ثبت برند مواد ضد عفونی و الکل

 

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

اطلاعات تماس

شماره تماس021-42143

با شیوع ویروس کرونا در جهان، درخواست مصرف برخی از اقلام بهداشتی مانند مواد ضدعفونی، الکل، ماسک و… هم چندین برابر شد. ثبت برند مواد ضد عفونی و الکل می تواند باعث اعتبار بسیار زیاد این محصولات شود و مردم با اطمینان به خرید بپردازند. بنابراین محصولات بهداشتی که برند ثبت شده دارند بسیار فروش بهتری دارند.

بطور کلی ثبت برند در ایران اختیاری است مگر موارد خاص که محصولات ضد عفونی کننده و ماسک و … نیز بابت جای گیری در دسته بندی بهداشتی و دارویی، جزء همین موارد خاص می باشند که قانوناً ثبت برند برای آنها الزامی است.

همچنین بطور کلی جهت فعالیت در این زمینه ها دریافت برخی از مجوزها الزامی می باشد. اداره مربوط به صدور این مجوز سازمان بهداشت و یا سازمان غذا و دارو می باشد. از آنجاییکه اقدام به ثبت برند الکل و مواد ضد عفونی امری تخصصی است، می توان آن را به موسسه حقوقی ثبت برند فکر برتر سپرد تا در سریع ترین زمان و کمترین هزینه به نتیجه رسید. این موسسه حقوقی، شما را در جریان تمام ریز هزینه ها قرار می دهد تا هزینه گزافی به شما تحمیل نشود. برای مشاوره رایگان می توانید با شماره 42143-021 در تماس باشید.

مدارک مورد نیاز برای اخذ این مجوزها از سازمان بهداشت یا غذا و دارو به شرح زیر است: (توجه داشته باشید که ارائه این مجوزها جهت ثبت برند الزامی است):

1-پروانه ثبت شرکت
2-پروانه یا مجوز مسئول یا ناظر فنی شرکت
3-تکمیل و ارائه تعهد نامه تولید محصولات ضد عفونی کننده (که بر روی سایت سازمان غذا و دارو وجود دارد)
4-ارائه طرح بسته بندی محصولات
5-ارائه فرمولاسیون محصولات
6-معرفی چگونگی خط تولید محصولات
7-ارائه نمونه محصولات تولید شده بعد از اخذ مجوز
8-دریافت تاییدیه آزمایشگاه مرجع سازمان غذا و دارو یا سازمان بهداشت
9-ارائه فرم تکمیل شده برای درخواست کد فراورده محصولات ( بر روی سایت سازمان غذا و دارو)

همچنین برای مطالعه و آگاهی از ثبت برند می توانید مقالات سایت فکر برتر https://companyregister.ir را به طور رایگان مطالعه فرمایید.

آدرس: تهران، میدان ونک، خیابان خدامی، خیابان آفتاب، نبش کوچه هشتم، پلاک 34

شناسه آگهی : 325ece130fd40b0

نظرات