جلب مشتریان از طریق تبلیغات اینترنتی

جلب مشتریان از طریق تبلیغات اینترنتی همکاران سیستم تا چه قدر مایل ­اید به راز نوشتن تبلیغاتی دست یابید که مشتریان را به شدت جذب براده های آهن به آهن­ ربا به سایت شما جذب کند ؟ پس به دقت متن زیر را بخوانید. نوشتن چنین تبلیغی تنها به اندکی دانش و ابتکار نیاز دارد. هرکسی می­تواند این کار را انجام دهد، حتی شما!این کار به سادگی و با اجرا کردن دستورات زیر امکان­پذیر است. افراد زیادی در اینترنت وجود دارند که می­توان از آن­ها یاری گرفت. از آن جمله می­توان به Mark Joyner،Cory Rudl،Jay Abraham ،Joe Vitale اشاره تبلیغات هستند. در اینترنت گشتی بزنید و دست­نوشته­های این اشخاص را پیدا کنید. در حالی­که تبلیغات را کرد که از افراد سرشناس در نوشتن می­خوانید از خود بپرسید: «چه چیزی این تبلیغ را از سایر تبلیغ­ها این­چنین متمایز کرده است؟» اگر این کار را ادامه دهید، کلید جادویی موفقیت آن­ها را خواهید یافت.چیزی که در حین خواندن این متن­ها با آن روبه­رو می­شوید، ترفندی است که آن­ها برای فروش محصولات خود از آن استفاده می­کنند. ترفند زیرکانه­ی آن­ها این است…..همه­ی آن­ها یک عنوان جذاب و گیرا دارند و به دنبال آن متنی می­آید که بیننده را به خواندن ادامه­ی متن ترغیب می­کند. شما به هیچ وجه از خواندن ادامه آن منصرف نخواهید شد.

ترفند ساده

این همان ترفند ساده ای­ است که آن­ها به کار می­برند. ولی برای بار اول نوشتن چنین متنی کار چندان ساده­ای هم نیست.نوشتن متنی که فروش شما را مثل آب شدن یخ در آفتاب گرم تابستان سرعت ببخشد، به کمی تمرین و اطلاعاتی درباره­ی طرز رفتار مردم نیاز دارد. چند مورد از این اطلاعات را به زودی برای­تان بازگو خواهم کرد.چند دقیقه فکر کنید،

نمای ظاهری سایت

از بین سایت­هایی که به طور پراکنده و سریع آن­ها را مرور کرده­اید چه تعداد نظرتان را به سرعت به خود جذب و شما را به خواندن مطالب ترغیب کرده است ؟ پس همیشه قبل از این­که سایتی را طراحی کنید، به خاطر داشته باشید که هرگز نمای ظاهری سایت به تنهایی مشتری­ها را جذب نمی­کند، چون آن­ها ظاهر سایت را تنها وقتی دوست دارند که عبارات و کلمات شما آن­ها را قانع کند.من در مورد تبلیغات الکترونیکی ابتدا مبلغی را برای نوشتن یک تبلیغ جذاب و گیرا هزینه می­کنم و اگر چیزی باقی بماند برای طراحی گرافیکی سایت خرج می­کنم.آیا تا به حال با بسیاری از سایت­های زیبا روبه­رو نشده­اید که حتا در فروش یکی از کالاهای کوچک خود ناتوان هستند؟ فکر می­کنید چرا چنین اتفاقی می­افتد؟ چون بیش­تر آن­ها فقط طراحان گرافیکی هستند و از نوشتن تبلیغات چیزی سر در نمی­آورند.کسانی که فکر می کنند بعد از این که سایت را روی اینترنت قرار دادند، میلیون­ها نفر به سمت آن هجوم می­آورند، سخت در اشتباه هستند.آن­ها تجربه­ی سختی را پشت سر خواهند گذاشت و در نهایت خواهند فهمید که اشتباه بزرگی مرتکب شده اند!


جلب مشتری در تبلیغات اینترنتی

تبلیغ گیرا و جذاب

ممکن است شخصی با این توصیفات را بشناسید و یا خودتان دچار چنین سرنوشتی شده باشید، ولی نا امید نباشید هنوز فرصت برای جبران باقیست ! بهتر است ابتدا یاد بگیرید چه­گونه یک تبلیغ گیرا و جذاب بنویسید و در وقت و هزینه خود صرفه­جویی کنید. من بسیار توصیه می­کنم که ابتدا بر روی نوشتن تبلیغ، تمرین کنید. سپس پیش از این­که پول خود را برای ثبت دامنه و اجاره­ی فضا، برنامه نویسی و طراحی آن خرج کنید، آن را آزمایش کنید و وقت و هزینه ارزشمند خود را بیش­تر از این هدر ندهید ! اکنون قبل از این که وب سایت بعدی را طراحی کنید، در مقاله بعدی ساختارنوشتن یک تبلیغ گیرا را توضیح می­دهم.