عایق الاستومری فرا عایق

 

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

اطلاعات تماس

شماره تماس09128001264

شرکت فرا عایق مرجع تخصصی نقد و بررسی و فروش اینترنتی محصولات عایقی در ایران است. شرکت فرا عایق با داشتن تولیدات مختلفی از جمله فوم پلی اتیلن و ، داشتن نمایندگی های رسمی آماده ارائه انواع خدمات و محصولات به مصرف کنندگان محترم است.

کاربران و مشتریان و شرکت های مختلف می توانند با حق انتخابی بسیار بالا و با دریافت اطلاعاتی کامل برای انتخاب درست عایق مورد نظر خود، وب سایت فرا عایق را بررسی کنند و با حداکثر اطمینان کالای خود را انتخاب و خرید کنند.

شرکت فرا عایق با دریافت نماد اعتماد الکترونیک از مرکز توسعه تجارت الکترونیک وزارت صنعت، معدن و تجارت و کادری مجرب و تجربه طولانی در امر تولید و فروش انواع محصولات عایقی تلاش می کند محصولات عایق الاستومری پافلکس با کمترین قیمت و بهترین کیفیت در درسترس مشتریان و شرکت های مختلف قرار گیرد.

همواره یکی از الویت های شرکت فرا عایق ، تولید و عرضه محصولات عایقی با بالاترین استانداردها برای مصرف کننده های محترم است. برای فرا عایق بسیار مهم است که مشتریان آن، محصولات عایق الاستومری را با کیفیت و در اسرع وقت و با کمترین قیمت دریافت کنند. منبع : عایق الاستومری فرا عایق

شناسه آگهی : 11660477af00a063

19 اسفند 1399 5:12 ب.ظ

این آگهی منقضی شده است

نظرات