پیگیری تبلیغات

پیگیری تبلیغات

این یک رویه معمول برای سازمان بوده است که نحوه نمایش مارک ها یا محصولاتش در رسانه ها و درک مصرف کنندگان را پیگیری کند.
قبل از اینترنت و تبلیغات اینترنتی، شرکت‌ها روزنامه‌های محلی، کانال‌های تلویزیونی و اخبار رادیویی و برنامه‌های امور جاری را پیگیری می‌کردند تا متوجه شوند که چه نوع اطلاعاتی درباره برندشان توسط افراد اطراف به اشتراک گذاشته می‌شود.
با این حال، این روزها پلتفرم های رسانه های اجتماعی مختلفی وجود دارد که در آن درباره شرکت مورد بحث قرار می‌گیرد و بازخورد مثبت و منفی می تواند در گردش باشد.

پیگیری تبلیغات

بازخورد منفی در تبلیغات اینترنتی

مسائل منفی ممکن است به روش‌های مختلف از روش آنلاین ایجاد شود، از جمله:

  • بازخورد مضر در انجمن ها یا سایت های بررسی.
  • سایت های حمله سایبری.
  • پست های وبلاگ منفی و یا نظرات مضر اضافه شده به پست هایی که در اصل حالت خنثی دارند یا موضع مثبت
  • مناقصه نقض لوگو با شرایط علامت تجاری در تبلیغات پرداخت به ازای کلیک.
  • گروه های شبکه های اجتماعی منفی

بنابراین، این امکان وجود دارد که یک بررسی منفی محصول بتواند در روزهایی ویروسی شود که به حسن نیت یا اعتبار سازمان آسیب وارد کند.

نرم افزارهای مختلفی در دسترس متخصصان روابط عمومی وجود دارد تا آنچه را که به صورت آنلاین گفته می شود ردیابی کنند. این فرآیند را می توان در داخل یا خارج از شرکت های متخصص انجام داد.

جهت درج آگهی اینترنتی در سایت اینترنتی ابتدا در تبلیغات ۹۸ در سایت ثبت نام کنید

18 آبان 1401 7:09 ب.ظ