فروش انواع لوله های پلی اتیلن آبرسانی، گازرسانی، آبیاری

 

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

اطلاعات تماس

شماره تماس08645253809

فروش انواع لوله های پلی اتیلن آبرسانی، گازرسانی، آبیاری

شرکت شایان صنعت پلیمر آرمان با بهره گیری از آخرین دانش روز دنیا و همگام با تکنولوژی های نوین جهانی و به کارگیری نیرو های متخصص ، توانمند و کارامد انسانی و استفاده از مواد اولیه با بهترین کیفیت و دارا بودن واحد آزمایشگاهی ی مجهز قدم در تولید لوله های گاز رسانی ، آبرسانی وفاضلابی و اتصالات آنها و استفاده آن در ایران و کشور های همسایه نموده است.

 

شرکت شایان صنعت پلیمر آرمان با بهره برداری از 2 خط تولیدی لوله های پلی اتیلن  نسبت به تولید  لوله های آبرسانی و گاز رسانی از سایز16 میلیمتری الی 250 میلی متری و با فشار های 2.5 بار الی 25 باراقدام می نماید.و همچنین با نظارت واحد کیفیت این شرکت و تامین مواد اولیه مناسب و با کیفیت عالی نسبت به تولید و تامین  لوله های سایز بالا در شرکت های همکار مینماید.

 

کلیه خطوط این شرکت مجهز به سیستم های پیرفته کنترل کیفیت مانند کنترل وزن واحد متر لوله ( گراویمتریک ) و ضخامت لوله ( التراسونیک ) می باشد. استفاده از سستم های مذکور خطای انسانی را به حداقل ممکن میرسانند. سیستم های مذکور از شرکت INNOEX آلمان می باشند.

 

تمامی محصولات این شرکت از مراحل خرید مواد اولیه ، تولید لوله تحت آزمایشات استاندارد قرار گرفته و تمامی محصولات مطابق با استاندارد های بین المللی و ملی تولید و توزیع می گردند.

شناسه آگهی : 3875d402e3288505

نظرات