فروشگاه آنلاین تجهیزات پزشکی زوفا مد

 

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

اطلاعات تماس

شماره تماس04436523715
زوفا مد مرجع تخصصی نقد و بررسی و خرید محصولات پزشکی در ایران است. گروه‏‏‌های مختلف کالا مانند لوازم مصرفی پزشکی، تجهیزات و دستگاه های پزشکی، لوازم زنان و زایمان، تشخیصی، دندانپزشکی، ارتوپدی و آزمایشگاهی با تنوعی بی‌نظیر در زوفا مد عرضه می‏‏‏‌شوند.
زوفا مد با در اختیار داشتن سهم عمده‏‌ای از بازار عرضه اینترنتی تجهیزات و لوازم پزشکی در ایران با تنوعی بسیار بالا از برندهای مختلف، در همراهی مشتریان در فرآیند خرید و حفظ جایگاه بی‏‏‏‌طرفانه در میان آنها، نهایت تلاش خود را می‌‏‏کند.
همواره بهترین انتخاب و بهترین خدمات، شایسته مشتریان زوفا مد است.
زوفا مد با ارائه طیف گسترده‏‌ای از معتبرترین برندها در گروه‌‏های مختلف و با همکاری نزدیک با تولید کنندگان ، وارد‏کنندگان و توزیع‏ کنندگان اصلی این کالاها در ایران، تلاش می‏‌کند تا نیازهای متفاوت مشتریان با کاربری‏‌های متفاوت آنان را برآورده سازد.
ارائه قیمت‏‌های کاملا رقابتی و مناسب، همراه با کیفیت مطلوب خدمات پس از فروش از اولویت‏‌های زوفا مد محسوب می‌شود. زوفا مد با درک اهمیت این موضوع برای مشتریان خود و با بکارگیری نهایت توان و ابزارهای در دسترس در تعاملات خود با تامین‏ کنندگان، می‏‏‌کوشد امکان ارائه پایین‏‏‌ترین قیمت‏‏‌ها و بهترین خدمات را فراهم آورد.
شناسه آگهی : 5315df0cb57500d5

20 آذر 1398 2:28 ب.ظ

این آگهی منقضی شده است

نظرات