکوب یکی از شرکت هایی است که خدمات طراحی سایت ارزان در تهران را در کنار خدمات پشتیبانی خوب ارائه می نماید.

از ویژگی های دارکوب، پشتیبانی 24 ساعته و 7 روز در هفته می باشد که در مواقع ضروری می توانید از این سرویس دارکوب مشکل وب سایت خود را رفع نمایید.

شرکت طراحی سایت دارکوب در طراحی وب سایت ها با توجه به مشکلات موجود از قالب های آماده استفاده نمی نماید و قالب ها را از پایه پیاده سازی می کند تا در آینده، وب سایت دچار مشکلات ایمنی، به روز رسانی، سرعت و پشتیبانی نگردد.

طراحی سایت شرکتی ارزان که قالب آن از پایه توسط شرکت طراحی شده باشد تخصص دارکوب می باشد. در حقیقت طراحی سایت ارزان و حرفه ای خدمتی است که کمتر شرکت ارائه کننده خدمات وب سایتی می تواند ارائه نماید.

شاید تصور کنید که قیمت پایین، محصولی بی کیفیت را در اختیار شما می گذارد اما این امکان وجود دارد که طراحی سایت با قیمت ارزان اما با کیفیت بالا تولید شود. این امر نیاز به برنامه ریزی و تجربه کافی دارد. ارزان ارائه نمودن خدمات طراحی وب سایت بدون تجربه و برنامه ریزی ممکن نیست.

برخی از شرکت ها بدون داشتن تجربه کافی در زمینه طراحی وب اقدام به انجام پروژه ها با قیمت پایین می نماید اما از آینده و نیاز به پشتیبانی سایت طراحی شده خبری ندارند و سایت طراحی شده را بدون پشتیبانی رها می کنند. در حقیقت، “تجربه” یکی از مهترین مؤلفه هایی است که باعث می گردد یک شرکت طراحی سایت توان ارائه خدمات طراحی سایت با پایین ترین قیمت ممکن و بالاترین کیفیت را داشته باشد.

تماس: 22082258-021
وبسایت: https://sitedar.com

شناسه آگهی : 1035ece59c16a35e

نظرات