کارتریج ایرانی آریا اچ پی

 

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

اطلاعات تماس

شماره تماس021-41152

کارتریج های ایرانی آریا اچ پی بر اساس نیاز مشتریان عزیز به چند نوع تقسیم شده اند:

کارتریج های ایرانی مشکی آریا اچ پی به سه دسته آریا اچ پی, گلد و گلدپلاس تقسیم شده و کارتریج های ایرانی رنگی آریا اچ پی دردو نوع آریا اچ پی و گلد تولید و عرضه می شوند.
کارتریج ایرانی آریا اچ پی
این محصول دارای قیمت مناسب و کیفیت قابل قبول بوده و تعداد برگ پرینت آن همانند نوع اصلی می باشد. این نوع از محصولات با کسب تمامی استانداردهای فنی و محیطی لازم, عرضه می گردد.
کارتریج ایرانی آریا اچ پی گلد
این نوع کارتریج از لحاظ کیفیت همانند کارتریج های گلدپلاس آریا اچ پی می باشد با این تفاوت که این محصول ارزان تر از مدل گلدپلاس بوده و تعداد برگ پرینت آن همانند نوع اصلی آن می باشد.
کارتریج ایرانی آریا اچ پی گلدپلاس
برترین حوزه فعالیت شرکت آریا اچ پی تولید کارتریج های لیزری گلدپلاس می باشد. این محصول از نظر کیفیت, همسان با کارتریج های اورجینال بوده و از لحاظ تعداد برگ, سه برابر نوع اصلی آن می باشد. این کارتریج به همراه مخزنی بزرگ تر, نسبت به کارتریج های معمولی عرضه می گردد.
کارتریج ایرانی لیزری رنگی آریا اچ پی
شرکت آریا اچ پی در راستای تامین نیاز سازمان ها و ادارات, با توجه به بی ثباتی در کیفیت کارتریج های ایرانی لیزری رنگی, بر آن شد تا اقدام به تولید برخی از پرمصرف ترین کارتریج های لیزری رنگی ایرانی نماید.این محصول در نوع آریا اچ پی و گلد تولید و به بازار عرضه می گردد.

شناسه آگهی : 6745d3d5b9c74e8d

نظرات