خطاهای رایج در درج آگهی اینترنتی

همانطور که می دانید، در حال حاضر یکی از بهترین روشهای تبلیغات و بازاریابی، تبلیغات اینترنتی است. تبلیغات اینترنتی ارزان بوده و به صورت 24 ساعته در معرض دید کاربران قرار دارد. در بسیاری از موارد، آگهی دهندگان با تبلیغات نادرست تاثیر این نوع تبیلغ را از بین می برند. 3 تا از خطاهای رایج در درج آگهی اینترنتی  و تبلیغ اینترنتی به صورت زیر است :

 

  1. درج یک آگهی یکسان و تغییر عنوان: بسیاری از کاربران یک متن یکسان را برای تعداد زیادی آگهی استفاده کرده و فقط عنوان آن را تغییر می دهند .این نوع درج تبلیغ و اگهی از نظر موتورهای جستجو، از جمله گوگل، متن تکراری به حساب آمده و در نتایج گوگل به کاربران پیشنهاد داده نمی شود. اگر می خواهید آگهی موثری داشته باشید، آگهی تکراری ثبت نکنید. یک راه کار این است که آگهی های قبلی را با هم ترکیب کرده و آگهی های جدیدی بسازید. یا آگهی های جدیدی تایپ کنید . 
  2. کپی کردن آگهی و تبلیغ از یک سایت آگهی به سایت آگهی دیگر: با کپی کردن آگهی خود از وب سایتهایی که قبلا در آنها آگهی داده اید، در وب سایتهای دیگر، دوباره یک آگهی تکراری و کپی شده ایجاد کرده اید که از نظر موتورهای جستجو ارزش چندانی ندارد. اگر آگهی خود را از وب سایتی در یک وب سایت دیگر کپی می کنید حداقل تغییرات جزئی ای در آن اعمال نمائید.می توانید عنوان را تغییر دهید و یا متن آن را ویرایش نمائید و یا پاراگرافی به آن اضافه کنید
  3. درج نام شرکت یا آدرس وب سایت در عنوان آگهی: عنوان آگهی یکی از مهمترین بخشهای آگهی است. در عنوان آگهی عبارت یا متنی باید درج شود که خلاصه ای از کل متن آگهی بوده و کاربر را ترغیب کند که بر روی آگهی شما کلیک نماید. در ضمن، در عنوان آگهی باید کلمات یا عبارات مربوط به شغل، حرفه و … خودتان که کاربران با چنین عباراتی ممکن است بدنبال دریافت کالا یا خدمات شما باشند، قرار داده شود. درج نام شرکت یا آدرس وب سایت در عنوان آگهی بازدهی آن را بیشتر نمیکند.

خطاهای رایج در درج آگهی اینترنتی

لطفا آگهی کپی نکنید!


اگر می خواهید آگهی و تبلیغ اینترنتی شما موثر واقع شود، لطفا آگهی کپی نکنید ! اگر می خواهید که آگهی شما بازدهی داشته باشد و از نظر گوگل اسپم شناخته نشود، لطفا آگهی کپی نکنید ! بسیاری از کاربران فکر می کنند با کپی آگهی و تبلیغ خودشان از یک سایت به سایت دیگر در جذب مشتری و بازاریابی کالا و خدماتشان موفق خواهند بود .ولی مطمئن باشید کپی کردن آگهی هیچ فایده ای ندارد. آگهی های تکراری در نتایج جستجوی گوگل در آخر نتایج نشان داده می شود و بعضا حتی نشان داده نمی شود. پس کاربران هیچگاه آگهی های تکراری را نخواهند دید . بسیاری از کاربران نیز فقط عنوان آگهی و تبلیغ خود را تغییر می دهند و یک متن ثابت برای آگهی هایشان در نظر می گیرند. این کار هم بازدهی زیادی برای شما نخواهد داشت . اگر می خواهید در تبلیغات اینترنتی موفق باشید، وقت بذارید و هر آگهی را از اول بنویسید. یا حداقل آگهی های قبلی را با هم ترکیب کنید و آگهی جدیدی بسازید. لطفا آگهی کپی نکنید !