تاثیر تبلیغات اینترنتی

تاثیر تبلیغات اینترنتی

تبليغات يكي از ابزارهاي مهم ارتباطي در كسب و كار است. موفق بودن يا نبـودن بسياري از سازمانها و شركتها در كيفيت فعاليتهاي تبليغاتي شان نهفتـه اسـت. بديهي است استمرار و توسعه فروش كالا و خدمات زماني ميسر مي شود كه طرح تبليغاتي مشتري را جذب كند. بر اساس تبليغات مـؤثر، اگـر روانشناسـي نيـاز و سليقه مشتري و نيز محتواي مناسب و هنرمندانه پيام در تبليغ كالا و خدمات لحاظ شود، از آن كالا و خدمات استقبال بيشتري خواهد شد. به بـاور نويسـنده مقالـه،يكي از عوامل مهم در تبليغ عامل اخـلاق اسـت. در ايـن مقالـه مـوارد گونـاگون اخلاقي معرفي شده است و با اسـتفاده از مطالعـات گونـاگون در حـوزة تبليغـات اينترنتی رموز تبليغات موفق بيان شده است؛ رموزي كه مبتني بر الگوي ارائـه شـده محقق است. اين اطلاعات موجب جـذب بـيشتـر و بازگشـت مجـدد مشـتريان الكترونيكي خواهد بود. در پايان، از طريق پرسـشنامـه اي كـه متخصصـان حـوزه فناوري اطلاعات و تجارت الكترونيك به آن پاسخ داده اند زمينة تأييد يا تغيير ايـن الگو فراهم شده است

تاثیر تبلیغات اینترنتی

صنعت تبلیغات

امروزه اينترنت به مثابه رسانه اي قدرتمند در اختيار صنعت تبليغات قرار گرفته است. به دليل ويژگيها و مزيتهاي فراواني كه اينترنت در مقايسه با رسانه هاي سنتی دارد تبليغات اينترنتی شاهد رشد فراوان در طي ساليان اخير بوده است .

15 مرداد 1399 5:21 ب.ظ