نحوه درج تبلیغات در سایت ها

برای درج تبلیغات در این سایت ابتدا عضو سایت شوید.

در این مقاله به آموزش نحوه درج تبلیغات در سایت ها می پردازیم پس با ما همراه باشید. تبلیغات یکی از اساس مهم هر شغلی است هر کسب و کاری برای رسیدن به نتیجه مطلوب تا جایی که بتواند تبلیغات انجام می دهد چه تبلیغ سنتی چه اینترنتی بسته به انتخاب طرف مقابل دارد که از کدام روش تبلیغاتی استفاده کند . بحث ما در مورد تبلیغات اینترنتی است. تبلیغات اینترنتی یکی از پر طرفدارترین تبلیغات در زمان امروزه به شمار می آید خب تا اینجا فهمیدیم که تبلیغات چقدر برای کسب و کار مهم است اما اینکه این تبلیغات را چگونه در سایت های اینترنتی قرار دهیم در این مقاله به بررسی آن میپردازیم .

تبلیغات در سایت های گوناگون انجام میشود یعنی نمیتوان گفت که فقط روی این سایت تبلیغی تبلیغات انجام میدهیم بلکه انواع سایت های مختلف مانند وبلاگ ها ، سایت های شخصی ، سایت های دولتی ، گوگل و هزاران سایت دیگر وجود دارد. به طور مختصر به آموزش قرار دادن تبلیغات اینترنتی در این سایت ها اشاره میکنیم.

نحوه درج تبلیغات در سایت ها÷

تبلیغات اینترنتی در سایت گوگل

سایت گوگل دارای زیر ساخت های مختلف می باشد علاوه بر اینکه میتوانیم در این سایت بزرگ تبلیغ کنیم میتوانیم در زیر ساخت های آن هم تبلیغ کنیم که بسیار راحت تر و پر سودتر است مانند گوگل ادوردز و امثال آن.

گوگل ادوردز از زیر ساخت شبکه گوگل است که تبلیغ کنندگان با انجام سرمایه گذاری و تمرکز روی کلمات کلیدی میتوانند به نتیجه مطلوب برسند. در سایت گوگل مهم ترین نکته هر تبلیغ کلمات کلیدی است که با جست و جوی آن کلمات کلیدی به تبلیغات ما برسند ، پس انتخاب کلمات کلیدی مرتبط با موضوع ما اثر بسیار مهمی روی موفقیت آن تبلیغات دارد در غیر این صورت نتیجه عکس میدهد .

استفاده از خدمات گوگل ادوردز

برای استفاده از خدمات گوگل ادوردز باید برای خود حساب کاربری شخصی داشته باشید ولی به دلیل وجود یک سری محدودیت ها فعلا امکان ایجاد حساب کاربری وجود ندارد راه میانبری وجود دارد که بتوانیم حساب کاربری داشته باشیم مثلا شرکت هایی وجود دارند که با پرداخت هزینه برای شما حساب کاربری خریداری میکنند و اطلاعات آن (رمز ،نام کاربری و…) به شما می دهند شما برای استفاده از گوگل ادوردز باید فیلتر شکن تهیه کنید فیلتر شکن هایی که فقط از یک کشور حمایت میشود و به آن متصل است در این صورت مشکلی به وجود نمی آید .

وقتی همه شرایط را مهیا کردید برای استفاده از گوگل ادوردز وارد سایت adwords.Google.com شوید نام کاربری رمز و اطلاعات خواسته شده را وارد کنید در صفحه روبه رو Google adwords روی گزینه create your first compaign بزنید تا برای خود یک کمپین درست کنید در این قسمت باید نام کمپین تبلیغاتی را بزنید و سایر تنظیمات را انجام دهید در نهایت نوبت تبلیغ کردن میرسد .

در ادامه با نحوه درج تبلیغات در سایت ها بیشتر آشنا خواهید شد.

نحوه درج تبلیغات در سایت ها

روش انجام درج تبلیغات در سایت

  1. می توانید برای تبلیغات خود یک اسم انتخاب کنید و آن را در قسمت زیر وارد کنید . Ad group name
  2. عنوان و یا تیتری که آگهی با آن نمایش داده میشود را در قسمت زیر بنویسید. Heading
  3. توضیحات آگهی تان را به طور مختصر ولی به صورت واضح در قسمت های زیر بنویسید Description line 1 ,Description line 2
  4. برای اینکه آگهی تبلیغی در کدام سایت قرار میگیرد آدرس سایت را باید قرار دهید در قسمت : Display Url
  5. وقتی لینک موجود در صفحه سایت به شما پیوند داده میشود باید آدرس داشته باشد برای آدرس صفحه خود در قسمت زیر وارد کنید. Landing page
  6. و در آخر کلمات کلیدی را مشخص کنید در قسمت Keyword
  7. روی save کلیک کنید تا آگهی شما مورد بررسی تیم گوگل قرار بگیرد و بعد از تایید انتشار شود.

درج آگهی از طریق سایت وردپرس

وردپرس یکی از قوی ترین سایت هایی است که از طریق آن انواع مختلف کار ها را می توانیم انجام دهیم در اینجا درج آگهی تبلیغاتی با استفاده از وردپرس اشاره میکنیم. در وردپرس انجام این عملیات به دو روش انجام میگیرد یکی به روش کد نویسی و برنامه نویسی و دیگری به روش افزونه ها. در روش اول ابتدا باید برنامه نویسی یاد بگیریم ولی در روش دوم با یک آموزش و مطالعه میتوانیم عملیات مورد نظر را انجام دهیم در روش وردپرس تبلیغات بین نوشته های سایت ها قرار میگیرد.

درج آگهی با استفاده از وردپرس با افزونه ها

افزونه های مختلفی وجود دارند که وردپرس از آن ها میتواند استفاده کند یکی از این افزونه ها Insert post ads است یکی از قدرتمند ترین افزونه های وردپرس است ابتدا افزونه مورد نظر را دانلود و نصب کنید سپس آن را فعال کنید .

بعد از انجام مراحل زیر در وردپرس شما قسمتی با نام post advert اضافه میشود که مربوط به این افزونه است برای درج کردن تبلیغات خود روی آن کلیک کنید و سپس گزینه add new را بزنید اکنون وارد بخش درج تبلیغات شدید در قسمت title برای تبلیغات خود عنوان بنویسید .

در قسمت code  کد های مربوط به html  و یا کد نویسی های دیگر در این قسمت انجام می شود .در قسمت display جایی که تبلیغات در آن قرار میگیرد را مشخص کنید که شامل گزینه های زیر است before content تبلیغ در بالای متن سایت ها ، گزینه after paragraph number  با انتخاب شماره پاراگراف تبلیغات در آن قسمت وارد می شود ، after content بعد از پایان مطالب سایت نمایش داده می شود.

بعد از انجام عملیات زیر و تنظیمات لازم گزینه انتشار را زده و نمونه تبلیغاتی که نمایش داده خواهد شد را می بینید اکنون تبلیغات در حال نمایش است.

جهت اطلاعات بیشتر در مورد نحوه درج تبلیغات در سایت ها مقاله را کامل مطالعه کنید.

درج آگهی با استفاده از ورد پرس از قسمت کد نویسی

در صورتی که از مهارت کد نویسی برخوردار هستید میتوانید از قسمت زیر هم استفاده کنید در قسمت های مربوطه کد های لازم را بنویسید از هاست ، فایل منیجر ،از مسیر لازم ، قسمت قالبی که از آن استفاده میکنید شوید ، فایل فانکشین ، در این قسمت ویرایش قرار بگیرید و کد های لازم را در این قسمت اعمال کنید .

برای درج آگهی از روش های زیر میتوانید استفاده کنید هر کدام از این روش ها مزیت های خاصی دارد

همانطور که در بخش اول توضیح داده شد تبلیغات محصول از ارکان مهم فروش است تبلیغات اینترنتی در قسمت های مختلفی از اینترنت منتشر میشود در قسمت قبلی قرار گرفتن تبلیغات در سایت گوگل ادوردز و به وسیله وردپرس بررسی کردیم اکنون روش دیگر نحوه قرار دادن تبلیغات اینترنتی در وبلاگ های تبلیغاتی را بررسی میکنیم.

درج تبلیغات اینترنتی در سایت ها به روش وبلاگ ها

وبلاگ یکی از روش هایی است که در آن انواع مطالب گذاشته میشود و انواع مختلفی از وبلاگ ها وجود دارد. وبلاگ تبلیغاتی هم یکی از این روش هاست ما میتوانیم هم خودمان وبلاگ درست کنیم برای تبلیغ کردن و هم از وبلاگ هایی که تعداد کاربر زیادی از آن استفاده و بازدید میکنند برای تبلیغات خود از آن بهره مند شویم.

در هنگام درج تبلیغات از قالب وبلاگ های آماده میتوانیم استفاده کنیم ولی اگر طرح خاصی مد نظرمان باشد میتوانیم آن قالب ها را تغییر دهیم تبلیغات هم به صورت متن و محتوا و هم به صورت عکس و تصویری امکان پذیر است میتوانیم از عکس های متحرک هم استفاده کنیم چه در تبلیغ متنی و چه در تبلیغی تصویری در هر دو روش اندازه و قوانینی وجود دارد با رعایت آن ها تبلیغات نمایش داده میشود.

معمولا لینک آگهی های وبلاگ ها به صورت زیر در سایت ها نمایش داده میشود : در ابتدای سایت ها ، در انتها ،و در گوشه های راست و چپ ، و در بین نظرات ، در میان محتوای سایت ها که بسته به سلیقه تبلیغ دهنده دارد با انتخاب لینک ها به صفحه وبلاگ ما متصل میشوند.

نحوه درج تبلیغات در وبلاگ های پر بازدید

در مقاله نحوه درج تبلیغات در سایت ها همراه باشید. وقتی که میخواهید از وبلاگ های پر بازدید استفاده کنید باید تمامی اطلاعات مانند آدرس سایت ، عنوان آگهی متن و محتوا و عکس و سایر اطلاعات را به آدرس ایمیل وبلاگ بفرستید اما اگر طراحی تبلیغ انجام ندادید و اطلاعات کافی ندارید به آن وبلاگ ها آدرس سایت و اطلاعات لازم در رابطه با موضوع تان را بفرستید تا آن ها برای شما تبلیغات طراحی کنند.

در نهایت وقتی آگهی آماده شد باید مبلغ دستمزد را به ایشان پرداخت کنید و تایید نهایی انجام شود بعد از انجام کلیه مراحل وقتی آگهی منتشر شد برایتان آدرس لینکی فرستاده می شود که شما در آن ها میتوانید همه تغییرات و مشاهده نظرات و تعداد بازدید از آگهی را ببینید به عبارتی مدیریت آگهی . وقتی در وبلاگی آگهی میگذاریم از مطالبی استفاده کنید که مسئولیتی نداشته باشد در غیر این صورت این مسئولیت ها به عهده شماست همچنین هر لینک فقط میتواند به یک آگهی وصل شود و در آگهی های دیگر نمی توان از آن استفاده کرد .

همانند روش ورد پرس در این روش هم میتوانید از قسمت کد نویسی در قسمت وبلاگ تبلیغات خود را قرار دهید که در صورت داشتن سواد کد نویسی از این روش استفاده کنید ولی در صورت عدم آشنایی با کد نویسی بهتر است از روش قبلی استفاده شود .

تبلیغات اینترنتی از طریق برنامه‌های موبایلی

در تبلیغات اینترنتی خود میتوانیم از انواع برنامه های موبایلی استفاده کنیم استفاده از این روش هم آسان و هم از لحاظ اقتصادی به صرفه و هم در زمان کوتاه به نتیجه مطلوب می رسیم این روش هم شبیه روش های قبلی است به صورتی که هم از طریق تبلیغات درون برنامه امکان پذیر است و هم از لحاظ ساخت برنامه تبلیغاتی برای خود محصول مورد نظرمان .

در روش تبلیغات داخل برنامه های موجود از برنامه هایی که بین مردم از محبوبیت خاصی برخوردار است و تعداد نصب بیشتری دارد استفاده کنید .

مزایای این روش این است تعداد مخاطبان زیاد است و مشخص است چه نوع هدفی دارند چون از برنامه های مرتبط استفاده می کنند میزان دسترسی مردم به این برنامه ها آسان است و دسته بندی ها مشخص است .

در تبلیغات برنامه ای مانند سایر تبلیغات از روش های متتی ، تصویری ، ویدئویی ،تبلیغات به صورت پیش نمایش قبل از انتخاب موضوع کاربر ، به صورت پیشنهادی و …

نحوه درج تبلیغات در سایت ها . در روش ساخت اپلیکیش هم میتوانیم برای موضوع مورد نظر خود برنامه ای طراحی می کنیم در این روش هم نیازمند کمی هزینه زیاد هستیم بعد از ساخت برنامه میتوانیم آن را عرضه کنیم و سپس مردم را به استفاده از این برنامه تشویق کنیم در برنامه های مرتبط هم میتوانیم این برنامه را معرفی کنیم.

درج تبلیغ اینترنتی به روش کلیکی

تبلیغات به روش کلیکی یکی از روش های تبلیغاتی است که افرادی که تبلیغات میکنند توسط افرادی و یا سایت هایی که این کار را انجام میدهند در سایت ها قرار می گیرند ودر مقابل کلیک کردن ها هزینه ای دریافت می شود پرداخت هزینه در این روش به این صورت است که در ازای هر کلیک کردن هزینه ای باید پرداخت شود.

در روش کلیکی کلمات کلیدی نقش مهمی در هزینه  پرداختی دارد در هر روش تبلیغی برای بدست آوردن نتیجه خوب نیاز به مدت زمان بیشتر و حوصله داریم ولی در روش کلیکی چون پاسخ دهی بالاست و پر سود است بازه زمانی کمتری برای موفق شدن نیاز است.

سرعت چرخش این آگهی ها به این روش بالاست هر روشی نیاز به تخصص دارد ولی با اندک اطلاعات هم میتوانیم تبلیغ کنیم ولی در روش کلیکی نیاز به متخصصان حرفه ای تری داریم شرکت های زیادی به روش کلیکی قبول می کنند که تبلیغات انجام دهند .

در روش کلیکی هزینه ای که برای تبلیغات صرف می کنیم از طریق مشتری ها و بازخورد بالا و خریداران به ما بر گردانده میشود پس هزینه ای هم چندان صورت نمی گیرد وقتی میزان بازدهی شما بالا میرود ذوق زده نشوید.

بلکه با مدیریت صحیح روند رو در رو را طی کنید مثلا روندی حرکتی آهسته باشد و زود زود تغییر ندهید ، از ابزار اندازه گیری استفاده کنید و ببنید در هر بازه چه بازخوردی داشته به عبارتی نمودار مربوطه را بدست آورید و هدف گذاری بهتری انجام دهید.

امیدواریم که با مطالعه این مقاله از نحوه درج تبلیغات در سایت ها اطلاعات لازم را به دست آورده و برایتان مفید باشد. در کنار سایر تبلیغات خود میتوانید از این روش هم استفاده کنید که هم به صرفه و هم نتیجه مطلوب به سرعت حاصل میشود پیشنهاد میشود این راه را هم حتما امتحان کنید .

5 اصل برای ساخت یک آگهی موثر