تعیین اهداف تبلیغات اینترنتی
در تعیین تعیین اهداف تبلیغات اینترنتی اولین کار در تبلیغات اینترنتی تعیین جهت تبلیغات است بطور کلی سه استراتژی مختلف در تبلیغات اینترنتی بکارگرفته می شود :
- معرفی مارک تجاری : هدف از این برنامه شناساندن مارک تجاری کالا یا شرکت به مردم است
- کلیک کردن : هدف از این برنامه تشویق مردم به کلیک روی آگهی و بازدید از سایت است
- فروش : هدف از این برنامه تشویق مردم به خرید از شماست
در تبلیغات کلیکی نکات زیر را به خاطر بسپارید :
- حتما در آگهی بنویسید اینجا را کلیک کنید
- کوتاه بنویسید
- از لغت مجانی در بنر استفاده کنید
- یک سوال مطرح کنید
- کاری کنید که مردم احتمال کنند در صورت کلیک روی آگهی شما به خواسته خود می رسند
- بلافاصله باید با بازدید کنندگان ارتباط برقرار کنید .
- بنرها باید روزبه روز عوض شوند
- معمایی طرح کنید
تبلیغ از طریق پست الکترونیک
محبوب ترین نوع تبلیغات اینترنتی در حال حاضر نامه های اینترنتی اند . نامه اینترنتی سریع ، ارزان و نتیجه بخش است اینرا میزان پاسخ های مثبت به تبلیغاتی که با اجازه فرد انجام میشوند گوی سبقت را از نیروهای تبلیغی ربوده است . در حال حاضر نرخ پاسخ های مثبت به نامه های اینترنتی به ..12درصد رسیده است و این آماری بی سابقه و حیرت آور است .
وب سایتها ؛ ساخت سایت نتایج چشمگیری بدنبال دارد “در بازی تبلیغات ، روزها سخت و شب ها دراز است این کار علاقه فراوانی می طلبد چرا که فرد آن کم و ناچیز است اما ارزشش را دارد “
شرکت خود را با زحمت فراوان تاسیس کرده اید و حالا می خواهید بدانید آیا باید مثل ده ها هزار نفر دیگر سایت هم درست کنید یا خیر آیا واقعا نیازی به سایت هست ؟ جوابمثبت است . احتمالا هر تجارت موفقی نیاز به سایت دارد . بخصوص اگر هدف ، توسعه شرکت و تجارت مورد نظر باشد . امروزه هم میلیون ها نفر به اینترنت دسترسی دارند و هم برای جست و جوهای مختلف خیلی راحت و سریع از اینترنت استفاده می کنند . خود من هر وقت نیاز به کالا یا خدمات ویژه ای داشته باشم اول سراغ اینترنت می روم نه دفتر تلفن ، اینترنت آسان و سریع است به همین دلیل شرکتی که در اینترنت سایت زده باشد بیشتر توجه را جلب می کند . سایتی که ساده با تفکر طراحی شده باشد خودش نوعی تبلیغ مثبت است . حتی اگر فروش اینترنتی نداشته باشد