یو پی اس تسلا

 

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

اطلاعات تماس

شماره تماس09104609393

شرکت توان سازان لوتوس البرز با نام تجاری تسلا در سال ۱۳۹۰ با هدف واردات انواع تجهیزات الکتریکی و حمایت از کالاهای داخلی تاسیس گردید. مجموعه ما به منظور تامین تمام نیازهای خریداران وسایل الکتریکی و برقی و با توجه به مشکلات جریان برق شهری و حفاظت از کلیه لوازم برقی علاوه بر شرکت های داخلی با کشورهای زیادی مانند آلمان، کره، تایوان، آمریکا، ترکیه، چین و ایتالیا همکاری می کند.

هم اکنون شرکت ما با چند سال سابقه درخشان و تلاش بی وقفه پرسنل باتجربه و متخصص در زمینه ارائه و تامین انواع یو پی اس (ups)، استابلایزر، اینورتر، رک و کابینت باتری، شارژر باتری، باتری یو پی اس و رکتیفایر فعالیت های خود را گسترش داده است تا بتواند نقشی در حل کردن مشکلات جریان برق شهری و ارتقای صنعت کشور داشته باشد.

چنان قصد خرید دستگاه های تامین برق اضطراری (یو پی اس) برای مراکز درمانی و بیمارستانی، تجهیزات پزشکی، منازل مسکونی، ادارجات و سازمان ها، آسانسورها و بالابرها، خودپردازها، کرکره برقی، کولرهای آبی و گازی، سیستم های کامپیوتری، سیستم های مخابراتی، دیتا سنترها، تجهیزات دندانپزشکی، تجهیزات ایمنی، آزمایشگاه ها، تجهیزات روشنایی و … دارید، می توانید با ما در تماس باشید. همکاران و کارشناسان تحصیل کرده ما با کمال میل آماده هر گونه مشاوره و پاسخگویی به سوالات شما خریداران عزیز می باشند.

ارائه انواع سیستمهای برق بدون وقفه (یو پی اس)
مشاوره در زمینه انتخاب سیستمهای برق اضطراری و یو پی اس
فروش یو پی اس های لاین اینتراکتیو تا توان 5KVA
فروش یو پی اس های آنلاین تا توان 100KVA
فروش یو پی اس های استاندارد تا توان 1MVA
طراحی و عرضه تجهیزات برق اضطراری AC و DC صنعتی
فروش انواع باتری های سید اسید و نیکل کادمیوم

شماره تلفن ها: ۸۸۸۶۱۲۵۳ و ۸۸۳۱۲۴۵۶
شماره تماس ضروری: ۰۹۱۰۴۶۰۹۳۹۳

https://teslaups.ir

شناسه آگهی : 6065d3fefb6ae0e2

نظرات